Hoi,
Ben een abonnement aangegaaan met dit bedrijf. Zeer nette verkoper, daar niet van, maar ben benieuwd of meer mensen hier abonnementen hebben lopen en of er klachten van bekend zijn?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Full Media Service abonnementen
Re: Full Media Service abonnementen
ik heb iemand aan de deur gehad met vraag of wij dierenvrienden waren ja dat is zo nu had hij een mooie aanbieding het blad hart voor dieren
zouden we in maart ontvangen om te proberen en hij zou in sept terug komen of we geintresserd waren moesten wel ff bestel bon invullen.
maar wat schep onze verbazing krijg nu een rekening binnen voor abonement voor een jaar ik dus bellen waarop ik het antwoord krijg mondelingen afspraken gelden niet staat op voorwaarden maar deze voorwaarde staat niet op bestelbon maar op rekening .
nu had ik al een voor gevoel en heb voor automatische incasso een verkeerd rekening nummer ingevuld en met andere hantekening getekend kunnen ze me nu nog wat maken ik heb brief gestuurt dat ik niet van deze praktijken gedient bent
zouden we in maart ontvangen om te proberen en hij zou in sept terug komen of we geintresserd waren moesten wel ff bestel bon invullen.
maar wat schep onze verbazing krijg nu een rekening binnen voor abonement voor een jaar ik dus bellen waarop ik het antwoord krijg mondelingen afspraken gelden niet staat op voorwaarden maar deze voorwaarde staat niet op bestelbon maar op rekening .
nu had ik al een voor gevoel en heb voor automatische incasso een verkeerd rekening nummer ingevuld en met andere hantekening getekend kunnen ze me nu nog wat maken ik heb brief gestuurt dat ik niet van deze praktijken gedient bent
ik heb de anoniem ervan maar ik heb er helemaal geen problemen mee ik laat het lekker lopen zo en ik heb elke 4 weken wat te lezen en ik heb een puzzelboekje dr bij zitten
Ook wij hebben in november een proefabonnement genomen. Deze is 1,5 week later weer opgezegd, dus ruim binnen een maand.
Een paar weken geleden de incasso terug laten draaien. Dan begint de ellende: aanmaning, bellen met de 'klantenservice'. Beperkte openingstijden en als er meer dan 2 mensen bellen krijg je een bandje met de openingstijden. Uiteindelijk een dame aan de lijn gekregen die zei dat er geen opzegging was ontvangen en dat bij niet betaling de deurwaarder zou komen. Aangegeven dat de opzegging wel degelijk is gedaan. Daarop zei ze dat ze nog maar 2 dagen daar werkte en een collega zou raadplegen (begin februari). Ze moet nog steeds terugbellen. Twee weken geleden maar on-line gevraagd of ze kontakt met me op willen nemen...... nog niks gehoord.
Een paar weken geleden de incasso terug laten draaien. Dan begint de ellende: aanmaning, bellen met de 'klantenservice'. Beperkte openingstijden en als er meer dan 2 mensen bellen krijg je een bandje met de openingstijden. Uiteindelijk een dame aan de lijn gekregen die zei dat er geen opzegging was ontvangen en dat bij niet betaling de deurwaarder zou komen. Aangegeven dat de opzegging wel degelijk is gedaan. Daarop zei ze dat ze nog maar 2 dagen daar werkte en een collega zou raadplegen (begin februari). Ze moet nog steeds terugbellen. Twee weken geleden maar on-line gevraagd of ze kontakt met me op willen nemen...... nog niks gehoord.
Ik ben telefonisch benaderd voor een gratis proefabonnement van twee maanden op twee maandbladen (kosten €6,90). Bij het eerste nummer krijg ik een net briefje met een algemeen verhaaltje. Alleen halve wegen het verhaaltje staat dat ik automatisch lid ben geworden. Vieze praktijken. Minimaal een maand voor het einde van het proefabonnement moet ik schriftelijk laten weten dat ik dat niet wil. De brief is echter precies een maand voor het einde van het proefabonnement verzonden. Ik heb direct opgezegd, ben benieuwd. Houd mijn giro's goed in de gaten.