LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
De service die men levert bestaat uit het aannemen van de telefoon en geld. Receptionist luistert niet naar de klant tettert onbeschoft door je gesprek heen. En onervaren monteurs. Volgens monteur is het Elektronica van mijn wasmachine stuk zonder dit te onderbouwen. Monteur heeft elektronica niet eens nagekeken.
Men wordt niet teruggebeld na diverse malen zelf bellen wanneer monteur langskomt. Voor niks de hele dag thuis zitten wachten.
Ze staan al klaar met de mobiele pinautomaat bij binnenkomst! En ze staan al klaar
om snel naar de volgende klant te gaan. Absoluut niet service gericht.
Men wordt niet teruggebeld na diverse malen zelf bellen wanneer monteur langskomt. Voor niks de hele dag thuis zitten wachten.
Ze staan al klaar met de mobiele pinautomaat bij binnenkomst! En ze staan al klaar
om snel naar de volgende klant te gaan. Absoluut niet service gericht.
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Wat waren uw verwachtingen?Boooble schreef:De service die men levert bestaat uit het aannemen van de telefoon en geld. Receptionist luistert niet naar de klant tettert onbeschoft door je gesprek heen. En onervaren monteurs. Volgens monteur is het Elektronica van mijn wasmachine stuk zonder dit te onderbouwen. Monteur heeft elektronica niet eens nagekeken.
Men wordt niet teruggebeld na diverse malen zelf bellen wanneer monteur langskomt. Voor niks de hele dag thuis zitten wachten.
Ze staan al klaar met de mobiele pinautomaat bij binnenkomst! En ze staan al klaar
om snel naar de volgende klant te gaan. Absoluut niet service gericht.
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Misschien kunt u beter het hele verhaal vertellen, want dit het einde daarvan, en erg onduidelijk.Boooble schreef:De service die men levert bestaat uit het aannemen van de telefoon en geld. Receptionist luistert niet naar de klant tettert onbeschoft door je gesprek heen. En onervaren monteurs. Volgens monteur is het Elektronica van mijn wasmachine stuk zonder dit te onderbouwen. Monteur heeft elektronica niet eens nagekeken.
Men wordt niet teruggebeld na diverse malen zelf bellen wanneer monteur langskomt. Voor niks de hele dag thuis zitten wachten.
Ze staan al klaar met de mobiele pinautomaat bij binnenkomst! En ze staan al klaar
om snel naar de volgende klant te gaan. Absoluut niet service gericht.
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Tja....
Topic nummertje zoveel over de Molen Snelservice. Snelgelduitjezakenverdernietzeurenservice welteverstaan...genoeg klachten om aangifte te doen, lijkt mij.
Groet,
John
Topic nummertje zoveel over de Molen Snelservice. Snelgelduitjezakenverdernietzeurenservice welteverstaan...genoeg klachten om aangifte te doen, lijkt mij.
Groet,
John
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Mijn ervaring met Witgoedservice Zoetermeer
Vrijdag ochtend 8.00 uur een formulier ingevuld op de website van Witgoedservice Zoetermeer waarna ik netjes om 9.15 uur werd gebeld voor een afspraak. De volgende dag (zaterdag) tussen 10.00 uur en 16.00 uur zou de monteur langkomen. Ik kon ‘s ochtends bellen voor een exacter tijdstip, maar de monteur belt sowieso een half uur van te voren. Op zaterdag rond 11.00 uur gebeld of er al een nauwkeuriger tijdvak bekend was. De dame aan de telefoon zegt dat ze meteen de monteur belt en mij terug gaat bellen. Het blijft stil. Om 15.38 nog maar eens gebeld en een dame zegt, na mijn frustratie te hebben aangehoord, dat ze binnen 10 minuten terug belt. Het blijft weer stil. Uiteindelijk om 16.10 maar weer eens zelf gebeld met de intentie de reparatieopdracht te annuleren. De dame belt terplekke de monteur en biedt haar excuses aan. “Het is wat uitgelopen. Zal wel door het weer komen ofzo” (Beetje raar op de eerste mooie lentedag van het jaar….) “maar de monteur komt echt voor 17.00 uur.” Kijkend naar de stapel was die er ligt besluit ik om Witgoedservice Zoetermeer nog één kans te geven en sluit ik het telefoongesprek af met “als hij er 17.01 uur niet is dan hoeft hij ook niet meer te komen.” De dame zegt dat ze dit begrijpt.
Het is nu 17.15 uur als ik deze ervaringen op papier zet en heb zojuist mijn vader gebeld of ik morgen bij hem kan komen wassen……
Vrijdag ochtend 8.00 uur een formulier ingevuld op de website van Witgoedservice Zoetermeer waarna ik netjes om 9.15 uur werd gebeld voor een afspraak. De volgende dag (zaterdag) tussen 10.00 uur en 16.00 uur zou de monteur langkomen. Ik kon ‘s ochtends bellen voor een exacter tijdstip, maar de monteur belt sowieso een half uur van te voren. Op zaterdag rond 11.00 uur gebeld of er al een nauwkeuriger tijdvak bekend was. De dame aan de telefoon zegt dat ze meteen de monteur belt en mij terug gaat bellen. Het blijft stil. Om 15.38 nog maar eens gebeld en een dame zegt, na mijn frustratie te hebben aangehoord, dat ze binnen 10 minuten terug belt. Het blijft weer stil. Uiteindelijk om 16.10 maar weer eens zelf gebeld met de intentie de reparatieopdracht te annuleren. De dame belt terplekke de monteur en biedt haar excuses aan. “Het is wat uitgelopen. Zal wel door het weer komen ofzo” (Beetje raar op de eerste mooie lentedag van het jaar….) “maar de monteur komt echt voor 17.00 uur.” Kijkend naar de stapel was die er ligt besluit ik om Witgoedservice Zoetermeer nog één kans te geven en sluit ik het telefoongesprek af met “als hij er 17.01 uur niet is dan hoeft hij ook niet meer te komen.” De dame zegt dat ze dit begrijpt.
Het is nu 17.15 uur als ik deze ervaringen op papier zet en heb zojuist mijn vader gebeld of ik morgen bij hem kan komen wassen……
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Van wat?JohnBol schreef:Tja....
Topic nummertje zoveel over de Molen Snelservice. Snelgelduitjezakenverdernietzeurenservice welteverstaan...genoeg klachten om aangifte te doen, lijkt mij.
Groet,
John
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Is ie nog gekomen?masc schreef:Mijn ervaring met Witgoedservice Zoetermeer
Vrijdag ochtend 8.00 uur een formulier ingevuld op de website van Witgoedservice Zoetermeer waarna ik netjes om 9.15 uur werd gebeld voor een afspraak. De volgende dag (zaterdag) tussen 10.00 uur en 16.00 uur zou de monteur langkomen. Ik kon ‘s ochtends bellen voor een exacter tijdstip, maar de monteur belt sowieso een half uur van te voren. Op zaterdag rond 11.00 uur gebeld of er al een nauwkeuriger tijdvak bekend was. De dame aan de telefoon zegt dat ze meteen de monteur belt en mij terug gaat bellen. Het blijft stil. Om 15.38 nog maar eens gebeld en een dame zegt, na mijn frustratie te hebben aangehoord, dat ze binnen 10 minuten terug belt. Het blijft weer stil. Uiteindelijk om 16.10 maar weer eens zelf gebeld met de intentie de reparatieopdracht te annuleren. De dame belt terplekke de monteur en biedt haar excuses aan. “Het is wat uitgelopen. Zal wel door het weer komen ofzo” (Beetje raar op de eerste mooie lentedag van het jaar….) “maar de monteur komt echt voor 17.00 uur.” Kijkend naar de stapel was die er ligt besluit ik om Witgoedservice Zoetermeer nog één kans te geven en sluit ik het telefoongesprek af met “als hij er 17.01 uur niet is dan hoeft hij ook niet meer te komen.” De dame zegt dat ze dit begrijpt.
Het is nu 17.15 uur als ik deze ervaringen op papier zet en heb zojuist mijn vader gebeld of ik morgen bij hem kan komen wassen……
Re: Slechte ervaring Witgoedservice Zoetermeer
Ook slechte ervaring met Witgoedservice Zoetermeer
Op zaterdag 9 januari zijn twee medewerkers van deze firma langs geweest voor de wasmachine. Het verwarmingselement is doorgemeten. Aansluitend is de wasmachine terug op zijn plek gezet en een programma op 60 graden gestart. De achterplaat van de wasmachine is losgeschroefd naast de machine gezet. Afgesproken werd dat de monteur telefonisch contact zou opnemen om te vragen of het water inderdaad warm werd. Gelukkig zag ik op tijd dat de afvoerslang niet meer in de afvoer zat, dit had een flinke schade kunnen opleveren. Afgesproken werd dat op zaterdag 15 januari de monteur opnieuw langs zou komen om onderhoud uit te voeren op de wasmachine. Ondanks dat de website vermeldt dat de voorrijdkosten incl. eerste kwartier op 49 euro zouden komen, was het bedrag voor deze 'service' 100 euro aangezien men ook even snel de afwasmachine had bekeken en had aangegeven dat die het niet meer ging doen. Ik kreeg ook nog te horen dat ik korting had gekregen, want dat de normale prijs 2x 59 euro was.
Op zaterdag 15 januari ben ik heel de dag thuis geweest, maar heb ik geen monteur gezien. Nadat ik hierover had geklaagd is aangegeven dat de planning de heren monteurs deze dag had vrij gegeven. Toch jammer dat ze mij daar niet over hadden geïnformeerd...
Zaterdag 23 januari om even voor 09:00 uur zijn beide heren opnieuw langsgekomen, enige actie die ze hebben ondernomen is het vastschroeven van de achterplaat. Voor het onderhoud zou een nieuwe afspraak moeten worden gemaakt en een nieuw onderdeel moeten worden besteld van zo'n 180 euro. Ik kreeg niet te horen wat het onderdeel was en na enig aandringen zeiden ze dat ik korting zou krijgen zodat het in totaal incl. onderhoud op 130 euro zou komen. Vreemde zaak...
Ik heb het vage vermoeden dat deze firma niet was komen opdagen als ik niet alles via de mail had vastgelegd en hen daarover ben blijven mailen. Overigens zonder enige respons en ook zonder reactie op mijn vraag waarom er 100 euro ipv 49 euro was gerekend. Ik doe geen zaken meer met dit bedrijf!
Op zaterdag 9 januari zijn twee medewerkers van deze firma langs geweest voor de wasmachine. Het verwarmingselement is doorgemeten. Aansluitend is de wasmachine terug op zijn plek gezet en een programma op 60 graden gestart. De achterplaat van de wasmachine is losgeschroefd naast de machine gezet. Afgesproken werd dat de monteur telefonisch contact zou opnemen om te vragen of het water inderdaad warm werd. Gelukkig zag ik op tijd dat de afvoerslang niet meer in de afvoer zat, dit had een flinke schade kunnen opleveren. Afgesproken werd dat op zaterdag 15 januari de monteur opnieuw langs zou komen om onderhoud uit te voeren op de wasmachine. Ondanks dat de website vermeldt dat de voorrijdkosten incl. eerste kwartier op 49 euro zouden komen, was het bedrag voor deze 'service' 100 euro aangezien men ook even snel de afwasmachine had bekeken en had aangegeven dat die het niet meer ging doen. Ik kreeg ook nog te horen dat ik korting had gekregen, want dat de normale prijs 2x 59 euro was.
Op zaterdag 15 januari ben ik heel de dag thuis geweest, maar heb ik geen monteur gezien. Nadat ik hierover had geklaagd is aangegeven dat de planning de heren monteurs deze dag had vrij gegeven. Toch jammer dat ze mij daar niet over hadden geïnformeerd...
Zaterdag 23 januari om even voor 09:00 uur zijn beide heren opnieuw langsgekomen, enige actie die ze hebben ondernomen is het vastschroeven van de achterplaat. Voor het onderhoud zou een nieuwe afspraak moeten worden gemaakt en een nieuw onderdeel moeten worden besteld van zo'n 180 euro. Ik kreeg niet te horen wat het onderdeel was en na enig aandringen zeiden ze dat ik korting zou krijgen zodat het in totaal incl. onderhoud op 130 euro zou komen. Vreemde zaak...
Ik heb het vage vermoeden dat deze firma niet was komen opdagen als ik niet alles via de mail had vastgelegd en hen daarover ben blijven mailen. Overigens zonder enige respons en ook zonder reactie op mijn vraag waarom er 100 euro ipv 49 euro was gerekend. Ik doe geen zaken meer met dit bedrijf!