LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie DE saristo 50euro retour

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Inge84

Actie DE saristo 50euro retour

Ongelezen bericht door Inge84 »

Misschien helaas, maar goed enkele weken geleden kochten wij via de ING de saristo van DE.
Wij zijn zelf geen koffie drinkers en vertrouwen er op dat die verse koffie per kopje aan te passen met een andere bean funnel de kwaliteitskoffie zal leveren die we onze familie en eventueel bezoek willen aanbieden. Tot dus ver PRIMA de koffie doorstaat de keuring. Wat nou zo zonde is, is dat we dit apparaat ten tijde van de nodige opruim- en klus acties hebben gekocht. En dus ook direct de doos bij het afval is gegaan. Wat zien we nu tot onze verbazing een week later op TV de retour actie.
Contact met DE opgenomen, uitgelegd, we beschikken netjes over de aankoopbon maar helaas geen doos. Maar wij vangen bot. Erg zonde. En eigenlijk niet te verstaan.

Inge84

Re: Actie DE saristo 50euro retour

Via Facebook plaatste ik dezelfde reactie en deze ochtend had ik al antwoord dat ik men gegevens mag aanleveren!

Ik ben alvast blj! Nu nog hopen dat de centjes ook komen.

Inge84

Re: Actie DE saristo 50euro retour

Geweldig, bedankt DE. Jammer dat het eerst anders ging maar uiteindelijk toch netjes opgelost!
Ik heb mijn centjes op de rekening ontvangen :-)

Gesloten