LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Roofs & Casings
-
Roofs & Casings
ik vind het maar een vreemd verhaal van de mod's om jan en alleman te bannen van het forum die maar iets heeft geschreven over roofs en casings, en ook om heel het onderwerp te verwijderen ipv gewoon een slotje!
-
Re: Roofs & Casings
beetje flauw om nu niet meer te reageren!
Ik heb de voorgaande discussie gemist maar wil toch graag waarschuwen voor deze bandieten.
Vorig jaar een dakkapel gekocht, afmetingen klopten niet, afwerking klopte niet. Eigenlijk was alleen het kozijn goed en dat kopen ze kant en klaar in duitsland in. Garantie ??? Service ????
Ik heb gebeld, gemailed en geschreven maar zonder dat ik ook maar een keer terug gebeld ben. Schandalig, doe geen zaken met deze bandieten !!!
Vorig jaar een dakkapel gekocht, afmetingen klopten niet, afwerking klopte niet. Eigenlijk was alleen het kozijn goed en dat kopen ze kant en klaar in duitsland in. Garantie ??? Service ????
Ik heb gebeld, gemailed en geschreven maar zonder dat ik ook maar een keer terug gebeld ben. Schandalig, doe geen zaken met deze bandieten !!!
Pas maar op met dit soort reacties, voordat je het weet wordt je door de moderators geband.
-
je kan beter reageren op http://www.ikbengenaaid.net/ daar is het gewoon toegestaan en word helemaal niemand geband omdat die "boe"zegt
(of word ik ook gebant? denk het wel)
(of word ik ook gebant? denk het wel)
Ik ben gelicht door Roofs & Casings, heb de volle mep betaald en uiteindelijk alleen een kozijn met wat plaatwerk erom heen gekregen.
Doordat de maten niet klopten heb ik ca € 2000,-- extra kosten moeten maken.
Ik laat me door niemand de mond snoeren, ik wil mensen waarschuwen voor dit soort praktijken, als ik dan geband word dan weiger ik om nog te geloven in zogenaamde consumenten programma's.
Doordat de maten niet klopten heb ik ca € 2000,-- extra kosten moeten maken.
Ik laat me door niemand de mond snoeren, ik wil mensen waarschuwen voor dit soort praktijken, als ik dan geband word dan weiger ik om nog te geloven in zogenaamde consumenten programma's.
-
aan dit forum hebben ruim 30 mensen meegedaan en ik denk wel de helft gebant (ach omkoperij komt overal voor wss ook bij radar)
Morgen zijn ook vast wij weggemodereerd.
-
hoezo dan hebben wij iets verteld wat niet mag
Hallo allemaal,
toevallig googlede ik op Roofs & Casings omdat ik vorig jaar een dakkapel heb laten plaatsen maar a.) nog geen horren, die wel beloofd waren, gehad heb en b.) er een ruit kapot gesprongen is die vervangen zou worden. Omdat ik niet te spreken was over hun communicatie heb ik te lang gewacht met erachteraan bellen want nu zijn ze failliet geloof ik. Heeft iemand toevallig betaald en gekeken op www.curatoren.nl? Is er iets bekend over een bedrijf wat wel te vetrouwen is en/of de garantie overneemt?
Groetjes.
toevallig googlede ik op Roofs & Casings omdat ik vorig jaar een dakkapel heb laten plaatsen maar a.) nog geen horren, die wel beloofd waren, gehad heb en b.) er een ruit kapot gesprongen is die vervangen zou worden. Omdat ik niet te spreken was over hun communicatie heb ik te lang gewacht met erachteraan bellen want nu zijn ze failliet geloof ik. Heeft iemand toevallig betaald en gekeken op www.curatoren.nl? Is er iets bekend over een bedrijf wat wel te vetrouwen is en/of de garantie overneemt?
Groetjes.
-
zijn er mensen die een volledig bedrag betaald hebben voor dakkapel maar nog geen dakkapel geleverd hebben gekregen?
-
in de voorgaande discussie niet in iedergeval