oplichting? alleen voor zover een consument zich laat oplichten. List en bedrog? nee, reclame en marketing, maar ja, dat zijn synoniemenMediaMarkt schreef:Ik weet precies hoe het 21% spelletje werkt hoor. Ze hogen zo'n maand van te voren alle prijzen gewoon marktconform op en houden daarna een aktie zodat je uiteindelijk nog een kleine korting over houd. Ik weet dit doordat ik regelmatig daar kom om alleen de "echte" aanbiedingen te kopen. Voor de rest is het gewoon een list en bedrog aktie en snap niet dat er nog zoveel mensen instinken. Als je een beetje je best doet zie je op internet nog scherpere prijzen...en die zijn wel eerlijk in de meeste gevallen.
BEN TOCH NIET GEK om me te laten oplichten ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beste Mediamarkt met jullie 21% BTW weg ermee actie!
Re: Beste Mediamarkt met jullie 21% BTW weg ermee actie!
Wat een onzin onderwerp. Het gaat toch helemaal niet om de hoeveelheid korting die een winkel geeft, maar om het bedrag wat je uiteindelijk betaalt? En mensen die in de schreeuwerige reclame slogans trappen zonder verder na te denken verdienen niet beter....
-
Marketing is niet hetzelfde als reklame. Reklame is slechts een onderdeel van een marketingplan.berndv schreef:oplichting? alleen voor zover een consument zich laat oplichten. List en bedrog? nee, reclame en marketing, maar ja, dat zijn synoniemenMediaMarkt schreef:Ik weet precies hoe het 21% spelletje werkt hoor. Ze hogen zo'n maand van te voren alle prijzen gewoon marktconform op en houden daarna een aktie zodat je uiteindelijk nog een kleine korting over houd. Ik weet dit doordat ik regelmatig daar kom om alleen de "echte" aanbiedingen te kopen. Voor de rest is het gewoon een list en bedrog aktie en snap niet dat er nog zoveel mensen instinken. Als je een beetje je best doet zie je op internet nog scherpere prijzen...en die zijn wel eerlijk in de meeste gevallen.
BEN TOCH NIET GEK om me te laten oplichten ?
-
Ik dacht dat jij niet bij de MM koopt, en al helemaal niet dat toestel?rmondie schreef:ik doe mee mbt een klacht heb ook gebeld en gemaild inzake een fototoestel waar ik op zat te wachten ivm korting!!! nu is het even duur als alle andere winkels zonder korting. Als er een klacht ingediend wordt ben ik van de partij het is consumenten misleiden