LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de telfortactie 2jarig contract +telefoonenpc

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mira1

de telfortactie 2jarig contract +telefoonenpc

Ongelezen bericht door mira1 »

graag wil ik weten of er hier ook mensen zich hebben aangemeld voor de telfort actie "2jarigcontract +telefoon en pc.
ik heb me er namelijk wel voor aangemeld.
netjes overal kopies van gemaakt dezelde dag nog op de post.
prima toch
bij telfort is het zo dat je de status van je bestelling kunt bekijken op internet heel handig allemaal
een paar dagen later op de status ja hoor het abonnement was geaccepteerd prima .
ik zeg mijn oude abonnement op geef mijn pc aan mijn zusje die er geen heeft oke prima zo toch?
dus niet . de volgende dag staat er op mijn status dat de bestelling is geannuleerd. en de reden was dat ik een te groot financieel risico ben.
dit is dus onzin ik ben iemand zonder schulden met vast inkomen zijn er meer mensen met zon ervaring reageer alsjeblieft kan dit zomaar??????????

myrthenr1
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2004 20:51

Re: de telfortactie 2jarig contract +telefoonenpc

Ongelezen bericht door myrthenr1 »

is niet vreemd is belachelijk.
zo ga je niet met klanten om.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: de telfortactie 2jarig contract +telefoonenpc

Ongelezen bericht door maybe »

Het is natuurlijk wel raar dat het abonnement is goedgekeurd en later alsnog is afgekeurd. Ik weet dat het vaker gebeurd, maar er is geen logische verklaring voor.

Ik zou als ik jou was gewoon de klantenservice gaan bellen om uitleg te vragen. Als dat niet helpt kun je ook proberen langs een telfort winkel gaan (Klik hier voor de winkels) of anders een brief schrijven naar telfort:

Telfort
Postbus 23079
1100 DN
Amsterdam.

In ieder geval veel suc6 ermee.

dana22
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2005 13:06

Re: de telfortactie 2jarig contract +telefoonenpc

Ongelezen bericht door dana22 »

bestelling geaccepteerd betekend dat ze het ontvangen hebben en gaan verwerken. En als dan blijkt dat je niet door de credietcheck heen komt dan mogen ze de aanvraag annuleren

Gesloten