john1953 schreef:Jullie praten allemaal in hun eigen straatje typsche Nederlands ,zolang ze zelf er maar geen last van hebben.
maar als ze zelf als consument probleem krijgen dan......moet je ze horen......
grote letters of kleine letters daar gaat het niet om ,het gaat moraal van deze grote bedrijven ,en als consument heb je niets te zeggen ,alleen hun voorwaarden en hun regels zijn wet.
Daar moet iets aangedaan worden dan zou het voor de consument duidelijker moeten zijn, dan worden wij niet genaaid door meer deze grote consumenten bedrijven.
Wie is dan de domme dan ,wij als consument dus en hun zijn de lachende derde.
En ben zo stom om er in te vallen door mooie reklame /promotie en aktie's
Verder is het wel zo dit produkt en aktie van Samsung van hun komt en niet van de winkelier,of die aangesloten is of niet ,dat maak geen moer uit,het is hun product die zij op de markt brengen.
dus geef de consument niet de schuld ,dat heeft er niets mee te maken,het nog steeds om hun moraal en instelling van deze grote bedrijven.
Verder valt mij op dat er veel mensen werken bij deze bedrijven op dit forum ,is het niet een forum voor de consument om te beschermen tegen praktijken
Ook vind ik dat dit soort reklame's stop gezet moeten worden, dan wordt de consument niet de speelbal van importeur en de winkelier.
wordt je nu niet depri van jezelf,ik wel van jou ,als ik het zo lees.
zelf iets fout dan en dan samsung de schuld geven....vroeger ook mannetje geweest,nee ik heb niks gedaan hoor....ppfff ga wat zinnigs doen met je leven ipv van de zuurpruim uit te hangen
NEE IK PRAAT NIET IN MIJN EIGEN STRAATJE,FEIT IS WEL DAT IK OPLET EN JIJ BLIJKBAAR NIET !!
EN NEE WERK ER NIET....MZZL ...
je moet vooral zo'n houding aannemen ,in het dagelijkse leven,wat zal jij het moeilijk hebben als iets niet gaat zoals jij wilt...
veel plezier met je aangekochte produkt,ik heb er veel plezier van hoor...
deze reactie kan je verwachten...