LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Rugby74

Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep

Ongelezen bericht door Rugby74 »

Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep, zaten eerst in zevenaar en nu in gendt. Wij horen alemaal verschillende dingen over Palmhoeve.

Wij willen een serre plaatsen met kunstofkozijnen, zij zeggen dat ze alles zelf doen is dit ook zo? Wie heeft ervaring met betalen aan hun

HBI

Re: Wie heeft ervaring met Palmhoeve Groep

Ongelezen bericht door HBI »

M,
Ik heb zeer slechte ervaring met deze palmhoeve groep, heb een nieuw zonneschermdoek besteld, is dit doek te smal wat ook door palmhoeve groep is bevestigd. Moest eerst betalen waarna de klacht opgelost werdt. Dit is alweer een half jaar geleden, nu wordt er niet meer gereageerd op mail en ook niet op telefoontjes, er wordt gezegd dat er terug wordt gebeld, maar dat gebeurd gewoon niet. Ben mijn geld kwijt en zit met een te smal doek, alle mail is bewaard voor eventuele juridische stappen.
Ik raad u aan , GA NIET IN ZEE MET DE PALMHOEVE GROEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vr gr Henk.

Rugby74

Hoi Henk,

Bedankt voor de raectie, ik heb veel gehoort over de Palmhoeve en ook al berichten prive ontvangen dat ik niet met ze moet werken. Wel vreemd want ze hebben nu ook Wichhart gekocht en dat is een goed bedrijf. Hoorde ook dat in het bedrijf in Gendt de stroom is afgesloten en ze werken met eiegn stroom. Is toch ook vreemd voor zon groot bedrijf. Ook heeft een bedrijf mij een bercht gestuurd dat ze niks betalen, hij ging ze voor het gerecht slepen. Hoop niet dat er meerdere mensen zoals jou problemen krijgen.

Rugby74

Hier nog een reaktie. Ik denk datik gelukkig moet zijn niet met Palmhoeve in ze ben gegaan. Krijg vanavond het zesde prive bericht van een bedrijf dat ze niet betalen. Weet niet wat er is maar dat er iets niet klopt denk ik wel. Zelfs zeggen mensen dat ze zelf de stekker er uit trekken volgende week. Dus dan heeft niemand meer wat.

allemaal suces wij gaan lekker verder zoeken voor een serre

willemijnm

Ongelezen bericht door willemijnm »

Ik heb prima ervaringen met de palmhoeve-groep. Er is iemand bij mij geweest om te overleggen over een serre. Uiteindelijk blijkt er ook een aannemer bij deze groep aangesloten te zitten en in zeer korte tijd serre + aanbouw gerealiseerd. Erg tevreden over het overleg en geleverde resultaat. Een aanrader dus.

Rugby74

Willemijn dit is niet persoonlijk, maar ik zie en hoor dat palmhoeve niets geeft om mensen. Wichart rolluiken is een bedrijf die al heel lang in Zevenaar bekend is. Als palmhoeve dit bedrijf kooppt moet je het ook betalen. Waar halen ze het lef vandaan om dan gewoon alles op naam van dit bedrijf te doen en niks te betalen, dan ben je in mijn ogen gewoon aan het oplichten. Dus de klanten die wel spullen krijgen zullen blij zijn, maar de spullen die ze plaatsen worden niet betaald. Dus alle mensen in uw omgeveing spullen gekocht die nooit betaald zijn, niet iets om trots op te Zijn. Dat het anoniem is klopt ook maar gelukkig want wie is willemijn, iemand van palmhoeve??????????

HJT12

Ongelezen bericht door HJT12 »

Sinds kort volg ik de forumdiscussie over de Palmhoeve Groep.
Ik ben een zeer tevreden klant van Palmhoeve Groep.
Dit bedrijf heeft voor mij een prachtige serre gebouwd en alles is perfect geleverd en gerealiseerd.
Ik kan mij dan ook geheel niet vinden in de uitlatingen van andere forumgebruikers.
Deze uitspraken geven duidelijk blijk van (zakenlijke) rancune met als enig doel dit bedrijf op welke wijze dan ook in discrediet te brengen door het niet te hebben over geleverd werk maar allerhande zaken er bij te halen waar niemand wat aan heeft. Een kwalijke zaak en zeer onverkwikkelijk.

Maart55

Ongelezen bericht door Maart55 »

Volg het ook al een tijdje de gene die tevreden zijn wees blij wil wel eens zien wat het heeft gebracht wat goed is maar uit andere bronnen maakt het bedrijf veel mensen ongelukkig en kapot genoeg mensen gesproken erover

wilfriedbaars

Ongelezen bericht door wilfriedbaars »

Ik weet niet wat de kwaliteit van werken is van Palmhoeve, dus daar heb ik ook geen oordeel over. Wel weet ik dat er betalingsproblemen zijn.

Het vergelijk met palminvest klinkt wel leuk en ik weet niet of het 100% vergelijkbaar is, maar wat hier gebeurt lijkt mij in ieder geval niet zuiver.

Ik kom graag met de gedupeerden in contact.

Contact graag per PM.
Laatst gewijzigd door wilfriedbaars op 06 dec 2011 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.

voorzitter svOBW

Ongelezen bericht door voorzitter svOBW »

De Palmhoeve Groep is vanaf 1 augustus 2011 de hoofdsponsor van sportvereniging OBW. Zij zijn tot op heden alleen hun verplichtingen jegens de leverancier van de sportkleding nagekomen.
Laatst gewijzigd door voorzitter svOBW op 03 apr 2012 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

My Name Is?

Ongelezen bericht door My Name Is? »

4000 personen hebben reeds gekeken.

Ik hoor veel negatieve reacties, heeft u nog niet naar mij toe gereageerd wacht niet tot het te laat is. Reageer nu!

Mail uw negatieve ervaring of vordering naar [email protected]

Samen staan we sterk!

Rugby74

Palmhoeve van harte gefeliciteerd met het heaalde resultaat, kijk op de website van Wichhart Rolluiken, dat heeft Palmhoeve snel voor elkaar gekregen. Hoe kan het toch dat deze mensen daar zo mee wegkomen, ik kan er met de pet niet bij. Ook die voorzitter van OBW zal wel in het komplot zitten, eerst verhalen dat ze niet betalen en dan in een keer alles geweldig. Dus wie het hartst schreeuwt krijgt geld of is het gewoon zwijg geld!!!!

BonsaiAutomatisering

Ongelezen bericht door BonsaiAutomatisering »

Wij krijgen nog € 30.000 van ze. We zijn vanaf juli al bezig. Ondanks tientallen toezeggingen en een rechtszaak waarin ze gesommeerd zijn te betalen nog geen stuiver gezien. Ze zouden vandaag voor 12:00 reageren, zoals verwacht wederom geen enkele reactie en geen betaling.

Deno81

Ongelezen bericht door Deno81 »

Doen ze idd erg rap.

van de site:

Wegens omstandigheden
is Wichhart Rolluiken per direct met alle werkzaamheden gestopt.
Wij danken alle klanten voor het gestelde vertrouwen in de
afgelopen 64 jaar.

BonsaiAutomatisering

Ongelezen bericht door BonsaiAutomatisering »

Ze hebben toegezegd deze vrijdag over te zullen gaan tot betaling van het volledige bedrag. Ik hoop hier positief te kunnen berichten. ik hou jullie op de hoogte.

Maart55

Er zijn wel meer mensen die geld krijgen maar ook het personeel laten ze barsten
En dan nog wel met deze dagen hoe erg kun je dan zijn

JanJaap2

Ongelezen bericht door JanJaap2 »

Het beste is om nooit contact te hebben of krijgen met de palmhoeve groep of de eigenaar ervan, voordat je het weet ben je al je geld en je huis kwijt.

Maart55

Is zo erg dan dat je je huis kwijt bent door hun ze moeten hem stopen

Foxy76

Ongelezen bericht door Foxy76 »

Ze zijn gewoon verstoppertje aan het spelen op dit moment! Deuren dicht, telefoon uit!

Bloesem1

Ongelezen bericht door Bloesem1 »

volgens mij is de telefoon afgesloten :lol:

Gesloten