LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coca cola spaaractie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Nogmaals ik reageer hier omdat ik nog geen enkel goed argument heb gehoord waarom dit zon waardeloze actie zou zijn. Bijna alleen maar mensen met een hoop grote woorden en kromme conclusies omdat ze zelf gewoon te laat waren/hun zin niet krijgen. En dan heeft natuurlijk coca cola het gedaan.
Kom nou eerst maar eens met een paar goede argumenten voordat er weer opmerkingen vallen als waardeloos! We gaan een zaak beginnen! Bel het hoofdkantoor in Amerika!!! (die lachen je trouwens gewoon uit)

Dus nee ik werk niet bij Coca Cola, zou het best willen, maar heb bijna een erg leuke andere baan.
Altijd ook erg makkelijk om dit te roepen als iemand het bedrijf gelijk geeft door argumenten te geven / opmerkingen te weerleggen.

@tribeworld_melanie: Je verhaal over het supermarkt argument begrijp ik niet. Dit graag eerst normaal formuleren.

tribeworld_melanie
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jul 2011 23:03

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door tribeworld_melanie »

doe ik geen moeite voor om JOU dat uit te leggen.
en het gaat er niet om wat je zegt over dat iedereen gewoon te laat was.
maar als je een actie hebt die tot juli loopt(je nog gewoon flessen in de winkel verkoopt met reclame erop) en je midden juni al niks meer hebt dan is gewoon een niet georganiseerde actie.
[Deel reactie verwijderd moderator, houd het netjes!]

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik weet niks van deze actie, doe d'r niet aan mee, maar vind het argument 'je bent te laat (maar wel binnen de actietermijn) had je maar eerder moeten zijn' een kulargument.
Als Jantje d'r wel op tijd bij is, dan is een ander toch te laat?

BlisterAMG
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jun 2011 01:13

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door BlisterAMG »

kooskoekedoos schreef:Nogmaals ik reageer hier omdat ik nog geen enkel goed argument heb gehoord waarom dit zon waardeloze actie zou zijn. Bijna alleen maar mensen met een hoop grote woorden en kromme conclusies omdat ze zelf gewoon te laat waren/hun zin niet krijgen. En dan heeft natuurlijk coca cola het gedaan.
Kom nou eerst maar eens met een paar goede argumenten voordat er weer opmerkingen vallen als waardeloos! We gaan een zaak beginnen! Bel het hoofdkantoor in Amerika!!! (die lachen je trouwens gewoon uit)

Dus nee ik werk niet bij Coca Cola, zou het best willen, maar heb bijna een erg leuke andere baan.
Altijd ook erg makkelijk om dit te roepen als iemand het bedrijf gelijk geeft door argumenten te geven / opmerkingen te weerleggen.

@tribeworld_melanie: Je verhaal over het supermarkt argument begrijp ik niet. Dit graag eerst normaal formuleren.

Het feit dat je nog altijd flessen kon kopen met die actie erop terwijl je geen producten meer kan kopen is mijns inziens wel een argument. Je blijft met iets adverteren wat er simpelweg niet meer is (ja, die reis naar amerika, maar dat neem ik verder niet serieus). Zou het zelf ook wel vervelend vinden als ik een lot in een loterij koop waarvan de prijzen al verdeeld zijn...

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door tiepmiep »

ja en hoe verwacht je dat?
dat als het zo storm loopt dat alle winkels de cola maar gewoon weg gooien?
Dat coca cola het overschenkt in andere flessen?

Toch logisch dat je die flessen nog hebt..
Zo gaat het wel vaker bij acties, helaas pindakaas gevalletje

en die reis genoeg mensen die dat wel serieus nemen en daar heel blij mee zouden zijn!

guus duck
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 okt 2010 00:19

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door guus duck »

Tja acties, meestal is er veel te weinig van, hetzelfde als van de goede acties in reclame blaadjes, maar ook dat weet je van te voren ( het is om je naar de winkel te lokken ), alles draait nu eenmaal om geld ( helaas ), ondanks alles vind ik het ook niet netjes van coca cola om zo met hun klanten om te gaan, doe een goede actie of geen, op = op is echt een uitdrukking van ook al hebben we er 10 totaal we hebben ze toch gehad en op = op.
:|

kooskoekedoos
Berichten: 135
Lid geworden op: 28 jun 2010 12:21

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

Allereerst inhoudelijk over mensen die met vragen over levertijden zitten. Ik heb op 11 juni en tas besteld, die bij de tweede partij aangeboden producten hoort, en begin juli ook de mail ontvangen waarin de momenten van uitlevering werden aangeven. Voor tassen zou dit september zijn maar ik heb mijn tas de 19e binnengekregen. Denk dus dat de aangegeven levertijden uitersten zijn, en de producten ook eerder verstuurd kunnen worden. Zou erg fijn zijn voor de mensen die op hun koelkastjes zitten te wachten.

@blisterAMG
De actie is in april begonnen en liep tot 30 juni volgens de voorwaarden. (Codes kunnen ingewisseld worden t/m 31 juli). Als ik het mij goed herinner was de boutique echt leeg in de laatste week van juni. Hier in de supermarkt zaten er weer normale labels op de flessen sinds 10 juli. Dan is er dus een overlap geweest van 2 a 3 weken dat er nog wel actie labels op de flessen zaten, terwijl er geen coca-cola producten meer waren. Op een actie van 3 maanden vind ik dat niet abnormaal. Dit komt bij andere acties ook voor, en dit soort bedrijven zijn te groot om hier direct op te kunnen anticiperen.

@guus duck
Er waren bijna 100.000 producten beschikbaar in de BeNeLux, deze zijn zelfs nog een 2e keer aangevuld. Je kunt niet blijven verwachten dat er gratis producten weggegeven worden. Op=Op maakt de actie dan niet gelijk waardeloos, dit heeft meer met realiteitszin van de consument te maken.

@tiepmiep
goed dat je er weer bent, sta ik tenminste niet meer alleen :D

willemijn wormser
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2011 20:29

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door willemijn wormser »

Ik begrijp er helemaal niks Meer van!
Omdat ik een grote familie heb, heb ik heel veel codes en dus over.
Mijn bestelling is gedaan op 9 mei en codes die ik over had heb ik aan een vriendin gegeven en die heeft haar bestelling op 8 juni gedaan.
Een maand later dus.
Ik krijg de mail dat het december gaat worden en raad eens .. 2 weken geleden krijgt zij de platenspeler binnen en ik dus niet.

Ik gun het haar uiteraard maar dit is zuur !!! Het klopt gewoon niet!
We hadden namelijk precies dezelfde bestelling en mijne had order nr 18.000 en zij 46.000 ???

Maar ja

incassofraude
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 aug 2010 18:58

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door incassofraude »

Ook ik heb eind juni een bestelling gedaan uit de coca-cola boutique. Kreeg enige tijd later een e-mail dat het ene product in augustus geleverd zou worden en het andere in september. Maar tot op heden niets ontvangen, we wachten dus maar af of beide item samen worden geleverd. Echter vind ik de levertijd voor de item wel absurd...

Natalie73
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2011 14:20

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Natalie73 »

Wat een dramatische actie zeg. Eind mei een tas besteld en de verzendkosten betaald. Inmiddels 3,5 maand en 5 e-mails verder en nog steeds geen tas en geen geld terug.

Telkens het standaard bericht en de melding dat de tas alsnog wordt opgestuurd. Het jaartal staat er helaas niet bij. Ongelofelijk dat een bedrijf als Coca Cola zo blundert in een actie en ook niet bereikbaar is voor vragen.

Ik denk in ieder geval volgende keer wel 2x na voordat ik weer aan een actie van Coca Cola mee ga doen.

Spark2Dust
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2011 16:21

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Spark2Dust »

Ze hebben nog 10 dagen om de tas te bezorgen..
Er stond toch echt in die mail dat de tassen in september zouden komen dus duimen maar voor die laatste 10 dagen..
en die koelkast duurt helemaal nog lang..
pff december.. waarom zou ik en mini-koelkast op me kamer willen midden in de winter? :P

sarbine
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2011 18:51

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door sarbine »

Hallo Iedereen,

Ook ik heb klachten over Coca Cola, Eind mei heb ik de platenspeler besteld en betaald. Toen kreeg ik een mailtje dat het binnen 2 weken wordt geleverd. Helaas niet dus.

Eind juni de eerste mail gestuurd, toen kreeg ik al reactie terug dat de platenspeler klaar stond voor verzending. Eind juli nog niks weer gemaild. Ja de platenspeler was verzonden, mailen ze mij.

Eind augustus weer een mailtje gestuurd, kreeg ik een mail dat het adres niet klopte, nou het klopte als een bus. Dus dat was gewoon gelul. Weer een mail gestuurd met mijn adres. Kreeg ik een mailtje dat ze het opnieuw zouden verzenden. Weer een maand later en nog niks ontvangen. Ik heb hier maar 1 woord voor: OPLICHTERS!

Vriendelijke groet

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

WIJ kregen in juni bericht dat de bestellingen in September verstuurd zouden worden.Is nu dus oktober....

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

voor info, met je ordernummer kun je bellen, lokaal tarief; 0900-3332227,kreeg via het HK -nummer net een reaktie, dat ik dat nr moest bellen.Succes!

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Nou, zijn dus weer tijd verder ; net gebeld ; ja het wachten is op de trainingsjacks , dan wordt hele bestelling verstuurd.Ze hebben het succes van de aktie volkomen onderschat, wachten tot alle artikelen binnen zijn en verzenden dan pas. Dus als je eerste artikel in juli binnen was, en laatste komt in december , blijft alles wachten. Fijne service van Coca Cola.
[email protected] [email protected]
14 jun.
Hieronder zie je jouw gegevens en wat je precies hebt besteld. Je bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt.

PRODUCT HOEVEELHEIDAANTAL CODES GEBRUIKTEXTRABIJBETAALD
Heren Retro trainingsjack S 3 120 0,00
Weekend bag 2 40 0,00
Dames T-shirt V-hals M 2 32 0,00
Bowling bag 1 10 0,00
Heren longsleeve M 2 40

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

:twisted: Nou geen Sinterklaas kodoos, en geen Kerstkadoos.
Als de eerste week van Januari 2012, dus na 7 maanden nog niks is binnengekomen , dien ik een schadeclaim in via de Reclame code Commissie.Kijken of ze dan een stap harder lopen.

maaike580
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2011 12:00

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door maaike580 »

Aardig zin om mee te doen met die klacht. Ik ga maandag maar weer eens bellen naar het dure 0900 nummer voor de 2e keer. Vorige keer rond eind oktober denk ik, toen werd mij gemeld dat in december toch echt uitgeleverd werd en zelfs her en der al eerder..vraag me dan sterk af waar precies eerder uitgeleverd wordt.
Als ik meer weet zal ik het ook hier neer zetten. Zit zelf op de platenspeler te wachten...

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Maaike, het 0900 nr is normaal tarief.En de klacht kan via de site van de Reclame code commissie.

maaike580
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2011 12:00

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door maaike580 »

je raadt echt werkelijk NOOIT wat hier 5 minuten geleden wordt afgeleverd!!?!?!!! :lol: denk dat ik ééven een mail achter mijn vorige mail naar Coca Cola ga sturen...................................................................................
Ik hoop bij jou ook vandaag!!

maaike580
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2011 12:00

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door maaike580 »

dit gaat echt voorbij iedere toevalligheid...

Gesloten