LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Fratsen C1000!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lidi

Re: Geen Fratsen C1000!

Ongelezen bericht door lidi »

ja waar is dat gebleven.??
was wel lachen.

lidi

Ongelezen bericht door lidi »

.
Ik bedoelde als antwoord op dit bericht
Geplaatst op 23 Apr 2004 23:08 door Gast

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

bagger bedrijf, ze belazeren je waar je bij staat

Gast

moet je hun stokpaardje het vlees eens proberen
BAH
niet te vreten

goblins

Ongelezen bericht door goblins »

Ff over de prijzen van toen en nu,

via www.voelspriet.nl kan je oude site opzoeken en zo ook zites van supermarkten, en daar kom je achte heel veel prijzen,

en ja veel prijzen zijn omhoog gegaan, maar ook veel prijzen zijn gedaalt, waaronder de Coca Cola

Gast

ja met een artikel als coca cola de mensen de winkel inlokken, om vervolgens goud te verdienen op alle artikelen die ze flink omhoog gegooid hebben :!: :!: :!: :!:

justme

Ongelezen bericht door justme »

Wat is de reactie van C1000 dan op deze aktie?

justme

Wat is de reactie van C1000?Hierover heeft niemand het en wat zijn de testen van kattenvoer is goedkoop werkelijk zo slecht?Ben erg benieuwd En je hoogte van je inkomen heeft niets te maken met of je een dierenliefhebber bent of niet!Eerder of je een liefhebber bent van de inhoud van je portomonnee!!! :wink: groetjes justme!!!

justme

Wat is de reactie van C1000?Hierover heeft niemand het en wat zijn de testen van kattenvoer is goedkoop werkelijk zo slecht?Ben erg benieuwd En je hoogte van je inkomen heeft niets te maken met of je een dierenliefhebber bent of niet!Eerder of je een liefhebber bent van de inhoud van je portomonnee!!! groetjes justme!!!

Gast

het kattenvoer van de lidl en aldi schijnt veel beter te zijn

Inge van Leuven

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

Hebben jullie niet gezien hoe het personeel bij Aldi behandeld werd. Ik kan me voorstellen dat je producten dan goedkoper kan houden als je het personeel uitbuit.

Gast

Beste Charlotte,

Ik begrijp een ding niet van je: Waarom geef je die randdebielen die zo uithalen naar je nog antwoordt.?
Laat ze toch heel gauw een wegtrekker krijgen, ze zijn het niet waard omdaar nog je woorden aan vuil temaken.
Geef alleen die personen die jou normaal antwoord geven, nog een response.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen en dat is dus niet om jou aan te vallen, als jij meerendeels goedkoop kattenvoer moet kopen omdat jij een bijstandsuitkering hebt, MEISJE MEISJE waar begin je aan.
Maar terug komend op C1000, want daar gaat deze topic over, C1000 is inderdaad een dure zaak.
Jij vindt dat C1000 de boel belazert met hun aanbieding voor kattenvoer; € 0,17 per blikje, zou het niet kunnen dat het blikje normaliter gesproken geen € 0,17 per blikje kost maar bijv. € 0,37 .?
Misschien zeg je, nee hoor ik heb diversen malen € 0,17 zien staan, best mogelijk schat, maar het kan heel goed zijn dat ze dit inmiddels verhoogd hebben en toch in de aanbieding gedaan hebben voor de oude prijs, zonder dat jij dat weet.

Gast

Hallo
Ik vind de titel heel goed (de zelfde hebben we ook gehad met de DVD actie)
ik heb ongeveer 8 jaar alleen mijn boodschappen gedaan bij de c1000
dus heb ik toen ook meegespaard voor de dvd speler aaaaghhhh alleen als ik er aan denk begin ik alweer te trillen.
ik en met mij vele anderen zijn toen verschrikkelijk opgelicht.
ik ben werkelijk nog nooit meer terug geweest (al delen ze de grolsch kratten gratis uit dan wil ik er geen) zo erg is het met mij.
ik stel voor om een andere winkel te zoeken.
ik haal mijn boodschappen wel een kilometer verder dan onze c1000.
ik word niet gauw kwaad, Maar ik tril alweer terugdenkend aan de DVD actie.

Gast

Inge, ketens als C1000 gaan wel fantsoenlijk om met hun personeel??? dacht het niet he, zijn alleen een stukje slimmer hoe ze het moeten spelen, maar zijn ondertussen misschien nog wel erger....

Inge van Leuven

Hoort C1000 niet tot Ahold? Ook ik heb voor Ahold gewerkt, maar dan bij vindrôme, dit was een onderdeel van Gall&Gall. Nou daar was niks mis mee. Het was natuurlijk wel een andere onderdeel van Ahold.

Daarbij heb jij de programma's over hoe het personeel van Aldi behandeld werd gehoord. Zelfs voor het aantal minuten van de plaspauzes per dag werd bepaald. Vele uren in de week moesten ze meer dan 40 uur werken, voor schandalige lonen. Vroeger kocht ik daar ook, maar ik ben daarna ermee gestopt.

Gast

C1000 hoort bij schuitema groep.
een verschrikkelijke arrogante groep.

gerrie1

Ongelezen bericht door gerrie1 »

en schuitema is voor 75% van AHOLD ,alles hangt aan mekaar en voor de goede orde ja ik werk al ruim 12 jaar bij A-H met veel plzier.

gr. Gerrie

Gast

tja gerrie kan jij ook niks aan doen joh........

en ehhh salarissen bij AH en C1000 zo goed dan?????? 90% van de medewerkers moet trouwens na 3 jaarcontracten ophoepelen, omdat ze dan een vast contract moeten krijgen, en dat kan niet want dan worden ze veel te duur............

Dus niet zeuren over personeelsbeleid van andere winkels ............

Inge van Leuven

Vertel jij hoe je dat weet. Van C1000 heb ik geen verstand, maar al jaren zie ik dezelfde verkopers bij AH in Bloemendaal. Ook weet ik waar ik vroeger gewerkt heb, dat ook bij Gall&Gall de personeel heel wat jaren werkte.

Volgens mij zeg je maar wat.

Gast

vraag maar eens hoe lang hun huidige collega's blijven :!: :!: :!:
en kan natuurlijk een zelfstandig ondernemer zijn

Gesloten