LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bellen is uit, aanbellen rond etenstijd is in

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
LindaLovelace

Re: Bellen is uit, aanbellen rond etenstijd is in

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

wart over zes, we zitten net aan tafel, wordt er aangebeld.
Wie eet er dan ook om die tijd???

bodejosm43

Re: Bellen is uit, aanbellen rond etenstijd is in

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bij mij mogen ze ook aanbellen hoor. Ik ga altijd eerst aan mijn keukenraam kijken wie er voor de deur staat. In 9 van de 10 gevallen hoef ik vervolgens de deur niet meer te openen. Jehova's enzo (meestal met twee, met zo'n leren schoudertas...) laat ik staan zonder dat ik aangeef dat ik ga opendoen. Druipen ze vanzelf af.

Er stond eens iemand van een pizza-keten aan de deur. Ze legde me keurig uit wat de reden was, en dat ik me kon abonneren op een half jaar 50 procent korting, maar ik gaf aan geen interesse te hebben. Dat meisje accepteerde dat, en even later stond er een fors gebouwde jongeman aan de deur.

Zegt ie zo: Jij gaat me toch niet vertellen dat jij maar eens in de zeven maanden een pizza koopt? Ik heb hem geantwoord, dat mijn eetgewoontes zijn zaken niet waren. Ik zei dat ik even de deur moest sluiten omdat ik ergens mee bezig was. Ik kon zien dat ie daar 5 minuten heeft staan wachten, maar toen afdroop.

Gesloten