LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Campina Botergoud actie via Albert Heijn - Misleidend
-
Campina Botergoud actie via Albert Heijn - Misleidend
Dit gaat om een misleidende actie van Campina via Albert Heijn; bij aanschaf van Campina Botergoud boter gezouten of ongezouten, 1,- retour per pak. Hierbij de link: http://actie.botergoud.nl/
Achteraf blijkt dat men maar 1 keer mee mag doen. Helaas staat dit niet vermeld bij Albert Heijn (Stadionweg, Amsterdam), noch op de pakjes zelf. Ik vind het misleidende reclame.
Normaliter koop ik 1 pak. Wegens deze actie heb ik 2 pakken gekocht om geld te besparen. Het is maar 2,- in totaal maar wat gebeurt er wanneer een aantal duizenden mensen (of meer) dit doen?
Verder krijgt men van Campina zelf deze reactie, dat schiet niet op:
Hartelijk dank voor uw reactie van 23-05-11 over Botergoud Melange Roomboter met plantaardige olie refund actie. Aan deze actie kunt u helaas maar 1x deelnemen. Het systeem controleert automatisch of u reeds een keer heeft meegedaan.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
William Middleton
Ik ben benieuwd naar de reacties, gr. John Debnath
Achteraf blijkt dat men maar 1 keer mee mag doen. Helaas staat dit niet vermeld bij Albert Heijn (Stadionweg, Amsterdam), noch op de pakjes zelf. Ik vind het misleidende reclame.
Normaliter koop ik 1 pak. Wegens deze actie heb ik 2 pakken gekocht om geld te besparen. Het is maar 2,- in totaal maar wat gebeurt er wanneer een aantal duizenden mensen (of meer) dit doen?
Verder krijgt men van Campina zelf deze reactie, dat schiet niet op:
Hartelijk dank voor uw reactie van 23-05-11 over Botergoud Melange Roomboter met plantaardige olie refund actie. Aan deze actie kunt u helaas maar 1x deelnemen. Het systeem controleert automatisch of u reeds een keer heeft meegedaan.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
William Middleton
Ik ben benieuwd naar de reacties, gr. John Debnath
Re: Campina Botergoud actie via Albert Heijn - Misleidend
Met geld retour acties mag je in de regel altijd maar 1x meedoen.
Meestal staat dat wel ergens vermeld. Dat dat hier niet het geval is is dus vreemd.
Meestal staat dat wel ergens vermeld. Dat dat hier niet het geval is is dus vreemd.
Dat is inderdaad misleidend, mischien kun je proberen om het
op een andere rekening te laten storten die euro.
op een andere rekening te laten storten die euro.
Staat dus wel in de actievoorwaarden:
•De deelnemer heeft recht op een refund voor maximaal 1 verpakking naar keuze.
Staat dat op het artikel zelf ?sephora30 schreef:Staat dus wel in de actievoorwaarden:
Dit soort geld-terug acties zijn vaak bedoeld om mensen het product 1x te laten proberen die het normaliter niet kopen en mensen die het wel kopen hebben dan een keer een voordeeltje. Daarom mag je vaak maar 1x meedoen aan zo'n actie, zoals Sephora ook al aangeeft, zeker als het bedrag van de actie relatief hoog is in verhouding tot de aanschafprijs.
Overigens in de actievoorwaarden op de site, staat het wel vermeld. Ik ben het wel met u eens dat het in de winkel duidelijker aangegeven had mogen worden. U kunt altijd proberen contact op te nemen met de Reclame Code Commissie.
Overigens in de actievoorwaarden op de site, staat het wel vermeld. Ik ben het wel met u eens dat het in de winkel duidelijker aangegeven had mogen worden. U kunt altijd proberen contact op te nemen met de Reclame Code Commissie.
@Chocomelk,
Of het op het etiket staat weet ik niet, ik heb het gevonden bij de aktievoorwaarden op de site (link van ts).
Mss wordt er wel op het etiket of bij AH wel verwezen naar de aktievoorwaarden op de site.
Of het op het etiket staat weet ik niet, ik heb het gevonden bij de aktievoorwaarden op de site (link van ts).
Mss wordt er wel op het etiket of bij AH wel verwezen naar de aktievoorwaarden op de site.
-
Bedankt voor al jullie reacties...ik heb nu een ander bankrekeningnummer opgegeven, wie weet werkt dat wel. Desondanks, ik vind het toch misleidend. Het gaat mij niet om het geld maar om misleidende informatie.
Actievoorwaarden op de site heeft niet veel zin wanneer een product al is aangeschaft en er geen actievoorwaarden zijn vermeld...ik doe zelden mee aan acties. Ik lees nu op het pakje, op de oranje fluoriserende sticker "kijk op botergoud.nl voor de uitleg van de actie en voorwaarden", je hebt hiervoor wel een vegrootglas nodig. Er staat nergens iets anders op het pakje vermeld behalve de voordelen van de actie en actiecode, die zijn natuurlijk wel veel groter en makklijker leesbaar. Bij AH stond er geen vermelding en vanzelfsprekend staat er geen PC bij AH om de actievoorwaarden te lezen.
Ik blijf het misleidend vinden.
Actievoorwaarden op de site heeft niet veel zin wanneer een product al is aangeschaft en er geen actievoorwaarden zijn vermeld...ik doe zelden mee aan acties. Ik lees nu op het pakje, op de oranje fluoriserende sticker "kijk op botergoud.nl voor de uitleg van de actie en voorwaarden", je hebt hiervoor wel een vegrootglas nodig. Er staat nergens iets anders op het pakje vermeld behalve de voordelen van de actie en actiecode, die zijn natuurlijk wel veel groter en makklijker leesbaar. Bij AH stond er geen vermelding en vanzelfsprekend staat er geen PC bij AH om de actievoorwaarden te lezen.
Ik blijf het misleidend vinden.
Op de oranje sticker staat dat je voor de actie en de voorwaarden op de site kunt kijken. Als je die zin niet kunt lezen, dan had je dus ook niet aan de actie mee kunnen doen omdat je het webadres dan niet kunt weten...
En zulke acties zijn in de regel maar voor één keer geldig. Als je daarover twijfelt, en denkt dat het in dit geval misschien anders is, dan kun je beter van tevoren de voorwaarden bekijken.
En zulke acties zijn in de regel maar voor één keer geldig. Als je daarover twijfelt, en denkt dat het in dit geval misschien anders is, dan kun je beter van tevoren de voorwaarden bekijken.
Ik wil ook wel een eurotje naar u overmaken hoor?
Mensen in geld nood help ik graag!
Mensen in geld nood help ik graag!