Het is mij gisteren en vandaag drie keer overkomen, dat aanbiedingen foutief afgerekend werden.
Bij de Spar werd bij een aanbieding voor Boerenyoghurt, twee voor de prijs van een, op de kassabon onder twee verschillende prijzen en benamingen voor € 1,- teveel afgerekend, relatief veel.
Bij Intratuin werden twee kussens in de aanbieding afgerekend tegen de "van" prijs i.p.v. de "voor" prijs, nu € 6,- teveel berekend.
Bij Albert Heijn kreeg men (week 12) een tweede pak roerbakgroenten voor de halve prijs, maar uit de bon bleek, dat ik het tweede pak gratis gekregen had, maar na mijn aanvaring over de HP cartridge aanbieding ben ik niet terug gegaan om geld terug te geven.
Het punt dat ik wil maken is, dat men juist bij aanbiedingen erg attent moet zijn op de juiste prijzen aan de kassa. De winkel spaart op het individueel prijzen van de artikelen en de consument heeft de droeve taak de kassabonnen nauwkeurig te screenen, wat bij de weekend inkopen een ondoenlijke taak is.
Groeten, GPMW
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbiedingen fout afgerekend
-
Re: Aanbiedingen fout afgerekend
Intratuin
Omdat mijn zoon bij een Intratuin werkt weet ik vanuit mijn persoonlijke ervaring dat in ieder gaval waar HIJ werkt de klantenservice daar beslist niet moeilijk over zal doen en zelfs bij een fout, gemaakt in een verder verleden nog altijd de klant het voordeel van de twijfel zal geven en bij een echte fout een bloemetje (of plantje)als troost.
Kunt u een hint geven waar u (zo ongeveer)woont?
namen,adressen, URL's of e-mailadressen vermelden zou ik ten sterkste afraden in dit soort zaken.
De wereld is slecht en de spammers loeren!
Grootvader
Omdat mijn zoon bij een Intratuin werkt weet ik vanuit mijn persoonlijke ervaring dat in ieder gaval waar HIJ werkt de klantenservice daar beslist niet moeilijk over zal doen en zelfs bij een fout, gemaakt in een verder verleden nog altijd de klant het voordeel van de twijfel zal geven en bij een echte fout een bloemetje (of plantje)als troost.
Kunt u een hint geven waar u (zo ongeveer)woont?
namen,adressen, URL's of e-mailadressen vermelden zou ik ten sterkste afraden in dit soort zaken.
De wereld is slecht en de spammers loeren!
Grootvader
Je verhaal over AH klopt niet, systeem herkent namelijk géén gratis artikelen!
En ik weet waarover ik praat, dus spaar je de moeite om te reageren, je zal de bon wel verkeerd "gelezen" hebben!
En ik weet waarover ik praat, dus spaar je de moeite om te reageren, je zal de bon wel verkeerd "gelezen" hebben!
Aanbiedingen van AH zijn zo gek nog niet
Vorige keer ging er hier vlakbij een AH weg dus uitverkoop, op=op etc.... Op een van de laatste dagen kreeg je 50 % kassa korting.. Ik nam een badjas mee van 30 euro... Eerst ging de 50 % kassakorting eraf en daarna nog de 15 EURO bonuskorting , dus ik had hem voor niks! Leuke aanbieding zou ik zeggen!
Vorige keer ging er hier vlakbij een AH weg dus uitverkoop, op=op etc.... Op een van de laatste dagen kreeg je 50 % kassa korting.. Ik nam een badjas mee van 30 euro... Eerst ging de 50 % kassakorting eraf en daarna nog de 15 EURO bonuskorting , dus ik had hem voor niks! Leuke aanbieding zou ik zeggen!