LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOX FOR YOU OPLICHTING ?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ppa
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 sep 2010 12:22

BOX FOR YOU OPLICHTING ?

Ongelezen bericht door ppa »

Via internet (www.boxforyou.nl) heb ik een box for you besteld. Voorwaarden was dat ik een bijdrage van 6,95 euro aan verzend kosten zou betalen en dan zou ik na een paar weken de box thuis ontvangen via TNT POST. De box is is gelevert maar ben niet tevreden met de inhoud van de box. In hun advertentie wordt gezegt dat twv 35 euro aan levensmiddelen(foto Afbeelding) en een tijdschrift en kado bon wordt geleverd. De box die ik heb mogen ontvangen zaten vier tijdschriften in, een kado bon, twee dezelfde liga evergreen en een brise. Dit staat niet in vergelijking met wat de foto afbeelding op hun website laat zien. In de kleine lettertjes staat wel dat de box kan verschillenvan inhoud, maar wat nu geleverd wordt staat in mijn ogen in geen vergelijking. Via mail en een gestuurde brief wordt geen enkele reactie gegeven. Nu probeer ik ergens een telefoonnummer te achter halen maar dit lukt me niet, via de site kun je een reactie formulier invullen en staat een postbus adres meer niet. Heeft er iemand ook ervaring met BOX FOR YOU, en is hierover niet tevreden, en zou me verder kunnen helpen met een eventueel telefoonnummer van hun??
Met vriendelijke groet,
ppa

elvira88
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2009 13:57

Re: BOX FOR YOU OPLICHTING ?

Ongelezen bericht door elvira88 »

Dus jij hebt de box wel ontvangen?

Mijn moeder heeft ruim 10 weken geleden de box besteld, het geld is afgeschreven en ik heb nooit een box ontvangen. Op de site staat dat ze binnen 4 weken leveren. Mooi niet dus.

Ik ga aan mijn moeder vragen of ze nog ergens een bestelnummer heeft, dan kan ze contact opnemen op de site:

http://www.boxforyou.nl/contact.html

Groetjes Elvira

Ps op de site vond ik dit:

BoxforYou, GASZ!Box, Opa&OmaBox, Samenwonen.com, Boxfor2 en de respectievelijke beeldmerken zijn gedeponeerde handelsmerken van DM Productions BV te Hoofddorp en/of hun partners.

linkje:

http://www.dmp.nl/contact

Daar staat wel een telefoonnummer.

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: BOX FOR YOU OPLICHTING ?

Ongelezen bericht door BartSBB »

Ik vind dat 'in de kleine lettertjes' wel meevallen, het staat wel kleiner geschreven dan de rest maar het staat gewoon duidelijk op de voorpagina aangegeven. Bovendien neem ik aan dat je zelf ook wel zo snugger bent dat je voor €6,95 geen topproduct kunt verwachten he?

Wat voor een cadeaubon betrof het trouwens?

Gesloten