LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betaalde e-mail

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
redindy
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2004 09:53

betaalde e-mail

Ongelezen bericht door redindy »

:twisted: Sinds enige tijd heb ik mij op verschillende sites aangemeld om betaalde e-mails te lezen. Hoewel er een heel uitgebreide inschrijving aan vooraf gaat, waarbij ook geboortedatum en banknummer moet worden vermeld, blijkt dat de administratie van de gelezen e-mails vaak ver beneden pijl is en je dus niet werkelijk kunt bij houden hoeveel je aan het verdienen bent. Niet een van de sites levert een duidelijk overzicht en het blijkt zelfs dat er sites zijn waar veel minder mails betaald worden dan je hebt gelezen.
Hoewel er (kijk bij Google onder betaalde-emails) al tientallen, misschien wel honderden van deze sites in omloop zijn, hoort men over het algemeen weinig nieuws over dit fenomeen.
Vandaar mijn oproep aan een ieder die van deze sites gebruik maakt om te laten weten wat hun ervaringen zijn met betaalde e-mails.
Mijn ervaringen zijn doorgaans erg slecht en ik heb het vermoeden dat de enige die er geld aan verdient degene is die de site heeft opgezet!!!

bart1979
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 sep 2005 12:01

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door bart1979 »

ik heb het vermoeden dat de enige die er geld aan verdient degene is die de site heeft opgezet!!!
Goh! Echt????

wiewatwaar
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2005 20:48

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door wiewatwaar »

jawel,

er is geld mee te verdienen,maar het is wel wat moeilijk.

ga naar google.nl en tik in adwords,volg de rest .

vrgr


wiewatwaar.

deric
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 mar 2005 23:22

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door deric »

zelf ook aan mee gedaan en ooit ene cent ontvangen.

klinkklare onzin dus en geldklopperij :twisted:

Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door Mirreke »

Dan kom je nog goed weg dat er geen malafide bedrijfje achter zit wat d.m.v. het verkrijgen van je bankrekeningnummer en een aantal persoonlijke gegevens geld van jouw rekening afhaalt ipv er op stort!!

gemojo
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2005 12:40

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door gemojo »

ook ik heb me bij verschillende sites aan gemeld.
maar waar ik aan gemeld ben betalen goed uit ben al verschillende keren betaald.

maar inderdaad zijn er een hoop die niet uitbetalen of ineens verdwenen zijn als je bij het uitbetaal bedrag bent.

welke er goed zijn en die uitbetalen zijn europaradijs- euroclix- moneymiljonairs- en verdienjesuf.

groetjes gemojo

Rinske02
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 okt 2005 15:03

Re: betaalde e-mail

Ongelezen bericht door Rinske02 »

Ik heb netjes mijn bedrag uitbetaald gekregen ..het duurd lang voor je het bedrag heb gespaard maar ze betalen en daar gaat het om.? :wink: .dit is wel de side monyemiljonair

Gesloten