LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sama Bouwservice Heemskerk

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
hwopke

Sama Bouwservice Heemskerk

Ongelezen bericht door hwopke »

Wie heeft er ervaring met Sama Bouwservice Heemskerk wat het plaatsen van kunststof kozijnen betreft?

peter wijdenes

Re: Sama Bouwservice Heemskerk

Ongelezen bericht door peter wijdenes »

Maandag 10 november bestelling bij Sama Heemskerk geplaats voor deurluifel. Betreffende luifel d.d. 28 november tot volle tevredenheid ontvangen. Compleet met voldoende aan en toebehoren, schroeven, kit, tape etc.

Peter Wijdenes

meerst

Ongelezen bericht door meerst »

Jups. Veel ervaring mee. Vroeger eens kozijnen laten plaatsen door hen. Goede service. Nu maken ze de kozijnen in eigen fabriek. Ken iemand die heeft nieuwe voordeur+voorpui. Alles gewoon netjes geleverd binnen termijn en ook tot tevredenheid.

Bij Hummel trouwens ook mooie kwaliteit (wel een stuk duurder) Maar als je toch bij sama bent, kun je even kijken. Vond het zelf robuuster, maar simpelweg te duur. Geen gebruikerservaring mee dus

john_71

Ongelezen bericht door john_71 »

Nog geen ervaring mee,maar dat komt binnenkort zo rond februari/maart komen ze bij ons kunstof kozijnen+voordeur en dakkapel plaatsen,we zijn bij ongeveer 7 bedrijven wezen kijken en offertes laten maken,Sama was zeker niet de goedkoopste(ook niet de duurste)maar hun kwamen het meest betrouwbaar op ons over ook na wat navraag bij andere mensen die al kunstof hebben.
Dus ik zal tegen de tijd dat alles erin zit hier mn ervaring neerzetten.

jjczon

Ongelezen bericht door jjczon »

Heb in 2004 dakkapellen laten plaatsen op de voor- en achterkant van mijn rijtjeswoning.
Bij hevige regenval en een combinatie van zuidwesten wind heb ik lekkage aan de voorkant. In 2006 of 2007 heb ik de firma erbij geroepen nadat het voor het eerst lekkage binnen op de 1e verdieping lekkage zichtbaar was. Men is toen op het dak geweest heeft toen de rioolontluchtingspan van de buren afgekit omdat deze gescheurd was en er daardoor wellicht water het cassettedak in kon lopen.
Na enige weken was het wederom nat op de 1e verdieping. Opnieuw iemand langsgeweest, kon niet bij de dakkapel vandaan komen werd mij gezegd.
Vervolgens een dakdekkers bedrijf ingeschakeld om naar het probleem te laten kijken. Deze concludeerde dat het waarschijnlijk werd veroorzaakt doordat het dak ingezakt was omdat de onderliggende daklatten niet goed aangeheeld waren en door het gewicht van de pannen. Hierdoor werd de verholen goot scheef gedrukt en kon het water uit de goot en via de beschadigde folie het dak inlopen.
Wederom de firma benaderd via aangetekende brief met bijgevoegde foto's die de dakdekker gemaakt had.
Hierna is men langs geweest en heeft men de daklatten verstevigd en de goot beter vastgezet. Hierna geen zichtbare lekkage meer gehad.
Helaas nu in augustus 2011 lekkage opnieuw ernstig zichtbaar op zowel de 1e verdieping alswel de begane grond.
E-mail gestuurd met foto's en na afspraak is men langsgeweest. Sander was zeer meelevend en voelde mijn probleem, maar helaas concludeerde hij weer dat het zeker niet bij de dakkapel vandaan kon komen. Mede door een vochtplek in de voorgevel vermoedde hij dat er wellicht een probleem met de regengoot zou zijn.
Gisteren een loodgieter langs geweest, helaas spreekt hij wederom de firma tegen en concludeert dat de lekkage wel degelijk veroorzaakt wordt door de dakkapel.
Tot einde raad de loodgieter maar de opdracht gegeven mij een offerte te doen om het probleem definitief op te lossen.

Gesloten