Auto Bleeker Oldenzaal heeft zijn deuren op 1 september geopend en heeft als actie: BIJ AANKOOP VAN NIEUWE AUTO OF OCCASION UIT DIT FILIAAL EEN GRATIS NAVIGATIESYSTEEM TWV 399 EURO
Op 10 september bij dit bedrijf een occasion gekocht twv ruim 17000 euro en vervolgens wordt mij verteld dat ik geen recht hebt op het gratis navsysteem. De reden van Bleeker Oldenzaal was, dat ik deze occasion had gekocht tijdens een plaastelijke automarkt, mede georganiseerd door AUTO BLEEKER OLDENZAAL.
Mijn inziens moet het niet uitmaken op welke locatie ik deze auto koop.Ik koop toch een occasion bij het bedrijf BLEEKERGROEP OLDENZAAL.Het zou mooi zijn, dat wanneer het bedrijf gevestigd is op straat A, en hij vervolgens deze auto verkoopt op een naastgelegen straat, alle voorwaarden niet meer gelden.
Ook ben ik van mening dat zij op deze advertentie hadden moeten vermelden dat de actie niet van toepassing was, tijdens genoemde markt.
De aanbieding die zij van hun zijde deden was: een bijbetaling van 250 euro.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bleeker Groep Oldenzaal
Re: Bleeker Groep Oldenzaal
Er staat op de affiche niet vermeld dat de aankoop UIT het filiaal dient te gebeuren