LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C&A viert feest

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Coureur
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2010 18:55

C&A viert feest

Ongelezen bericht door Coureur »

Vandaag een kraslot gehad van C&A in het kader van C&A viert feest! Kras en win een van de 1841 prijzen. Blijkt bij invullen op de Website dat je verplicht bent om toestemming te geven aan de postcode loterij om je eenmalig telefonisch lastig te vallen met een aanbieding, anders kan je niet meedoen. Het staat ook in de kleine lettertjes (voorwaarden) op de kraskaart, maar wie leest die eerst als het van een vertrouwd groot concern is. Wat is dat nu voor actie voor je klanten?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Waarschijnlijk is deze actie ook gesponsord door de PCL en zoiets komt wel eens vaker voor. De tros had laatst zelf zo'n actie icm de vriendenloterij.

Ik kan best begrijpen dat u het niet eens bent met de inhoud van een actie, dan staat het u volledig vrij daar wel of niet aan deel te nemen. De plaatselijke supermarkt heeft soms ook een folder met aanbiedingen waar ik echt totaal niets aan heb, dan koop ik het niet.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

dat was mij ook opgevallen heb de kaart meteen weggegooid

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door plumber »

Pareltje31 schreef:dat was mij ook opgevallen heb de kaart meteen weggegooid
Om eerlijk te zijn komt tegenwoordig iedereen met deze actie wordt er
onpasselijk van.Heb net de PC opgezegd vanwege de vele post die je krijgt
heb je nu dit weer.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door ciske »

Om eerlijk te zijn komt tegenwoordig iedereen met deze actie wordt er
onpasselijk van.
voor iedereen kan je niet spreken, ik heb er geen moeite mee.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door plumber »

Ik heb het hier over actie's bij winkels etc.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door sephora30 »

Kun je geen fake nummer invullen :?:

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door marietje1 »

ach het is toch niet zo erg als ze 1 keer bellen? Je zegt dat je geen interesse hebt en klaar. Mij hebben ze vorige week geprobeerd te bellen en dank zij mijn telefoon heb ik niks hoeven doen haha!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Coureur schreef:Het staat ook in de kleine lettertjes (voorwaarden) op de kraskaart, maar wie leest die eerst als het van een vertrouwd groot concern is.
Zo ziet men maar weer dat opvattingen kunnen verschillen. Ik lees altijd eerst de voorwaarden en de kleine lettertje bij dit soort acties, vaak al voordat ik echt goed gelezen heb waar de actie over gaat.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door GJvdZ »

"Het staat ook in de kleine lettertjes (voorwaarden) op de kraskaart, maar wie leest die eerst als het van een vertrouwd groot concern is"

Tsja, wat moeten we hier nu van zeggen? Dus als het bedrijf maar groot genoeg is dan ga je er gewoon blind in? DSB was ook een behoorlijk groot bedrijf....

piet.hennie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2011 19:54

Re: C&A viert feest

Ongelezen bericht door piet.hennie »

Ik had vandaag de zelfde ervaring.
Ik zal dus ook mijn code niet invullen omdat ik helemaal gek wordt van de reclame van de postcode, als je een keer gebeld wordt, dan kom je er nooit meer van af.
Dezelfde ervaring had ik met de actie van Pro Activ van Karin Bloemen gecombineerd met de vriendenloterij.
Ik begin hier niet aan, ik help mensen als vrijwilliger met hun administratie van Humanitas. Deze mensen zitten vaak heel krap financieel en zijn een gewillig slachtoffer voor deze loterijen, als ze gebeld worden, denken ze maar een keer gratis mee te doen, daarna volgt de incasso en probeer die maar eens stop te zetten, via de telefoon ben je heel veel geld kwijt, voor dat het geregeld is loopt het meestal nog even door en de incasso kan niet gestorneerd worden.
Dus nooit aan beginnen.

Gesloten