c en z media is weer bezig.
Door onjuist verkregen informatie zit ik nu aan een abonnement vast die ik niet wil.
Ze spelen in op de kids voor een proef abonnement van foxkids, maar later moet je ineens in plaats van het proef abonnement van 9.95 voor 1 maand 40 euro betalen voor een flut pakketje !!!!!!!!!!!!!
Wie heeft hier ook mee temaken ??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] c en z media
Re: c en z media
Hallo
je moet even kijken op deze forum deel
lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
staat er vol met deze asociale uitgeverij
je komt er niet snel vanaf ben zelf al drie maand bezig om het abonnement kwijt te raken maar men blijft stug volhouden dat ik nog steeds lid ben , ben zelf zover er mee dat als ik een incasso bureau aan de deur krijg dan, kunnen ze alleen maar via mijn advocaat contact krijgen.
groet.
je moet even kijken op deze forum deel
lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services
staat er vol met deze asociale uitgeverij
je komt er niet snel vanaf ben zelf al drie maand bezig om het abonnement kwijt te raken maar men blijft stug volhouden dat ik nog steeds lid ben , ben zelf zover er mee dat als ik een incasso bureau aan de deur krijg dan, kunnen ze alleen maar via mijn advocaat contact krijgen.
groet.
Re: c en z media
Ik ben ook al een tijdje met deze oplichters bezig. Ze zijn de afspraken niet nagekomen die ik heb gemaakt met de verkoper. Daarnaast ontving ik pas een welkomstbrief nadat er geld van mijn rekening was afgeschreven. Nooit een orderbevestiging gehad of iets dergelijks alleen dat flutbestelbonnetje van de verkoper. De verkoper had trouwens ook geen voorbeelden alleen wat plaatjes op een gelamineerd en vol vouwen papiertje. Daarnaast staat er dit : Deze overeenkomst kan door u ongedaan worden gemaakt binnen acht dagen nadat een afschrift bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken te Leiden van een datum is voorzien. Zolang behoeft u ook niet te betalen. in hun algemene voorwaarden. Ik heb contact gehad met de Kamer van koophandel, en deze gaven aan dat dit niet meer van toepassing is daar de wet veranderd is per december 2010. Tevens is het wettelijk verplicht een ingangsdatum te vermelden in het contract en jaaaa je raad het al, die staat niet vermeld op het bestelbonnetje wat ik van de verkoper heb ontvangen. Dat zijn al 2 punten waar ze de fout in gaan.
Ik ga ze nu voor de 2e keer een aangetekende brief sturen, waarin ik op deze punten de overeenkomst nietig verklaar. Ben benieuwd of ik nu wel een reactie van ze krijg, want daar verzuimen ze ook in.
Want na de eerste aangetekende brief, waarop ik geen reactie had gekregen, en zelf maar ben gaan bellen, gaven ze toe dat ze fouten hebben gemaakt, en dat ze mij tegemoet komen door 1 abonnement te beindigen. (ja heb 2 abonnementen bij ze omdat ze zeiden dat ik het 2e pakket voor de helft van de prijs zou ontvangen, maar ze hadden wel 2x het volledige bedrag afgeschreven!!)
Dieven zijn het!!
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Gegroet
Arimas
Ik ga ze nu voor de 2e keer een aangetekende brief sturen, waarin ik op deze punten de overeenkomst nietig verklaar. Ben benieuwd of ik nu wel een reactie van ze krijg, want daar verzuimen ze ook in.
Want na de eerste aangetekende brief, waarop ik geen reactie had gekregen, en zelf maar ben gaan bellen, gaven ze toe dat ze fouten hebben gemaakt, en dat ze mij tegemoet komen door 1 abonnement te beindigen. (ja heb 2 abonnementen bij ze omdat ze zeiden dat ik het 2e pakket voor de helft van de prijs zou ontvangen, maar ze hadden wel 2x het volledige bedrag afgeschreven!!)
Dieven zijn het!!
Ben benieuwd hoe dit afloopt
Gegroet
Arimas