LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] albert heijn en prijzenoorlog
Re: albert heijn en prijzenoorlog
grootgrutter appie hein die op de kleintjes let presteert het zelfs om goedlopende merkartikelen uit het assortiment te doen om de klant maar vooral te bewegen om over te stappen op de in blijvende prijs verlaagde produkten van het zogenaamd goedkope huismerk.
En voor de service en kwaliteit die ooit bij appie hein aanwezig was hoef je ook niet meer te komen. Betalen met bv een bankpas van ABN/AMRO draagt bij aan onnodig lang wachten omdat hun betaalautomaten van een goedkoop merk zijn.
En voor de service en kwaliteit die ooit bij appie hein aanwezig was hoef je ook niet meer te komen. Betalen met bv een bankpas van ABN/AMRO draagt bij aan onnodig lang wachten omdat hun betaalautomaten van een goedkoop merk zijn.
yep daar heb je gelijk in hoffie, want zoveel service biedt AH nou weer niet.
En dan te bedenken dat ABN/AMRO de huisbankier is van de grootgrutter uit Zaandam die op de kleintjes let en zich bovendien hofleverancier mag noemen
themaster, hoffie, mve2, JH,
Wie verplicht jullie bij AH te gaan winkelen??
Wat een gez**k, ga dan naar Dirk/Bas, Aldi, Lidl, wat let jullie of ga indien niet "voorradig" naar je plaatselijke kruidenier...!!
Wat is de bedoeling van dit ge***k hier??
Meer prijsverlagingen van de grootgrutter bewerkstelligen??
Nou wie weet..!!
Wie verplicht jullie bij AH te gaan winkelen??
Wat een gez**k, ga dan naar Dirk/Bas, Aldi, Lidl, wat let jullie of ga indien niet "voorradig" naar je plaatselijke kruidenier...!!
Wat is de bedoeling van dit ge***k hier??
Meer prijsverlagingen van de grootgrutter bewerkstelligen??
Nou wie weet..!!
De zeldzame keer dat ik bij de AH kom betaal ik altijd met een ABN AMRO pas en ik heb er nooit problemen mee. Wat voor fouten levert het op dan?
zonnetje2 vertel eens wat voor een service albert heijn meer geeft dan bijv. plus, konmar, etc
mve 2
Kan ik je niet vertellen, ken deze zaken niet, bevinden zich niet in mijn directe en ook niet in mijn indirecte omgeving. Dus..!
Kan ik je niet vertellen, ken deze zaken niet, bevinden zich niet in mijn directe en ook niet in mijn indirecte omgeving. Dus..!
zonnetje2 maar op 7 november om 23.10 uur zeg je (minder service, een kleiner assortiment, minder kwaliteit,) en op 25 november zeg je dat je de andere supermarkten niet kent hoe weet je dan dat ze mindere service, kleiner assortiment, en mindere kwaliteit te bieden hebben DUS
Dat een supermarkt in de buurt of ver weg is vind ik toch wel een belangrijk punt. Daarnaast kan je bij de AH prima goedkoop inkopen doen, zolang je je bij de aanbiedingen, eigenmerk en euroshopper houdt. (Student = niet veel geld)
Hier in de buurt zit trouwens ook een Edah en daar ben ik 9 van de 10 keer meer geld kwijt dat bij de AH en het is nog eens een ongelofelijk lelijke winkel ook. Bij de Aldi vind ik dat niet erg, maar als je voor boodschappen veel betaald, mag het toch ook wel een beetje uitstraling hebben.
Hier in de buurt zit trouwens ook een Edah en daar ben ik 9 van de 10 keer meer geld kwijt dat bij de AH en het is nog eens een ongelofelijk lelijke winkel ook. Bij de Aldi vind ik dat niet erg, maar als je voor boodschappen veel betaald, mag het toch ook wel een beetje uitstraling hebben.
-
Ben ik nou echt de enige die het geen drol kan schelen hoe een supermarkt eruit ziet? Je gaat lekker eten halen met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dat is waar het om gaat.
Als ik iets moois wil zien ga ik wel naar het museum.
En hoezo geven andere supermarkten minder service, laat me niet lachen. In alle supermarkten werken dezelfde incapabele zestienjarige pukkelplaneten die daar voor 2.50 euro per uur worden uitgemolken. Wil je soms impliceren dat de beste service gegeven wordt bij de duurste supermarkt, en de slechtste bij de goedkoopste? Ga dan eens naar de Aldi, je kan daar alles terugbrengen, van flessen ketchup tot computers, als ze ooit moeilijk doen mag dat in de krant.
(Natuurlijk volgen nu opmerkingen als "nou ik had een keer...", dat zijn dus de uitzonderingen die de regel bevestigen zullen we maar zeggen)
Als ik iets moois wil zien ga ik wel naar het museum.
En hoezo geven andere supermarkten minder service, laat me niet lachen. In alle supermarkten werken dezelfde incapabele zestienjarige pukkelplaneten die daar voor 2.50 euro per uur worden uitgemolken. Wil je soms impliceren dat de beste service gegeven wordt bij de duurste supermarkt, en de slechtste bij de goedkoopste? Ga dan eens naar de Aldi, je kan daar alles terugbrengen, van flessen ketchup tot computers, als ze ooit moeilijk doen mag dat in de krant.
(Natuurlijk volgen nu opmerkingen als "nou ik had een keer...", dat zijn dus de uitzonderingen die de regel bevestigen zullen we maar zeggen)
Sorry hoor mve2,
Gaan we nu spijkers op laag water zoeken?
Had jij het in je laatste post niet over Plus en Konmar..?
Toch logisch dat mijn antwoord daarop gebaseerd is!
Ik hou er nu eenmaal van mensen serieus te nemen en niet te trachten naar zaken te zoeken die hen misschien kunnen kleineren...
Maar trek het je niet aan hoor, mij heb je er niet mee.
Gaan we nu spijkers op laag water zoeken?
Had jij het in je laatste post niet over Plus en Konmar..?
Toch logisch dat mijn antwoord daarop gebaseerd is!
Ik hou er nu eenmaal van mensen serieus te nemen en niet te trachten naar zaken te zoeken die hen misschien kunnen kleineren...
Maar trek het je niet aan hoor, mij heb je er niet mee.
nee hoor ik zoek geen spijkers op laag water het is je eigen verhaal die je hier loopt te vertellen, en het klopt ik had het over plus en konmar ETC. snap je etcetera.
En wie zeg dat ik mensen niet serieus neem?
En wie zeg dat ik mensen niet serieus neem?
Ik begrijp het niet.
Je loopt een supermarkt binnen, pakt wat je nodig hebt (en nog wat er bij), gaat langs de kassa en je bent weer buiten.
Dan telt toch alleen wat je bij je hebt en wat er op die kassabon staat?
En als dan blijkt dat je bij AH meer kwijt bent dan bij een ander dan ga je er volgens mij alleen maar naar toe om de "status" van het AH karretje.
En sommige mensen zijn status gevoelig want ik zie ze bij Dirkson lopen met een AH wagentje, zielig maar waar
Toegevoegde waarde van Albert Heijn, laat me niet lachen een pak suiker van een kilo is een pak suiker van een kilo.
Meer service? waarmee dan? ik heb geen service nodig in een supermarkt ik koop er etenswaren, geen computers.
Gratis koffie? die heb ik dik en dik betaald.
Dikdoenerij, luchtbelmentaliteit en overwaardering van hun eigen branche, dat straalt er van af. het zijn allemaal voedselboeren.
Ik ga gewoon naar de voedselboer die mij het meest voor de laagste prijs wil leveren.
groeten
Je loopt een supermarkt binnen, pakt wat je nodig hebt (en nog wat er bij), gaat langs de kassa en je bent weer buiten.
Dan telt toch alleen wat je bij je hebt en wat er op die kassabon staat?
En als dan blijkt dat je bij AH meer kwijt bent dan bij een ander dan ga je er volgens mij alleen maar naar toe om de "status" van het AH karretje.
En sommige mensen zijn status gevoelig want ik zie ze bij Dirkson lopen met een AH wagentje, zielig maar waar
Toegevoegde waarde van Albert Heijn, laat me niet lachen een pak suiker van een kilo is een pak suiker van een kilo.
Meer service? waarmee dan? ik heb geen service nodig in een supermarkt ik koop er etenswaren, geen computers.
Gratis koffie? die heb ik dik en dik betaald.
Dikdoenerij, luchtbelmentaliteit en overwaardering van hun eigen branche, dat straalt er van af. het zijn allemaal voedselboeren.
Ik ga gewoon naar de voedselboer die mij het meest voor de laagste prijs wil leveren.
groeten
helemaal gelijk heb je willem 4
Helemaal gelijk. Ik betaal voor mijn boodschappen, niet voor de "gratis" koffie of de luxe uitstraling van de winkel. Dat interesseert me geen moer, ik wil tegen een redelijke prijs boodschappen doen. Of dat nu uit een kartonnen doos of uit een peperduur schap komt boeit me niet.
Dus moet je albert heijn ontwijken zo moeilijk is dat toch niet
of je moet bij de ah alleen euroshopper en aanbiedingen kopen....
Maar goed, als ik niet een half uur langer zou hoeven fietsen voor de dirk en de aldi en als de sanders niet al om 6 uur dicht zou gaan, dan zou ik ook minder vaak bij de AH komen denk ik...
Maar goed, als ik niet een half uur langer zou hoeven fietsen voor de dirk en de aldi en als de sanders niet al om 6 uur dicht zou gaan, dan zou ik ook minder vaak bij de AH komen denk ik...
-
Nou, neem voor de gein een paar weken de moeite om toch naar de Aldi te fietsen en ondertussen heb je genoeg geld bespaard om een auto te kunnen kopen. Goed idee of niet?
ehhhhhhhhhhhhh zullen we haar niet eerst op rijles sturen, captain?????
lijkt me een slim plan