Na het ontvangen van een munt en deze als niet gewenst terug gestuurd te hebben, wordt er half juni geld van de rekening afgeboekt.
Na meerdere keren gebeld en aangegeven, wanneer ik het geld terug krijg wordt aangegeven binnen 10 werkdagen. Heb daarna op de volgenden data nog eens gebeld, 4 juli en 15 juli 2013 krijg ik steeds hetzelfde verhaal te horen.
Nu 1 augustus 2013 een boos emailtje gestuurd, wordt nog een aangegeven dat je nog eens 2 weken moet wachten. Dat zouden we eens moeten doen dan hebben wij gelijk een deurwaarder of een andere instantie op ons dak.
Ik doe hier nooit meer zaken mee en zorg dat je ook geen machtiging afgeeft, want dan kan je maanden wachten op je geld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Amsterdams Muntkantoor
Re: Amsterdams Muntkantoor
Je kunt het bedrag toch storneren?
Re: Amsterdams Muntkantoor
@ sephora30 - Storneren kan tot een max van 56dagen. http://www.ing.nl/particulier/betalen/b ... e-incasso/ Na deze dagen kan je een verzoek indienen bij je bank om alsnog je geld te krijgen. In 2 weken zal dan tussen de 2 banken bekeken worden of je het geld terug krijgt.
@ezitter - Momenteel loopt bij mij het probleem dat er van mijn moeders rekening, zonder dat er toestemming voor gevraagd is geincasseert terwijl ik via mijn rekening het geld wel heb overgemaakt. Gebruik makend van de betalingskenmerk. (geld dus dubbel ontvangen) Vandaag de mail (geïrriteerd) verzonden naar ze en ben benieuwd naar de reactie komende 7 werk dagen. ik houd je op de hoogte.
@Tros Radar - Kan je ergens een klacht indienen bij een instantie over onterecht incasso gebruik van bedrijven met als doel dat zij deze mogelijkheid niet meer aan kunnen bieden? (daarmee onder curatele staan?)
@ezitter - Momenteel loopt bij mij het probleem dat er van mijn moeders rekening, zonder dat er toestemming voor gevraagd is geincasseert terwijl ik via mijn rekening het geld wel heb overgemaakt. Gebruik makend van de betalingskenmerk. (geld dus dubbel ontvangen) Vandaag de mail (geïrriteerd) verzonden naar ze en ben benieuwd naar de reactie komende 7 werk dagen. ik houd je op de hoogte.
@Tros Radar - Kan je ergens een klacht indienen bij een instantie over onterecht incasso gebruik van bedrijven met als doel dat zij deze mogelijkheid niet meer aan kunnen bieden? (daarmee onder curatele staan?)