LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FRONT ondergoed

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wesley rietveld

FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door wesley rietveld »

FRONT: Misschien kunnen ze hun boxershirts eens over hun hoofd trekken. Eenmaal het pakket teruggestuurd, toch aanmaning gekregen.Om narigheid te voorkomen heb ik de rekening betaald. Inmiddels weer een pakket ontvangen, ga ik weer retour sturen. Ben benieuwd hoe dat weer afloopt. :(

Gast

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Gast »

:evil: Ook wij hebben ooit een telefoontje gehad van Front International om een gratis onderbroek te mogen ontvangen. Tja, gratis is gratis, dus ingestemd met het versturen van die bewuste onderbroek. Er is in dat telefoongesprek met geen woord gerept over een abonnement op een club o.i.d. Wel werd er gezegd dat je de portokosten moest betalen. Zo gezegd zo gedaan, de onderbroek keurig thuis gestuurd gekregen en nooit weer wat gehoord tot vandaag.
Twee onderbroeken in een pakketje met een acceptgiro erbij. Dus na zeker 4 maanden toch nog een lidmaatschap aan de broek hangen. Maandag stuur ik dat pakketje mooi terug met een begeleidend briefje waarin ik vermeld dat ik niet gesteld ben op hun lidmaatschap en dat ik alle pakketjes die ik hierna nog ontvang als cadeau gekregen beschouw en dus ook niet betaal. Dit helpt meestal wel bij dit soort postorderbedrijven. :P Ik wens je succes met het afhandelen van deze toch wel rare vorm van onderbroekenlol.

vr.gr. Astrid

Gast2810

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Gast2810 »

Zie ook de hele discussie over TONO

Gast

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Gast »

ik ook

De Graaf

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door De Graaf »

vorig jaar gebeld dat wij het terug gestuurt hebben
ja komt goed
nu weer een rekening en 4.50 administratiekosten
waar zijn ze mee bezig
B de Graaf

Hein

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Hein »

L.S.,

Ik heb ook een brief ontvangen van Front.
Ik moet 8,- euro betalen.
Dit is de eerste brief die ik krijg.
Ik heb verder nooit iets gehad.
Terwijl hun zeggen dat dit al een
herhaalde aanmaning is.
Weet iemand het huidige adres en nummer
van Front.

Front heeft beterschap beloofd
tegenover de consumentenbond.
Merk er weinig van.

mijn mail is:
[email protected]

Groeten Hein

Revawi
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 feb 2004 13:11

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Revawi »

Hoi Allemaal,

Neem van mij aan je komt er nooit vanaf!
Mijn vriend en ik dachten ook Gratis ondergoed, nou mooi niet dus!
Een paar keer pakketjes retour gezonden, maar ze bleven rekeningen sturen, gevolg incassoburo achter ons broek.
Ja wat moet je dan?? Toch maar betalen, dus daat werd een hele dure onderbroek.
Blijkt dus dat dat gratis helemaal niet zo gratis is, want er wordt je zonder dat je het weet een lidmaatschap op gedrongen.
Dus ik raad jullie aan om actie te ondernemen voordat jullie ook in de problemen komen en dat alleen maar door een zogenaamd gratis ondergoed!

Sterkte,
Renate en Alwin

De jurist

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door De jurist »

zie wet koop op afstand

pet

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door pet »

Ook pakketje thuis gestuurd met onderbroek en rekening a 3.50
euro
Opgeschreven dat ik geen lid ben en ook niet wens te zijn en gevrijwaard wil blijven van dit soort acties
Pakket reour afzender te zwijndrecht
Hoop geen pakketjes meer te ontvangen

P :evil:

Arnaudp
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2004 10:50

Re: FRONT ondergoed

Ongelezen bericht door Arnaudp »

Wij zijn ergens in het vorige jaar benaderd door Tono , deze stuurde ons GRATIS een onderbroek op.
Hiermee accoord gegaan en de onderbroek ontvangen , tot onze verbazing waren het echter 2 onderbroeken , een gratis en de andere voor slechts 16,50 euro.
Daar ik niet accoord ben gegaan met de 2e onderbroek , hoef ik deze ook niet te betalen en heb daarom ook niet betaald.
Nog geen maand later krijgen we een pakje in de bus van Front , weer onderbroeken .... :shock: ... in de tussentijd zijn we al 2 keer telefonisch benaderd over gratis sokken ( deze draag ik echter nooit en wimpel het direct af ) en ik begin me nu af te vragen of er niet een manier is om deze wanpraktijken te stoppen.
Daar deze bedrijven bijna allemaal een antwoordnummer hebben leek het idee van iemand hier op het forum om hen allemaal zeer zware pakjes toe te sturen een heel goed idee.

Gesloten