LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Clubmed actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Nikky

Clubmed actie

Ongelezen bericht door Nikky »

Goede dag,..

Ik wil hierbij graag vragen om advies omdat ik niet weet wat ik hier mee moet.

Een paar dagen geleden heb ik met een kras spelletje van een bekende reisagent meegedaan bij 3 dezelfde namen won je een prijs dit varieerde van cheque's van 100 euro tot compleet verzorgde reizen.
Ik kraste de bolletjes weg en er verschenen 3 dezelfde logo's met de naam van een resort waar de reis dus heen zou gaan.
Ik heb op dat moment screenshots van het beeldscherm gemaakt en met een digitale camera foto's!..
Hierna ging ik verder met het invullen van mijn persoonsgegevens om mijn prijs te claimen dit allemaal ingevuld en verzonden en ik ontving een digitale cheque met een nummer wat ik kon bellen om mijn vakantie te gaan boeken.
Maandag morgen ben ik gaan bellen en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die me heel hartelijk feliciteerde met mijn fantastische prijs en ze ging me door verbinden met degene waarbij ik mijn prijs kon innen, deze mevrouw was in bespreking en later op de dag kreeg ik haar na 10x bellen eindelijk tepakken. Ze vroeg om mijn cheque nummer wat ik haar natuurlijk gaf en zei dat ze gevens nog niet in de computer aanwezig waren ze ging het uitzoeken en zou me die dag terug bellen wat weer niet gebeurde. Ik heb daarop vandaag een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zat en wanneer ik nu kon boeken, hierop ontving ik vanavond een mail dat er een technische storing was geweest en ik had niet gewonnen en kreeg als compensatie een cheque van 100 euro aangeboden.

Ik ben het hier niet mee eens omdat ik belde voor een extra bevestiging omdat ik zeker wilde zijn van mijn zaak en ik kreeg die ook van de eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg vanaf dat moment was ik er dus van overtuigd ECHT gewonnen te hebben.

Mijn vraag is nu: Kunnen ze dit zomaar maken? (ik heb alle bewijzen van het verschijnen van de prijs op mijn beeldscherm na het krassen)
En wat is jullie advies om nu te ondernemen?..

Heel hartelijk bedankt voor uw moeite en advies

groetjes van een teleurgestelde Nikky

Dilbert29

Re: Clubmed actie

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je bewijzen hebt dat je inderdaad gewonnen hebt zou ik ze een aangetekende brief sturen met het bewijs erbij waarin je eist dat ze je gewonnen prijs aan je uitkeren.

Storing of niet, dat lijkt me niet jou probleem. Ik zou die cheque van 100 euro in ieder geval niet accepteren.

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Doen hoor, al t bewijs materiaal verzamelen en opsturen, let op dat je thuis wel de kopieen/eventueel t origineel bewaard. Verstuur t aangetekend, kunnen ze nooit zeggen dat ze t niet gehad hebben!

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

Misschien staat er in de voorwaarden iets van fouten uitgesloten of iets dergelijks.

vind het wel erg lulig ...

Nikky

Ongelezen bericht door Nikky »

Geachte mevrouw ,...

U had nog een antwoord van mij tegoed betreffende uw vraag over het Club Med On-line Spel.

Het gratis, on-line spel waaraan u heeft deelgenomen onder acceptatie van de Algemene Voorwaarden, is niet onderhevig aan de wet op de Kansspelen, omdat de winnaars van het spel willekeurig zijn gekozen (er was vooraf dus niet bekend welke persoon of lotnummer zou winnen) en er geen sprake was van een jureerbare prestatie. Het was alsdus niet noodzakelijk een notaris bij dit spel te betrekken.

Het word steeds mooier :'(

Gesloten