Ik heb destijds telefonisch contact gehad met een medewerker van estelle (telefonisch marketing verkoopster) die mij wat scheermesjes probeerde aan te smeren waarop ik hier duidelijk op antwoordde: geen interesse in te hebben.
vervolgens krijg ik deze toch thuis opgestuurd met een bijgevoegde acceptgiro.
De oorspronkelijke verzendkosten bedragen €3,90 ik ga hier niet op in en krijg nogmaals een herinnering maar dit keer een hogere bedrag van €13,90.
Ik ben nog steeds niet van plan om deze betaling te voldoen omdat ik van mening ben nooit iets besteld te hebben.
Mijn vraag is wat kan ik hiermee en wat is mijn recht?
m.v.g Sasha
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Estelle courlux stuurt zomaar dingen op.
Re: Estelle courlux stuurt zomaar dingen op.
Wat u moet doen? Helemasl niets. U hebt niets besteld, dus u hoeft niets te betalen. In het vervolg die telefoontjes meteen afkappen.
Re: Estelle courlux stuurt zomaar dingen op.
Geachte Sasha,
Naar aanleiding van uw mail willen wij als volgt reageren.
Volgens onze opdrachtgever is er een bestelling geplaatst via het internet. (er is dus geen sprake van telefonisch verkoop)
Hierbij zijn uw NAW-gegevens gebruikt en het mailadres.
Na de bestelling is de orderbevestiging naar uw emailadres gezonden, indien niet akkoord, dient men dit aan te geven aan de
opdrachtgever zodat de order per direct kan worden geannuleerd.
Hierna is het pakket naar het opgegeven adres geleverd.
Ondanks twee herinneringen zowel per mail als per post, is er helaas geen betaling en/of reactie geweest, vandaar de uiteindelijke
overdracht aan Alektum Incasso BV.
Wij verzoeken u dit na te gaan in uw administratie.
De openstaande vordering bedraagt thans € 43,92.
Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,
ze blijven in herhaling vallen en gaan niet over naar het feit dat het gaat over een ongewenste toezending die niet is aangevraagd zowel telefonisch of per site.
Naar aanleiding van uw mail willen wij als volgt reageren.
Volgens onze opdrachtgever is er een bestelling geplaatst via het internet. (er is dus geen sprake van telefonisch verkoop)
Hierbij zijn uw NAW-gegevens gebruikt en het mailadres.
Na de bestelling is de orderbevestiging naar uw emailadres gezonden, indien niet akkoord, dient men dit aan te geven aan de
opdrachtgever zodat de order per direct kan worden geannuleerd.
Hierna is het pakket naar het opgegeven adres geleverd.
Ondanks twee herinneringen zowel per mail als per post, is er helaas geen betaling en/of reactie geweest, vandaar de uiteindelijke
overdracht aan Alektum Incasso BV.
Wij verzoeken u dit na te gaan in uw administratie.
De openstaande vordering bedraagt thans € 43,92.
Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,
ze blijven in herhaling vallen en gaan niet over naar het feit dat het gaat over een ongewenste toezending die niet is aangevraagd zowel telefonisch of per site.