| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] water afvoer onder het huis?
water afvoer onder het huis?
Een poosje geleden is bij ons onder de vloer een leiding vervangen.
Tot mijn stomme verbazing was het gat 10 tot 12 cm groot.
Meerdere malen melding over gemaakt.Ze ontdekte een grote wateropp
en ook veel vieze drap.
Dus het afspoel en afwas water liep er met de zelfde vaart regel recht de grond in.
Ik had altijd al gezegt dat er onder de vloer iets niet in orde was.
Vooral zomers had ik veel last van kleine vliegjes op het raam, en dat werd steeds erger, ze zaten zelfs op het voorraam.
De lucht was ook naar,het was een soort gaslucht.
Nu is het probleem opgelost,maar hoeveel jaren heeft dit eral niet gezeten hoeveel tijd heeft een leiding nodig om een gat van 10 tot 15 cm te worden
Want ik vind zelf dat ze slecht gekeken hebben, even met een looplamp en dan waren ze weer weg.
Zelfs de nuon is geweest om te kijken of er een gaslek was.
Ik zelf denk zo'n jaar of 4 heb ik dat goed?
Daar was ik even benieuwd naar.
Ik was in die tijd ook veel misselijk gevoel en had veel last van hoofpijn.
Nu het is opgelost heb ik dit niet meer.
Wij huren het huis al vele jaren van een eigenaar waar dit huis van is.
Tot mijn stomme verbazing was het gat 10 tot 12 cm groot.
Meerdere malen melding over gemaakt.Ze ontdekte een grote wateropp
en ook veel vieze drap.
Dus het afspoel en afwas water liep er met de zelfde vaart regel recht de grond in.
Ik had altijd al gezegt dat er onder de vloer iets niet in orde was.
Vooral zomers had ik veel last van kleine vliegjes op het raam, en dat werd steeds erger, ze zaten zelfs op het voorraam.
De lucht was ook naar,het was een soort gaslucht.
Nu is het probleem opgelost,maar hoeveel jaren heeft dit eral niet gezeten hoeveel tijd heeft een leiding nodig om een gat van 10 tot 15 cm te worden
Want ik vind zelf dat ze slecht gekeken hebben, even met een looplamp en dan waren ze weer weg.
Zelfs de nuon is geweest om te kijken of er een gaslek was.
Ik zelf denk zo'n jaar of 4 heb ik dat goed?
Daar was ik even benieuwd naar.
Ik was in die tijd ook veel misselijk gevoel en had veel last van hoofpijn.
Nu het is opgelost heb ik dit niet meer.
Wij huren het huis al vele jaren van een eigenaar waar dit huis van is.
-
Maarten1234
Re: water afvoer onder het huis?
De eigenaar is verplicht dit euvel op te lossen danwel op te laten lossen.
Het werkt hetzelfde als een huurhuis. Wat je wel moet doen is kijken of hier in je contract geen afwijkende afspraken staan ivm kosten ed, maar gezien de klacht geloof ik niet dat jij hiervoor moet opdraaien en dat de eigenaar deze dient op te lossen.
Anders rechtswinkel....
Het werkt hetzelfde als een huurhuis. Wat je wel moet doen is kijken of hier in je contract geen afwijkende afspraken staan ivm kosten ed, maar gezien de klacht geloof ik niet dat jij hiervoor moet opdraaien en dat de eigenaar deze dient op te lossen.
Anders rechtswinkel....
Re: water afvoer onder het huis?
Hallo Maarten,
Zoals ik al vertelde dat het heuvel eindelijk naar jaren is opgelost.
Ik vroeg mij af van hoelang duurt het voordat er zo', groot gat ontstaat van 10 a 12 cm,die deze jongegeman mij liet zien?
Dat ik toch gelijk had door vele jaren te zeggen van er klopt iets niet onder de vloer.
Ik zelf denk dat ik al jaren met vieze rotzooi dat is gaan smetten met warm weer,waardoor er vele vliegjes op de ramen kwamen.
En er ook een soort gaslucht kwam.
Ze zijn ook wel een paar keer geweest ,keken een beetje met een looplamp onder het huis,maar er echt onder geweest zijn ze niet.maar toen vertelde deze jongeman dat anderen van dit bedrijf er geen zin in hadden om onder de vloer te kruipen toen ging hij het maar ging doen.
Het moet toch een keer gebeuren zei hij.dan doe ik het maar.
Maar het zat veel verder dus onder de keukenvloer,want de opp is groot en dan moet je onder het hele huis de kruip ruimte in.
Heb ik gelijk dat het er vele jaren heeft gezeten?
Het was echt veel zei de man,elke afwaswater en afspoelwater ging regelrecht de grond in?
Dus het heeft daar jaren de kans gekregen om een smettingsbron te vormen,vooral met die hete zomers.
Zoals ik al vertelde dat het heuvel eindelijk naar jaren is opgelost.
Ik vroeg mij af van hoelang duurt het voordat er zo', groot gat ontstaat van 10 a 12 cm,die deze jongegeman mij liet zien?
Dat ik toch gelijk had door vele jaren te zeggen van er klopt iets niet onder de vloer.
Ik zelf denk dat ik al jaren met vieze rotzooi dat is gaan smetten met warm weer,waardoor er vele vliegjes op de ramen kwamen.
En er ook een soort gaslucht kwam.
Ze zijn ook wel een paar keer geweest ,keken een beetje met een looplamp onder het huis,maar er echt onder geweest zijn ze niet.maar toen vertelde deze jongeman dat anderen van dit bedrijf er geen zin in hadden om onder de vloer te kruipen toen ging hij het maar ging doen.
Het moet toch een keer gebeuren zei hij.dan doe ik het maar.
Maar het zat veel verder dus onder de keukenvloer,want de opp is groot en dan moet je onder het hele huis de kruip ruimte in.
Heb ik gelijk dat het er vele jaren heeft gezeten?
Het was echt veel zei de man,elke afwaswater en afspoelwater ging regelrecht de grond in?
Dus het heeft daar jaren de kans gekregen om een smettingsbron te vormen,vooral met die hete zomers.