Zo staat het op de site te lezen van de Gamma:
Bij een besteding van minimaal €50,- ontvangt u 1 zakje LEGO bouwstenen t.w.v. € 3.49 gratis. Bij een selectie van artikelen uit de krant geven we ook nog gratis zakjes weg. Dit zijn iedere week 4 andere producten. OP=OP.
Ik zou dit ook zo opvatten als TS. Namelijk dat er bij elke 50,- 1 gratis zakje wordt weggegeven. Daarnaast zijn er aktie-artikelen waarbij ook gratis zakjes (extra) weggegeven worden. Althans zo lees ik het.
Volgens de actievoorwaarden op de site, staat het weer waziger beschreven:
Voorwaarden LEGO actie: bij een minimale besteding van 50.- gratis LEGO®
OP=OP bouwstenen
• De looptijd van de LEGO weggeefactie is van maandag 17 oktober tot en met zondag 13 november 2011.
• Tijdens deze actie ontvangt iedere klant bij een aankoop met een minimale besteding van €50.-
1 zakje LEGO gratis, zolang de voorraad strekt.
• De producten waarbij LEGO wordt weggegeven staan vermeld in GAMMA krant 40, 42 en 43 van 2012.
Maarja in de folder staan bepaalde aktie-artikelen die geen 50,- kosten en toch gratis Lego erbij.
Ach het is moeilijk tegenwoordig duidelijk actievoorwaarden te formuleren zo dat winkelpersoneel deze kan begrijpen. Heb wel eens eerder in een winkel de discussie gehad dat zij de actievoorwaarden verkeerd interpreteerden en na een mail van de betreffende fabrikant alsnog terug naar de winkel omdat ik graag van een aktie gebruik wilde maken.
Overigens onder het kopje ruilen en retourneren in die voorwaarden staat ook iets leuks:
Bij het retour brengen van een artikel waarbij LEGO zakjes gratis zijn weggeven, hoeven de LEGO zakjes niet te worden geretourneerd (tenzij er fraude wordt vermoed).
Dus allemaal kopen en terugbrengen om zo de Lego te krijgen