LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Techado Bouwbedrijf uit bemmel

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
bertusbaard
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mar 2007 18:54

Techado Bouwbedrijf uit bemmel

Ongelezen bericht door bertusbaard »

Hallo,

Op 7 juli 2007 hebben wij een dakkapel laten plaatsen door de firma Techado uit Bemmel.
De offerte en de plaatsing van de dakkapel is allemaal gegaan volgens afspraak incl. binnen aftimmering (wat wij zeker nooit meer zouden laten doen door de firma Techado)

Alleen hadden wij ook horren erbij besteld en die zouden een week later nageleverd worden door de eigenaar zelf want dan ging hij ff een rondje Nederland doen i.v.m. andere klanten.

De week daarop geen Techado gezien of gehoort maar i.v.m. vakanties dachten wij zal het wel in augustus gebeuren.
Na wat mailtjes gestuurt te hebben, waarop niet geantwoord wordt i.v.m. drukte volgens zeggen.
Toch maar eens eind augustus de telefoon gepakt om contact op te nemen met Techado, krijgen we een antwoord app. wij spreken netjes de boodschap in over de horren en nog een ander klein gevalletje, en wachten af wanneer er contact opgenomen zal worden vanuit Techado.
dat gebeurde na 7 werkdagen nog niet dus nog maar eens bellen.
Krijg ik de vrouw van de eigenaar aan de telefoon en doe mijn klacht, en zeg er bij dat ik dit niet erg klantgericht vindt.
Maar ik krijg twee keer een sorry en mevrouw zou me op die bewuste dinsdag later op de dag terug bellen.......

Niet dus, een week later ben ik zelf maar eens gaan bellen, maar ik denk dat ons vaste telefoonnummer in hun telefoon was opgeslagen zodat er niet opgenomen werd, dus spreek ik weer mijn klacht in op het antwoord app. maar aangezien ik weinig vertrouwen had dat men mij terug ging bellen ben ik het ook maar eens mobiel gaan proberen.
En ja hoor ik had weer dezelde vrouw aan de telefoon van die week daarvoor, dus vroeg ik aan haar waarom we niet terug gebelt worden.
En die mevrouw gooit het weer op drukte, maar daar koop ik natuurlijk weinig voor, en dan denk ik tijd voor extra personeel.

Maar ja hoor het is nu 10 oktober 2007 en ik heb de horren lekker voor volgend jaar.

Doe hier uw voordeel mee met het maken van uw keuze als uw een dakkapel laat plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Jeroen Verheij

Bolsje
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jan 2008 16:40

Re: Techado Bouwbedrijf uit bemmel

Ongelezen bericht door Bolsje »

Hallo,

Wij hebben onze dakkapel ook door de firma Techado laten plaatsen, inclusief binnenaftimmering en zijn hier zeer tevreden over. Ze leveren kwaliteit en alles is tot in de puntjes afgewerkt.
Het personeel dat bij ons kwam plaatsen, waren netjes, beleefd en wisten waar ze het over hadden.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze dermate slecht werk leveren zoals de familie Verheij omschrijft. Wij hebben namelijk diverse ervaringen in onze omgeving gehoord en niemand kan een vervelend woord over Techado vertellen; ze komen altijd hun afspraken na en leveren goed werk.

Gesloten