LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bol.com

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
skwosjdoos

bol.com

Ongelezen bericht door skwosjdoos »

Op de site van Bol.com gezocht voor een koffiemachine van Krups, een dolce gusto voor mijn moeder.
Vind een advertentie van XXL-deals, mét 50 euro retour via Krups.
Keurig geleverd, maar eenmaal op de actie-site van Krups stond het desbetreffende type niet in de lijst voor teruggave en kreeg ook bericht van Krups, dat dit model niet meedoet.
Contact gezocht met Bol.com, ze staan je uitermate vriendelijk te woord, nee we gaan het uitzoeken, vervelend bladibla.
Hoe wilt u op de hoogte gehouden worden, nou via de mail graag, want ik mag niet bellen op het werk.
Eerste mail van Bol: "ja, we hebben u geprobeerd te bellen", maar heeft u wel aan de refundactie van Krups op hun website meegedaan? Ja, NATUURLIJK.....ik had dit al telefonisch medegedeeld, maar heb het nog maar een keer bevestigd in de mail.

Volgende dag weer een mail van Bol:Wij hebben u hierover geprobeerd telefonisch te benaderen maar helaas zonder resultaat. Wij hebben terug koppeling gehad over uw vraag en er is aangegeven dat u heeft gekozen voor een type die niet in aanmerking komt voor deze actie. Wij zijn van mening dat er goed naar de voorwaardes gekeken moest worden voor het bestellen van een bepaalde type.

Deze tekst heb ik letterlijk gekopieerd uit de mail, van het Nederlands zakt me de broek al af(...), ik heb maar één oog, maar er stond toch duidelijk in de advertentie met 50 euro retour via Krups!
Kortom voor mij voelt dit als oplichting, temeer daar er al 345 negatieve reacties staan over XXL-deals op de site van Bol.
Ik ga proberen om via mijn rechtsbijstandverzekering iets voor elkaar te krijgen, ik ben boos!
En bij Bol.com koop ik NOOIT meer iets.

dhc

Re: bol.com

Ongelezen bericht door dhc »

Ga jij maar proberen je gelijk te halen maar als je de voorwaarden niet leest....kansloos.

En waar haal jij 345 negatieve reacties vandaan?
Ik lees: 1032 reacties waarvan 770 positief, 179 neutraal en 83 negatief..

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

ben het er wel mee eens, dit is wel misleiding, ongeacht of het in de voorwaarden staat.
je kunt niet reclame maken, voor iets wat niet geldt voor deze aanbieding :roll:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

aarie25 schreef:ben het er wel mee eens, dit is wel misleiding, ongeacht of het in de voorwaarden staat.
je kunt niet reclame maken, voor iets wat niet geldt voor deze aanbieding :roll:
Het lezen van actie voorwaarden is geen rocket science...
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2015 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende uitingen verwijderd

prem

Ongelezen bericht door prem »

skwosjdoos schreef:Op de site van Bol.com gezocht voor een koffiemachine van Krups, een dolce gusto voor mijn moeder.
Vind een advertentie van XXL-deals, mét 50 euro retour via Krups.
Keurig geleverd, maar eenmaal op de actie-site van Krups stond het desbetreffende type niet in de lijst voor teruggave en kreeg ook bericht van Krups, dat dit model niet meedoet.
Contact gezocht met Bol.com, ze staan je uitermate vriendelijk te woord, nee we gaan het uitzoeken, vervelend bladibla.
Hoe wilt u op de hoogte gehouden worden, nou via de mail graag, want ik mag niet bellen op het werk.
Eerste mail van Bol: "ja, we hebben u geprobeerd te bellen", maar heeft u wel aan de refundactie van Krups op hun website meegedaan? Ja, NATUURLIJK.....ik had dit al telefonisch medegedeeld, maar heb het nog maar een keer bevestigd in de mail.

Volgende dag weer een mail van Bol:Wij hebben u hierover geprobeerd telefonisch te benaderen maar helaas zonder resultaat. Wij hebben terug koppeling gehad over uw vraag en er is aangegeven dat u heeft gekozen voor een type die niet in aanmerking komt voor deze actie. Wij zijn van mening dat er goed naar de voorwaardes gekeken moest worden voor het bestellen van een bepaalde type.

Deze tekst heb ik letterlijk gekopieerd uit de mail, van het Nederlands zakt me de broek al af(...), ik heb maar één oog, maar er stond toch duidelijk in de advertentie met 50 euro retour via Krups!
Kortom voor mij voelt dit als oplichting, temeer daar er al 345 negatieve reacties staan over XXL-deals op de site van Bol.
Ik ga proberen om via mijn rechtsbijstandverzekering iets voor elkaar te krijgen, ik ben boos!
En bij Bol.com koop ik NOOIT meer iets.
Welk type was het?
Hebt u de actievoorwaarden gelezen? Altijd doen hoor!
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... id=3150254

skwosjdoos

Ongelezen bericht door skwosjdoos »

Laatste antwoord van Bol:

Met teruggave acties staan deze acties ook aangegeven bij artikelen waarvoor de actie niet geldt. Meestal wordt de actie bij elk artikel van het betreffende merk aangegeven als reclame. Wel moeten er dan altijd eerst de voorwaarden worden gelezen om te controleren of het artikel onder de actie valt. Wij begrijpen dat het verwarrend kan zijn maar helaas kunnen wij niets voor u betekenen.

Blijf het een vorm van oplichting vinden, als je een grote sticker plaatst bij de advertentie dat je 50 euro retour krijgt, terwijl het bij diverse andere modellen niet staat......
Bol is wat mij betreft verantwoordelijk voor de verkopers die zij op hun website laten adverteren, het is marktplaats niet, daar ben ik overigens nog nooit belazerd.

Gesloten