Ik ben pas geleden gebeld door flexi front,
Ze zeiden dat ik gratis scheermesjes kon krijgen zonder administratie kosten of verzend kosten.
Alleen heb die mesjes nooit gekregen maar wel betalings brieven.
Ik weet nu niet wat ik moet doen eerst was het nog 3,00 maar nu is het 8,00 tot hoever willen ze het geld bedrag laten op lopen??
Ik probeer een klacht in te dienen op hun site alleen op 1 of andere manier lukt dit niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalings brieven
-
Re: Betalings brieven
Tja, je bent gebeld en je hebt ja gezegd, niks meer aan te doen, gratis bestaat niet bij telefonische verkoop, gratis is de leugen om je te lokken.Vincent89 schreef:Ik ben pas geleden gebeld door flexi front,
Ze zeiden dat ik gratis scheermesjes kon krijgen zonder administratie kosten of verzend kosten.
Alleen heb die mesjes nooit gekregen maar wel betalings brieven.
Ik weet nu niet wat ik moet doen eerst was het nog 3,00 maar nu is het 8,00 tot hoever willen ze het geld bedrag laten op lopen??
Ik probeer een klacht in te dienen op hun site alleen op 1 of andere manier lukt dit niet.
Zolang jij niet betaalt zal de incasso doorgaan, ook al heb je niks gekregen.
Ik zou die 8 euro maar zo snel mogelijk betalen en het als leergeld beschouwen.....>> koop niks aan de deur want dat geeft altijd gezeur...
Meld je ook aan bij het bel-me-niet register zodat je in de toekomst verschoond blijft van zulke oplichters.
Neem ook nooit een anoniem nummer aan>>vaak is het al "voldoende" als je je naam zegt om de koop door te laten gaan.
btw. Er is op dit forum nog een topic over problemen met flexi front.
Laatst gewijzigd door seconds-out op 25 jun 2011 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.