LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Witgoed Reparatieservice - De Molen Snelservice

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Mielewasdroger

Witgoed Reparatieservice - De Molen Snelservice

Ongelezen bericht door Mielewasdroger »

Half oktober 2015 kreeg onze Miele wasdroger kuren, hij werd niet meer warm genoeg. Ik belde met Witgoed Reparatieservice in Amsterdam en er kwam een monteur. De monteur nam de droger mee en ik betaalde € 200,- aan voor het te vervangen onderdeel. Vijf dagen later kwam de droger terug en betaalde ik het restant van € 187,-. De droger had echter nog altijd hetzelfde probleem en was zelfs aan de buitenkant beschadigd geraakt. Eind oktober werd de droger nogmaals opgehaald omdat de storing niet was verholpen. Na veel bellen werd uiteindelijk de droger teruggebracht en ook deze keer was de droger niet gerepareerd.

Ik pleegde vele tientallen telefoontjes met de bedrijfsleidster, zij beloofde onder aftrek van het arbeidsloon (€ 69,-) een bedrag van € 318,- terug te storten, binnen een week. De weken verstreken maar geld kwam er niet. Bij elk telefoontje beloofde deze bedrijfsleidster het bedrag dezelfde dag over te maken. Helaas.

Wat een onbetrouwbaar bedrijf. Niet alleen werd het apparaat niet gerepareerd maar bij elk telefoontje werd beloofd dat ik teruggebeld zou worden, wat nooit gebeurde. De belofte het geld terug te storten werd tot op de dag van vandaag niet nagekomen. Buitengewoon schandalig. Inmiddels is het 14 januari 2016 en er is nog niets gebeurd. Mijn advies is: doe geen zaken met deze club. [ongefundeerde bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jan 2016 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

stofzuigertje

Re: Witgoed Reparatieservice - De Molen Snelservice

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beetje dom die aanbetaling.

Als je pas betaalde nadat hij weer terug was en goed werkte en warm werd, dus even proef draaien en voelen dan had je geen probleem gehad.

Het zoveel vooraf betalen is vragen om problemen.
Normaal betaal je bij aflevering en even controleren of defect weg is mag dan voor €387,-

Gesloten