Wie heeft of kent iemand die net als ons problemen ondervond met het volgende:
INLEIDING
Naar aanleiding van het 75jarig bestaan van Chocomel heeft men een actie gestart om 4 soorten mokken te kunnen sparen. Tezamen met 3 spaarcodes en 2,99 Euro konden deze besteld worden.
De actie liep van 1 april 2007 t/m 30 september 2007.
Voor details, zie www.chocomel.nl
AANLEIDING
Via internet een profiel aangemaakt met huisadres en postcode. Een van ons gezinsleden had het profiel aangemaakt met het adres van de ouderlijke woning met per ongeluk de postcode van zijn/haar eigen woonadres, in dezelfde woonplaats. Vervolgens 2 mokken besteld en deze werden zelfs gewoon afgeleverd op het ouderlijk adres.
DUS NIETS AAN DE HAND!
Toen wij ontdekte dat de postcode in het profiel niet klopte, dit via internet aangepast. Hierover zelfs nog voor de zekerheid een bevestigingsmail verzonden naar Chocomel.
Vervolgens nog 5 mokken besteld, nog vóór eind vd actie, geld van de rekening afgeschreven, maar tot op heden nog steeds geen mokken!!!
Op 11, 17 en 24 sep en 8 okt tel contact gehad met Helpdesk.
Diverse keren aangegeven dat de postcode .... .. moest zijn.
Iedere keer zouden zij het aanpassen, dit bleek constant niet gebeurd.
Een veel gehoord excuus/smoes was dat het pakket ri vervoerder was gestuurd, vervoerder bleek het niet uitgeleverd te hebben op woonadres, en het pakket werd zonder pardon iedere keer teruggestuurd naar Chocomel! Als laatste excuus deelde de helpdesk mede dat "u toch niet gaat beweren dat wij met 3 collega's het verkeerd genoteerd hebben??", want ze konden het pakket zgn. nergens afleveren!!!!!!
Kort samengevat:
mokken besteld, geld afgeschreven vd rekening, niks afgeleverd gekregen.. terwijl er nog mokken genoeg waren..
Zowel de medewerkers van Chocomel als de vervoerder blijken niet verantwoordelijkheid, klantvriendelijkheid, servicegericht en probleemoplossend te willen werken!
Wat ons betreft kan Chocomel beter de slogan voeren:
"CHOCOMEL, DE ENIGE SLECHTE!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chocomel mokken actie
Re: Chocomel mokken actie
Ja dit soort dingen krijg je als je ZELF een fout maakt. Lekker mokken op de ander. Heel dapper en ERG MIN.
Je hebt zelf een foutieve postcode ingevuld, maar na meerdere mailtjes/telefoontjes en bevestiging dat het veranderd zou worden, mag je toch eigenlijk wel aannemen dat het daadwerkelijk veranderd is, en dat de mokken bezorgd worden.
Aangezien ze toegeven dat de mokken niet geleverd konden worden omdat de postcode foutief is, zou ik ze bellen en vragen om het afgeschreven geld terug te boeken (je hebt bewijs > afschrift) en/of eventueel nieuwe mokken sturen/bestellen.
Aangezien ze toegeven dat de mokken niet geleverd konden worden omdat de postcode foutief is, zou ik ze bellen en vragen om het afgeschreven geld terug te boeken (je hebt bewijs > afschrift) en/of eventueel nieuwe mokken sturen/bestellen.
-
ik zie het al weer ... ik blijf uit het pak drinken
maar TS heeft wel recht op geld terug of de mokken alsnog krijgen.
maar niet gaan zitten mokken ...
gewoon eisen.
>cybertje<
maar TS heeft wel recht op geld terug of de mokken alsnog krijgen.
maar niet gaan zitten mokken ...
gewoon eisen.
>cybertje<
Heb ook die mokken besteld maar volgens mij hebben
ze het verkeerd gelezen.Kreeg nml.mokkels.
Ben uitermate tevreden
ze het verkeerd gelezen.Kreeg nml.mokkels.
Ben uitermate tevreden
je moet heel goed uitkijken met wat je invult van gegevens want als het een actie zoals dit is dan heb je kans dat je foute postcode al in hun bestand zit die ze niet meer kunnen veranderen.
dus voortaan even goed controleren of de gegevens juist zijn.
ik doe het ook altijd soms wel 4x me gegevens nalopen voor dat ik op verzenden druk.
dus voortaan even goed controleren of de gegevens juist zijn.
ik doe het ook altijd soms wel 4x me gegevens nalopen voor dat ik op verzenden druk.
zo jij hebt diep terug gekeken in de archieven van Radar. Dit is een topic uit 2007.