LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canon cashback actie
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 apr 2016 14:11
Canon cashback actie
Begin februari nieuwe printer gekocht bij staples office center. Het betreft een canon maxify mb 5050. Op deze printer kreeg je een cashback van € 30,-.
Op 25 februari kreeg ik volgende mail:
[email protected]
Referentienummer: 2026663
Product: MB5050
Beste Dhr. Michel,
Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon Office Promotie is goedgekeurd.
We zullen de betaling van EUR 30.00 binnen 30 dagen uitvoeren.
Daarnaast ontvang je ook 2 jaar extra garantie bovenop de standaard garantie van 1 jaar. In de bijlage tref je het garantiebewijs voor deze 3 jaar.
Wanneer er binnen deze garantieperiode van 3 jaar iets mis is met het product, neem dan contact op met onze helpdesk via; 020 - 721 91 03. Zorg ervoor dat je de benodigde gegevens zoals modeltype en serienummer bij de hand hebt zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. We zouden het fijn vinden als je op onze website een review zou willen schrijven bij jouw product.
Wil je op de hoogte blijven van toekomstige acties en onze tips & tricks ontvangen? Volg ons dan op Facebook,of Twitter of schrijf je hier in voor de Canon-nieuwsbrief.
Een overzicht van alle promoties van Canon vind je ook op onze website.
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
* Dit is een automatisch verzonden e-mail waarop niet geantwoord kan worden.
Op 30 maart nog niks ontvangen en dacht zal eens even bellen hoe het er mee staat. Kort en bondig het gesprek weer gegeven:
- Canon zegt tegen mij er staat toch uitvoeren en niet ontvangen
- Betaling komt uit buitenland en dat duurt nog wel 4 weken
Gesprek hiermee beëindigt.
Vervolgens actievoorwaarde er bij gezocht, wat ben ik geschrokken van de vele varianten die Canon heeft!!! Onder punt 27 staat binnen 30 dagen retour op de door deelnemer opgegeven bankrekeningnummer. Ja er zijn dus ook varianten waar dus inderdaad letterlijk bij staat binnen 30 dagen uitgekeerd!
Wederom gebeld. Kort en bondig gesprek weer gegeven:
-Canon claimt dat ik niet juiste actievoorwaarde heb en dat de andere actievoorwaarde geldt. Met veel pijn en moeite kunnen overtuigen dat dit niet waar is.
- Medewerker zou mail sturen naar afdeling en ik krijg daar bericht van.
- Medewerker ziet wel staan in systeem payment due date 26 maart. Dus geld zou binnen 5 dagen op rekening moeten staan.
Op 5 april kreeg ik volgende mail
Beste Dhr. Michel,
Hartelijk dank dat je contact opgenomen hebt met ons.
Helaas ervaren wij enkele onverwachte problemen wat betreft onze transacties.
Dit probleem zal snel worden opgelost en wij zullen op via email op de hoogte brengen.
Gelieve onze welgemeende excuses te aanvaarden voor het eventuele ongemak.
Wij danken u voor uw begrip betreffende dit probleem.
Als je nog verdere vragen hebt, kunt je onze helpdesk bereiken op:
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... Index.aspx
of via 020 - 721 91 03.
Voor de volledige actievoorwaarden van deze promotie, klik hier ( https://canon-2h-3year-warranty-2015-nl ... n=20000080 ).
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
Vandaag toch maar weer eens gebeld met canon. Gesprek kort en bondig weergegeven.
- Medewerker canon u hebt toch mail ontvangen.
- U moet toch ook snappen dat wij het druk hebben.
- Gaat u er maar vanuit dat het nog 4 weken gaat duren.
- Actievoorwaarde waar wij ons niet aanhouden................ Einde gesprek verbinding verbroken!!!!
Canon wat een ramp!! Ik lees veel klachten over de cashback actie, waarbij klanten volgens jullie geen recht hebben op een vergoeding. Jullie verwijzen dan naar de actievoorwaarde, maar zelf houden jullie je eigen ook totaal niet aan de door jullie zelf bedachten actievoorwaarde.
Wat mijn betreft nooit geen canon meer.
Op 25 februari kreeg ik volgende mail:
[email protected]
Referentienummer: 2026663
Product: MB5050
Beste Dhr. Michel,
Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon Office Promotie is goedgekeurd.
We zullen de betaling van EUR 30.00 binnen 30 dagen uitvoeren.
Daarnaast ontvang je ook 2 jaar extra garantie bovenop de standaard garantie van 1 jaar. In de bijlage tref je het garantiebewijs voor deze 3 jaar.
Wanneer er binnen deze garantieperiode van 3 jaar iets mis is met het product, neem dan contact op met onze helpdesk via; 020 - 721 91 03. Zorg ervoor dat je de benodigde gegevens zoals modeltype en serienummer bij de hand hebt zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
We hopen dat je tevreden bent met je aankoop. We zouden het fijn vinden als je op onze website een review zou willen schrijven bij jouw product.
Wil je op de hoogte blijven van toekomstige acties en onze tips & tricks ontvangen? Volg ons dan op Facebook,of Twitter of schrijf je hier in voor de Canon-nieuwsbrief.
Een overzicht van alle promoties van Canon vind je ook op onze website.
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
* Dit is een automatisch verzonden e-mail waarop niet geantwoord kan worden.
Op 30 maart nog niks ontvangen en dacht zal eens even bellen hoe het er mee staat. Kort en bondig het gesprek weer gegeven:
- Canon zegt tegen mij er staat toch uitvoeren en niet ontvangen
- Betaling komt uit buitenland en dat duurt nog wel 4 weken
Gesprek hiermee beëindigt.
Vervolgens actievoorwaarde er bij gezocht, wat ben ik geschrokken van de vele varianten die Canon heeft!!! Onder punt 27 staat binnen 30 dagen retour op de door deelnemer opgegeven bankrekeningnummer. Ja er zijn dus ook varianten waar dus inderdaad letterlijk bij staat binnen 30 dagen uitgekeerd!
Wederom gebeld. Kort en bondig gesprek weer gegeven:
-Canon claimt dat ik niet juiste actievoorwaarde heb en dat de andere actievoorwaarde geldt. Met veel pijn en moeite kunnen overtuigen dat dit niet waar is.
- Medewerker zou mail sturen naar afdeling en ik krijg daar bericht van.
- Medewerker ziet wel staan in systeem payment due date 26 maart. Dus geld zou binnen 5 dagen op rekening moeten staan.
Op 5 april kreeg ik volgende mail
Beste Dhr. Michel,
Hartelijk dank dat je contact opgenomen hebt met ons.
Helaas ervaren wij enkele onverwachte problemen wat betreft onze transacties.
Dit probleem zal snel worden opgelost en wij zullen op via email op de hoogte brengen.
Gelieve onze welgemeende excuses te aanvaarden voor het eventuele ongemak.
Wij danken u voor uw begrip betreffende dit probleem.
Als je nog verdere vragen hebt, kunt je onze helpdesk bereiken op:
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Pr ... Index.aspx
of via 020 - 721 91 03.
Voor de volledige actievoorwaarden van deze promotie, klik hier ( https://canon-2h-3year-warranty-2015-nl ... n=20000080 ).
Met vriendelijke groet,
Canon Nederland N.V.
Vandaag toch maar weer eens gebeld met canon. Gesprek kort en bondig weergegeven.
- Medewerker canon u hebt toch mail ontvangen.
- U moet toch ook snappen dat wij het druk hebben.
- Gaat u er maar vanuit dat het nog 4 weken gaat duren.
- Actievoorwaarde waar wij ons niet aanhouden................ Einde gesprek verbinding verbroken!!!!
Canon wat een ramp!! Ik lees veel klachten over de cashback actie, waarbij klanten volgens jullie geen recht hebben op een vergoeding. Jullie verwijzen dan naar de actievoorwaarde, maar zelf houden jullie je eigen ook totaal niet aan de door jullie zelf bedachten actievoorwaarde.
Wat mijn betreft nooit geen canon meer.
Re: Canon cashback actie
Dus jij baseert je aankopen niet op de kwaliteit van een produkt, maar op de snelheid van een cashback?michel1974 schreef: Wat mijn betreft nooit geen canon meer.
Re: Canon cashback actie
Nou, inderdaad, wat Dozo zegt!
Canon staat erom bekend dat cashback-acties nogal eens langer duren dan gebruikelijk (zie je bij vergelijkbare fabrikanten overigens ook vaak). Maar daar kies je je product toch niet op?
Eén troost: meestal komt het uiteindelijk wel goed.
Canon staat erom bekend dat cashback-acties nogal eens langer duren dan gebruikelijk (zie je bij vergelijkbare fabrikanten overigens ook vaak). Maar daar kies je je product toch niet op?
Eén troost: meestal komt het uiteindelijk wel goed.
Re: Canon cashback actie
Het zou toch echt makkelijker zijn om gewoon het product voor 30 Euro minder in de winkel te leggen, dan deze hele heisa.Dozo schreef:Dus jij baseert je aankopen niet op de kwaliteit van een produkt, maar op de snelheid van een cashback?
Dat is ook gelijk de manier voor Canon om het minder druk te hebben.
Re: Canon cashback actie
Eindelijk eens een eignnrvaring met de Canon Cashback. Ik vorige week maandag een objectief van Canon gekocht, dinsdags ontvangen, dinsdagavond de cashback geregistreerd, eergisteren bevestiging ontvangen en vandaag het gld op mijn rekening. Ik klaag niet
Re: Canon cashback actie
En ook kans minder om allemaal klantgegevens te krijgen, gegevens die ze niet alleen zelf gebruiken, maar eventueel ook aan "geselecteerde partners" zoals geodan kunnen doorverkopen.16again schreef:Het zou toch echt makkelijker zijn om gewoon het product voor 30 Euro minder in de winkel te leggen, dan deze hele heisa.Dozo schreef:Dus jij baseert je aankopen niet op de kwaliteit van een produkt, maar op de snelheid van een cashback?
Dat is ook gelijk de manier voor Canon om het minder druk te hebben.
Re: Canon cashback actie
Haha, dat vinkje kan gewoon uit hoor, Sjohie. Maar uiteraard is een cashback-actie om allerlei redenen veel interessanter voor Canon dan gewoon dezelfde korting op de producten.
Re: Canon cashback actie
ja, jij werkt zeker bij canonMoneyman schreef:Eindelijk eens een eignnrvaring met de Canon Cashback. Ik vorige week maandag een objectief van Canon gekocht, dinsdags ontvangen, dinsdagavond de cashback geregistreerd, eergisteren bevestiging ontvangen en vandaag het gld op mijn rekening. Ik klaag niet
Re: Canon cashback actie
Nee, dat niet, maar denk je dat ik moest betalen voor dat objectief?berndv schreef: ja, jij werkt zeker bij canon