LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijvenwijzer.com

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
TomTil

Re: Bedrijvenwijzer.com

Ongelezen bericht door TomTil »

Ik heb in 2011 opdrachten gegeven aan 2 a 3 internet sites voor een plaatsing van mijn bedrijfs gegevens maar heb 7 a 8 facturen met kleine variaties in de naam. Ik word telefonisch benaderd en als ik doorgeef niet te willen verlengen omdat ik niets over plaatsing weet moet ik ter bevestiging een bandje inspreken,in deze geef ik denk toch een opdracht want krijg dan een factuur berekend over de periode vanaf bandje tot volgens hen einde contract. Ik heb al div malen bel me niet register aangemeld maar schijnbaar is er een achterdeur voor deze mensen.Ik wil inderdaad zoals ik las in een van de reacties niet betalen en het voor laten komen als ik als ZZP-er een zaak begin zit ik al meteen met hoge kosten.
Overigens een hele slechte manier van reclame tot op heden 0 reacties ondanks de volgens hen duizenden "hits".

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@Tomtil - gewoon aangifte doen van oplichting.
Als je betaald blijven ze komen - en steeds nieuwe bedrijfjes.

Zowiezo hoe je nooit te bevestigen dat je niet wil verlengen, als je al nooit een contract/plaatsing bent aangegaan.

Hier is dus sprake van misleiding en oplichting.

Qua hulp - ik zou contact opnemen met het SAF over vervolgstappen - daar is al veel ervaring verzameld.

annemary

Ongelezen bericht door annemary »

Hallo allemaal,
Ik dacht laat ik eens even op internet kijken of er ook wat bekend is over het bedrijf Internet Marketing en Communicatie uit Hoogezand. Aangezien wij in 2010 ook met hun te maken hebben gehad. Wij dachten dat dit goed afgelopen was, maar van de week kregen wij een brief van een incasso bureau dat wij binnen 5 dagen bijna 2000 euro over moesten maken....Iemand toevallig ook een brief gekregen??

adriaanbc

Ongelezen bericht door adriaanbc »

Ja ja ook ik heb een brief van dat 'incassobureau' gekregen Seeders Incasso & Advies. Ook rond de 2000. Ze hebben zelfs een papiertje met een handtekening.
Ik ga naar de politie en aangifte doen van oplichting, frauduleuze handelingen en valsheid in geschrifte, met daarna een aangetekende vette scheldbrief.
Is dit de goede weg?

Adrie

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

adriaanbc schreef:Ja ja ook ik heb een brief van dat 'incassobureau' gekregen Seeders Incasso & Advies. Ook rond de 2000. Ze hebben zelfs een papiertje met een handtekening.
Ik ga naar de politie en aangifte doen van oplichting, frauduleuze handelingen en valsheid in geschrifte, met daarna een aangetekende vette scheldbrief.
Is dit de goede weg?

Adrie
Heb je ooit iets getekend dan?
Want, dan zal je moeten kunnen aantonen, danwel zeer aannemelijk maken dat zij valsheid in geschrifte plegen (het gebeurt, maar je moet het kunnen bewijzen).

Dan - een scheldbrief helpt nooit - beter is een jurist / juridisch loket / rechstbijstand om een voorbeeld blafbrief te geven - en die aan je situatie aan te passen.

Daarnaast, neem contact op met het SAF voor eventuele ondersteuning - da`s altijd een goed idee.

adriaanbc

Ongelezen bericht door adriaanbc »

Gisteren aangifte gedaan, proces verbaal liegt er niet om.
Briefje geschreven dat ik geen prijs stel op verder contact met de mededeling dat er aangifte is gedaan.
Verder aangegeven als ze ermee doorgaan ik de rechtsgang niet zal schuwen.
Afwachten.....

korving

Ongelezen bericht door korving »

Mensen let op ook nu zijn ze weer bezig onder de naam uitgeverij 10 NET
kreeg ook zo,n mooie brief 8 juni 2015

Gesloten