Het electrisch rolluik van het dakkapel op de zolder ging niet meer omhoog. Deze was stuk en moest dus gemaakt worden. Gegoogled, vrij bovenaan staat het bedrijf en ze adverteren met no cure no pay. Ik heb ze gelijk gebeld. De situatie uitgelegd. Ook duidelijk erbij gezegd, dat dit op de 2de verdieping is, het dakkapel van de zolder. No cure no pay staat er, dus dat moet wel goedkomen. Ik kon helaas niet thuis zijn, maar een vriendin van mij kon wel even langskomen. De beste man is geweest. Heeft van buiten af gekeken, zei; dat kan ik niet maken en is toen weer gegaan. Dat was het. Vervolgens krijg ik de rekening van voorrij kosten en het uurtarief van de monteur. Sorry ?!! Voor wat ?! No cure no pay, daar adverteren ze duidelijk mee. Ze komen langs, doen niks en vervolgens sturen ze een rekening. Dit vind ik echt ongelooflijk.
Als je dan de reviews leest van hun bedrijf, dan zie je dat dit bedrijf vaker zulke acties uithaalt. Had ik deze maar eerder gelezen, dan was deze ellende mij bespaart. Maar ik zie dat heel veel klanten van hen, ze een slechte review geven, de rekening maar betalen om gedoe te voorkomen.
Echter, gaat dat er bij mij niet in ! Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen, maar dit wordt een principe kwestie !
Uiteraard heb ik contact met het bedrijf gehad. Ze betreurden de situatie en konden wel de factuur verminderen door de uren van de monteur weg te halen. Op mijn opmerking no cure no pay, zei medewerker. Ja helaas moeten de voorrij kosten wel betaald worden. Sorry hoor, maar dit vind ik misleiding. Ga dan niet adverteren met no cure no pay.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld. En zijn hebben mij advies gegeven om eerst met uw bedrijf, het incassobedrijf contact op te nemen.
N.a.v. de uitkomst hiervan, is het afhankelijk om verder te gaan met juridische stappen.
ROMASS adverteert met `no cure no pay`. Grote onzin !
-
Re: ROMASS adverteert met `no cure no pay`. Grote onzin !
Volg de adviezen van je rechtsbijstandverzekering op.
Ik ben benieuwd naar de afloop. Wil je ons op de hoogte houden?
Ik ben benieuwd naar de afloop. Wil je ons op de hoogte houden?
Ik zou eventjes screenshots maken van "no cure no pay" internet pagina
Juridische stappen zijn aan de tegenpartij. Ik zou me 1 keer beroepen op no cure no pay, en daarna stappen van tegenpartij afwachten
Juridische stappen zijn aan de tegenpartij. Ik zou me 1 keer beroepen op no cure no pay, en daarna stappen van tegenpartij afwachten
Seinhuis
vindt dit leuk
-
Als ik u was zou ik screenshots maken van deze pagina: https://www.romass.nl/no-cure-no-pay/. Dat zal u helpen sterk te staan in de strijd die kan gaan komen. Geef ook eenmalig aan hen aan dat u gebruik maakt van de tekst die zij zelf op hun site hebben staan en dat u verder niets meer hoeft te ontvangen van hun. Op wellicht excuses na.Je hebt een storing aan een garagedeur, toegangshek of rolluik. Na het inplannen van een afspraak komt er een monteur bij je langs. Na de inspectie van de monteur wordt er vastgesteld dat de monteur je geen oplossing kan bieden of het probleem kan verhelpen. Een reden hiervoor kan zijn dat wij niet over de juiste onderdelen en/of technieken beschikken, we de situatie onveilig achten of de deur te verslechterd is om nog in aanmerking te komen voor een reparatie. In deze gevallen kan je gebruik maken van ons no cure no pay beleid en hoef je niks af te rekenen, zelfs de voorrijkosten niet!
Mocht Romass zover gaan dat het naar een incassobureau gaat, zorg dan dat bovenstaande tekst veilig gesteld is zodat u het bewijs heeft. Is er ook schriftelijk meegedeeld dat Romass het niet kon maken?
Seinhuis
vindt dit leuk