LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] romijnders
-
romijnders
Hallo,
In de nacht van 30 op 31 december kreeg ik kortsluiting in de combiketel.
De volgende morgen gebeld, monteur was er vrij snel. Bleek dat de waterpomp stuk was. Had geen nieuwe bij en kon er ook geen aankomen.
Dus helaas maandagmorgen 2 januari om 8 uur komen ze de ketel maken.
DUS ZITTEN WE HET HELE WEEKEND ZONDER VERWARMING EN ZONDER WARM WATER. Aangezien het een huurhuis is en het servicecontract loopt bij romijnders kan ik dus niemand anders bellen
In de nacht van 30 op 31 december kreeg ik kortsluiting in de combiketel.
De volgende morgen gebeld, monteur was er vrij snel. Bleek dat de waterpomp stuk was. Had geen nieuwe bij en kon er ook geen aankomen.
Dus helaas maandagmorgen 2 januari om 8 uur komen ze de ketel maken.
DUS ZITTEN WE HET HELE WEEKEND ZONDER VERWARMING EN ZONDER WARM WATER. Aangezien het een huurhuis is en het servicecontract loopt bij romijnders kan ik dus niemand anders bellen
-
Re: romijnders
keertje wat kou lijden is ook niet verkeert
je bent in iedergeval nog niet dakloos
je bent in iedergeval nog niet dakloos
-
Uhhhm, ja en?
Dit kan toch gebeuren?
U verwacht toch niet dat een monteur standaard alle onderdelen voor alle ketels bij zich heeft?
Dan moeten ze met 10 ton vrachtwagens naar reparaties gaan.
Het is vervelend, maar u kunt water verwarmen en kunt zich dus warm wassen.
U kunt daarmee ook afwassen.
U kunt wassen.
U kunt dikke truien en sokken aantrekken.
U kunt dus best uit de voeten.
Vervelend?
Zeker wel.
Maar is het nodig om dan gelijk hier te klagen?
Nee, vind ik niet.
Dit kan toch gebeuren?
U verwacht toch niet dat een monteur standaard alle onderdelen voor alle ketels bij zich heeft?
Dan moeten ze met 10 ton vrachtwagens naar reparaties gaan.
Het is vervelend, maar u kunt water verwarmen en kunt zich dus warm wassen.
U kunt daarmee ook afwassen.
U kunt wassen.
U kunt dikke truien en sokken aantrekken.
U kunt dus best uit de voeten.
Vervelend?
Zeker wel.
Maar is het nodig om dan gelijk hier te klagen?
Nee, vind ik niet.
-
is wel raar dat ze geen waterpomp hebben zo groot zijn die niet
-
Ik geef direct toe geen verstand van waterpompen te hebben, maar het lijkt mij dat elk merk en dan ook elk type een net iets andere pomp heeft?piet jagers schreef:is wel raar dat ze geen waterpomp hebben zo groot zijn die niet
Dus hoeveel pompen moet zo'n man dan in zijn auto hebben liggen?
Laatst gewijzigd door VioletPrue op 31 dec 2011 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
een gelukje ,morgen word het 13 graden toch een hele fijne en warme jaarwisseling gewenst .
manondoris schreef:een gelukje ,morgen word het 13 graden toch een hele fijne en warme jaarwisseling gewenst .
Zeker een gelukje, is waardeloos maar eisen ken je alleen als het vriest en dat doet het niet.
-
ben zelf ook storingsmonteur en weet dat als je als monteur wilt er veel mogelijk is.Je kunt een klant ( woningbouw of particulier ) geen 2 dagen zonder cv laten zitten
@monteurtje, dat is de aso instelling van woningstichtingen hoor, niet van het bedrijf zelf.
flappiehammie
Gewoon een gevalletje van asociale service, maar.....................vanaf de 3de zit je er weer warmpjes bij.
Maxiem.
Gewoon een gevalletje van asociale service, maar.....................vanaf de 3de zit je er weer warmpjes bij.
Maxiem.
je bedoelt de 2de Maxiemvanaf de 3de zit je er weer warmpjes bij.
-
- Contacteer:
ciske schreef:je bedoelt de 2de Maxiemvanaf de 3de zit je er weer warmpjes bij.
Haha denk dat Max wat teveel ***** gedronken heeft. Andere topics zijn de fouten reeds aangepast door Max.
Anyway, als huurhuis is neem ik toch aan de WB veelal dezelfde ketels heeft hangen met veela dezelfde onderdelen welke kapot kunnen gaan danwel aan slijtage onderhevig zijn.
Een waterpomp is een essentieel onderdeel en zou toch in de bus van d emonteur moeten liggen , danwel dat deze via een noodprocedure ergens kan halen. Je zal maar met baby;s zitten en -10 zijn.