Hallo,
Wij kunststof kozijnen offerte aangevraagd. op het tekeningblad moesten we een handtekening plaatsen en we zouden zsm een technische man gaan ontvangen die alle details zou uitleggen en daar konden we de laatste vragen aan stellen daar de verkoper geen idee had wat hij verkoopt blijkt later.
techneut komt: geen vensterbanken bij offerte dus moeten we zelf doen. (valt niet onder binnenafwerking) 1 raam met klapraam zit geen afstandsbediening bij dus moeten we maar de trap pakken om het klapraam te openen (H=2.60mtr)
Er zit een scheur in de buiten muur dus moet er een latei geplaatst worden. al met al meer dan 1500 euro meer dan afgesproken 6000 euri
Als we hiermee niet akkoord willen gaan en het probleem 2x uitgelegd hebben krijgen we een offerte thuisgestuurd met de kosten en als we niet akkoord gaan dan maar 30% willen betalen van de totaal prijs.
eerst was het 20% en nu 30%?!HELP
Wij kunnen hier niets mee > niet het produkt wat we gedacht hadden; ff een latei laten aanbrengen???!! en ff bijbetalen EN BINNEN 2 weken aub.
Kan dit zomaar als een klant tekent voor een offerte en het bedrijf kan alles wel leveren maar er komen kosten en werkzaamheden bij. ALs we dit niet willen dan maar 30 % betalen???
Ik ben in het verkeerde vak beland want zo kan iedereen slapend rijk worden.
Help Kan iemand ons van advies voorzien want we worden erg wanhopig en hebben geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
groeten
Silvia uit Apeldoorn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VN kunststofkozijn bedonderd je waar je bij staat
Re: VN kunststofkozijn bedonderd je waar je bij staat
In ieder geval helemaal niets betalen.
Alle contacten SCHRIFTELIJK, en aangetekend. kopieen bewaren!
Mondelinge afspraken en discussies hebben geen zin.
Geen bewijslast bij eventuele rechtzaak.
Succes
Alle contacten SCHRIFTELIJK, en aangetekend. kopieen bewaren!
Mondelinge afspraken en discussies hebben geen zin.
Geen bewijslast bij eventuele rechtzaak.
Succes
Geachte sillyme,
Je bent uitgegaan van de deskundigheid van de verkoper. Deze verkoper heeft geen verstand van de materie elke beetje bouwkundig onderlegde adviseur/verkoper kan zien dat er een latei geplaatst moet worden als er een scheur in de geel zit, dit is geen verborgen bouwkundig gebrek en je had daar op gewezen moeten worden.
Hetzelfde is van toepassing voor het klapraam elke gek kan zien dat je daar niet bijkomt en vensterbanken is een heel normaal verhaal en zijn de kosten niet. De verkoper heeft u niet goed geadviseerd en je misleid als je een rechtsbijstandverzekering hebt maak er dan werk van VN is trouwens eigendom van Keurkozijn en de directeur is dhr. van der Zee
Je bent uitgegaan van de deskundigheid van de verkoper. Deze verkoper heeft geen verstand van de materie elke beetje bouwkundig onderlegde adviseur/verkoper kan zien dat er een latei geplaatst moet worden als er een scheur in de geel zit, dit is geen verborgen bouwkundig gebrek en je had daar op gewezen moeten worden.
Hetzelfde is van toepassing voor het klapraam elke gek kan zien dat je daar niet bijkomt en vensterbanken is een heel normaal verhaal en zijn de kosten niet. De verkoper heeft u niet goed geadviseerd en je misleid als je een rechtsbijstandverzekering hebt maak er dan werk van VN is trouwens eigendom van Keurkozijn en de directeur is dhr. van der Zee
Beste Syllime,
Wij voelen erg met jullie mee wij zitten in een soort gelijk schuitje met VN kozijntechniek. De Hamvraag is hebben jullie zelf gebeld of hebben zij jullie gebeld ben erg benieuw wellicht kun je het mij laten weten. . Samen kunnen we ons misschien sterk maken tegen VN.
Wij voelen erg met jullie mee wij zitten in een soort gelijk schuitje met VN kozijntechniek. De Hamvraag is hebben jullie zelf gebeld of hebben zij jullie gebeld ben erg benieuw wellicht kun je het mij laten weten. . Samen kunnen we ons misschien sterk maken tegen VN.
Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor de klant-onvriendelijke werkwijze van de firma Keurkozijn. Ik heb zelf hele slechte ervaringen met dit bedrijf en mijn advies is dan ook: Ga niet in zee met Keurkozijn.