Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens.angel1978 schreef: Maar dan komen er reacties als:
En dan wordt het opeens heel anders.. De vraag kan ook gesteld worden zonder daarbij meteen een naam te noemen.. Deze was namelijk helemaal niet relevant in 1e instantie.Ik zou niets vooruit betalen. Het is vreemd dat ik op hun niet al te professionele website niet de garantieregeling kan vinden. Het kan zijn dat ik er overheen kijk, maar als het werkelijk zo is dat die regeling niet op de site staat, dan zou dat voor mij een voldoende reden zijn om daar geen bestelling te plaatsen.
Mensen lezen nu eenmaal slecht en onthouden alleen de koppen.. De links die dan met een bedrijf gelegd worden kunnen wel degelijk negatief zijn.
Op de homepage valt al te lezen dat de site momenteel in onderhoud is. Hierbij hebben we totaal geen idee van de status, dus kunnen we weinig zeggen over de kwaliteit van de site.
Bovendien een product als kozijnen koopt men niet zomaar even in de webshop. Men gaat langs, laat zich adviseren en vraagt om een schriftelijke offerte met uitgebreide beschrijving van de garantieregeling. Dan hoeft het niet persé op de website te staan. Handig dat het er misschien wel op staat daar wil ik nog wel in meegaan, maar noodzakelijk is het in mijn optiek niet.