LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel of niet Zonnepanelen plaatsen.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
DTwinJ

Wel of niet Zonnepanelen plaatsen.

Ongelezen bericht door DTwinJ »

Beste mensen,

Ik wil heel graag zonnepanelen laten plaatsen, omdat het de laatste tijd zo goedkoop zou moeten zijn. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. De een zegt, dat ik mijn investering binnen 5 jaar terugverdien en de ander 10.

Als ik op de website van http://www.dakzonnepanelen.nl kijk, dan zijn er blijkbaar al meer dan 100.000 huizen met zonnepanelen te zijn. Ik hoop dat er mensen op dit forum ervaring hebben met het laten installeren van zonnepanelen en mij dan ook handige tips kunnen geven.

Ik hoor graag waar ik rekening mee moet houden en waar ik het beste tercht kan.

Klaas-Jan

Re: Wel of niet Zonnepanelen plaatsen.

Ongelezen bericht door Klaas-Jan »

Hallo, ik heb ze zelf via zonzoektdak.nl Is me erg goed bevallen en heel betaalbaar. Ik hoeveel tijd u de investering terugverdient hangt van veel factoren af, zoals de ligging van uw huis, het aantal panelen etc.
Nu aanschaffen is verstandig vanwege een dreigende importheffing op Chinese zonnepanelen. Op agentschap.nl vindt u info over subsidie. Die subsidie is er dit jaar nog maar de pot raakt wel een keer leeg. Een reden des te meer om nu de beslissing te nemen. Succes.

Gesloten