witte angora schreef:En de foto is van drie losse tubes, lees de tekst van de RCC nog maar eens. Maar er is nog wel meer met de advertentie aan de hand, als ik de site van de RCC lees.
ja?!
Toen ik voor mijn wasmachine ging, stond hij (met was erin) in de folder.... gelukkig kreeg ik deze er niet bij toen ik hem kocht.
Achterop de folder staat ook Prijswijzigingen en druk-en zetfouten voorbehouden. Zolang de voorraad strekt.
Inmiddels een brief gehad van de Trekpleister, met de gebruikelijke blabla van op=op enzo. Maar, uit coulance mocht ik toch 3 losse tubes voor 6 euro ophalen, moest ik wel even de brief laten zien en laten aftekenen. Dus dat had ik alvast.
Net naar de winkel, ik wil afrekenen, en geef netjes de brief af. Of ik die klant was? Ja dat was ik.
Afijn, de medewerkster in kwestie was het dus ook niet eens met de gang van zaken, en had die ochtend haar districtsmanager gebeld, met de mededeling dat er een boze klant was die een brief ging schrijven. Die manager was tot haar verbazing met een half uur al in de winkel. Ook hij was het niet eens met de gang van zaken, en besloot ter plekke dat aan iedereen 3 losse tubes voor de actieprijs mee gegeven mochten worden. Maar ja, ik was hem natuurlijk al lang gepeerd.
Ze was er erg blij mee, dat ze nu eens niet om de haverklap 'nee' moest verkopen. Want, en dat zeiden we tegen elkaar, dezelfde actie was de week daarop nog eens. Dus hoezo logistiekproblemen, het was gewoon als lokkertje bedoeld, verder niks.
Als eenling kun je blijkbaar af en toe toch het verschil maken, mits je de juiste argumenten hebt...
Fijn dat het opgelost is, heeft het toch nut gehad. Leuk dat ze (de districtsmanager en winkelpersoneel) gelijk hebben besloten nu maar iedereen 3 losse tubes voor de actieprijs mee te geven.