LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bedrijvenwijzer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
akelder

Bedrijvenwijzer

Ongelezen bericht door akelder »

Ze zijn weer in de lucht. Vandaag werden we weer gebeld over een advertentie die we zouden hebben geplaatst. Ze misten nog wat gegevens. Oh... weet u daar niets van. Uw zakenpartner heeft de deal met ons gesloten destijds..... Let op mensen... er is helemaal geen deal gesloten... Dit is de manier om je je gegevens te registreren om een factuur te sturen. Bij confrontatie van dit verhaal wordt de telefoon erop gegooid.

MAXIEM

Re: Bedrijvenwijzer

Ongelezen bericht door MAXIEM »

akelder

Advies: toch maar even melden bij de SAF.

Maxiem.

mabranjo

Ongelezen bericht door mabranjo »

ik sta op het punt om naar mijn advocaat te gaan. Ik pas ervoor zoals ik door deze mensen ben opgelicht.
Het bekende verhaal dus. Ondertussen ben ik al telefonische bedreigd en zo.
Nou ik vecht dit uit met hen. Ik ga tot aan het gerecht, de tv, de krant.
Ik ga alle bedrijven die nu op hun site staan mailen met de vraag of zij ook zijn opgelicht.

Dit is mij 1x eerder overkomen en toen was ik na een tijdje de strijd moe. Wel, dit keer niet.

www.online-bedrijvenwijzer.nl

Mensen trap er niet in. En laat je niet overvallen zoals ik door hen ben overvallen.

Voor mij een heel erg groot wordt vervolgd dus.
Het wordt echt tijd dat deze oplichters worden aangepakt. Ik ga op de barricade. Wie gaat er mee met mij.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

mabranjo

Vraag in elk geval bij de SDAF om een juridisch advies en ook via de MKB-site kun je om raad vragen.

Sukses met de strijd.

Maxiem.

Gesloten