LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie deed weleens zaken met.....

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
xsienix

Wie deed weleens zaken met.....

Ongelezen bericht door xsienix »

-Sarubos
-R&R
-3Kozijnen.

Allen zitten in de kunsstofkozijnen.
Vertel uw ervaringen.

irisjjuuhh

Re: Wie deed weleens zaken met.....

Ongelezen bericht door irisjjuuhh »

Ik heb in mei 2008 een kozijn besteld bij Sarubos. Nadat ik nooit meer wat van hun vernam, kreeg ik in februari 2009 ineens een deurwaardersbrief. Ik moest betalen voor een kozijn dat nog nooit geplaatst was. Ook beweerden zij dat ze meerdere brieven hadden verstuurd. Waar ik er geen van mocht ontvangen. Uiteindelijk hebben ze mij de kopieen opgestuurd. Nu moest ik het kozijn afbetalen via een deurwaarder en deed ik dit niet dan werd het kozijn niet geplaatst. Na overleg met advocaten heb ik dit dus gedaan. Dit kozijn is eind november 2009 afbetaald. Vervolgens probeer ik vanaf december 2009 contact met Sarubos te krijgen. Na meerdere voicemails te hebben ingesproken heb ik tot op heden nog steeds niets van ze vernomen. Wel betaald, maar nog steeds geen kozijn.

xsienix

Ongelezen bericht door xsienix »

Bedankt voor je reactie.

Inmiddels is het meer dan een maand geleden, maar de offerte ?
We hebben hem nog steeds niet :? :

Ik snap hier helemaal niets van ! Ik snap niet dat een advocaat jou adviseert om iets te betalen wat je niet heb gekregen.
Als je toch overlegt met een advocaat, laat die advocaat dan ook een brief sturen naar Sarubos.

Misschien kan je wat duidelijker zijn.

mio64

Ongelezen bericht door mio64 »

Wij hebben zaken gedaan met 3Kozijnen en dit is echt een verschrikkelijk bedrijf. Afspraken worden niet nagekomen en er wordt niet geleverd wat is afgesproken. We hebben zelfs een advocaat moeten benaderen om alles te regelen. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de firma 3Kozijnen uit Almere. Ik hoor het graag.

Gesloten