LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Fratsen C1000!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
charlotte

Geen Fratsen C1000!

Ongelezen bericht door charlotte »

Via dit forum wil ik u vragen op te letten bij de C1000.
De reden is dat deze supermarkt levensmiddelen in de aanbieding zet terwijl ze de zelfde prijs hebben als daarvoor. Til het kaartje maar eens op en u zult het zien.
Volgens mij is dit mensen zand in ogen strooien en dan zeggen ze GEEN FRATSEN!
Een simpel voorbeeld ,ik koop altijd het goedkoopste kattevoer (omdat ik veel katten heb) kost 0,17 eurocent per blikje ,nu zit er een kaartje voor met aanbieding en u raadt het al nu 0,17 eurocent!
:roll:
Zijn er meer mensen die hier zich aan storen ? :?

Gr charlotte

girly

Re: Geen Fratsen C1000!

Ongelezen bericht door girly »

Charlotte,

Dit meen je niet!

Ik ga er vanmiddag zeker opletten, wat een bedriegers.
Iedereen denkt na dat het goedkoper is, en laden die kar vol.

Het is wel tactiek, natuurlijk!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat gebeurt toch overal??

Geen stijl natuurlijk :!: Opletten geblazen...

Gast

Wat maakt het uit? Als iets 0,17 kost, dan beslis je toch zelf of je het wilt kopen of niet?

Als het GEEN aanbieding is, maar je vindt het een goede prijs, dan koop je het wel.

Als het WEL een aanbieding is, maar je vindt het te duur, dan koop je het toch niet?

Je gaat toch geen spullen kopen alleen maar omdat het woord aanbieding erop staat?????????? Ben je debiel of zo?

Gast

Katten voer 0,17 cent? laat ze wel regelmatig door de dierenarts bekijken hoor, en zoveel mogelijk inenten! hahahaha, wat een volk, dierenliefhebbers???

Tony

Gast

zulk goedkoop kattevoer???
omdat je zoveel katten hebt?
jeeeeeeeeeee. je zou je moeten schamen!!!
arme beesten.
heb je enig idee wat voor een erbarmelijke kwaliteit eiwit in dat voer zit.

jij laat je katten niet leven.

ze moeten OVERleven op dat voer.

en dat noemt zich waarschijnlijk kattenliefhebber

ik vind je alleen maar DOM

charlotte

Ongelezen bericht door charlotte »

Ik ben zeker niet dom,dat zijn alleen mensen die hier reageren op anderen zoals jij GAST,hoe kun jij nou oordelen over het welzijn van mijn katten??
Ze zijn kerngezond en vinden het voer heerlijk en als je van een bijstandsuitkering moet rondkomen en een kattenliefhebber bent piep je wel anders ! :twisted:

Gast

sode ju toch op , charlotte.

het toppunt.

ga je dat voer nog verdedigen ook.

nooit gehoord van vers voor je kat?

kijk de toppic Brokkenmaffia maar na wat er allemaal in dat centen voer van je zit!!

een uitkereing mag geen reden zijn om je katten qua voer te verwaarlozen.

en dat is nu precies wat jij aan het doen bent.

huisdieren ZIJN NIET lekker makkelijk en goedkoop!

als je dat wilt, koop dan een knuffelbeest.

Gast

en als je alleen van een bijstandsuitkering moet rondkomen impliceert dat dat je te dom bent om er een beetje zwart bij te klussen.

Gast

met andere woorden.

als je in staat bent om er per week 10 euro bij te scoren of te bezuinigen natuurlijk kun je al je katten voorzien van een topmerk verse voeding, zoals bijvoorbeeld carnibest.

hirihiri123

Ongelezen bericht door hirihiri123 »

Gast: ik ben het helemaal met Charlotte eens: Houd je aan het onderwerp :twisted: C1000 want het zijn inderdaad "fratsen "

Gast

uitge L.LD ?

de topic staat bij honden en katten.. toevallig!

Gast

Wil iemand van deze ''dierenliefhebbers'' mij eens in het nederlands de reden geven waarom, hij of zij een dierenliefhebber 'denkt'' te zijn,
en dan graag ook het verschil tussen egoisme en dierenwelzijn.

Tony

m.de.w

Ongelezen bericht door m.de.w »

Katten voer van 0,17 cent is niets mis mee,alles gaat tegenwoordig om het merk.
Jij bent zeker een DOMBO die zich schaamt met een aldi tas,is niet stoer genoeg.
Jonge dame of jonge man ga fietsen stelen op damrak.

En deze beesten van deze mevrouw krijgen te minste eten,en die dieren zien en proeven het verschil niet.
En waar het omgaat is dat C1000 ons naait met hun fratsen.

Dus f.u.c.k. op!

Gast

Weet je wat jij moet tony heel gauw oplazeren want je zit overal uit je nek te kletsen overal zit je op forums te zieken.Stom geval. :!: Je hebt niet eens huisdieren mischien een cavia.Over dierenliefhebber gesproken.dat zijn wij wel degelijk maar jij niet ,want je hebt ze ook nietDus verder ophoepelen als je alleen mensen gaat beledigen.Reageer dan niet want niemand luister naar jou.Op het voorstel wat je deed op een ander forum kreeg je ook al nul op rekest.
Moos :twisted: :evil:

Gast

3 honden, 2 rottweilers, 1 lanharige worst, 12 katten. 4 paarden ijslandertjes, die van de politie 'winters niet meer buiten mogen spelen, dan bellen de stads dierenliefhebbers steeds op dat ze het te koud hebben ( ijslanders )7 ganzen, ? kippen, de stadse rijden er 2 per dag dood, omdat ze voor dieren niet stoppen ? sierduiven, eenden & 27 kleintjes, 2 schapen, 1 geitje het waren er 2, maar een stadshond met zijn baasje vonden het leuk hem zo op te jagen dat hij in de sloot met het prikkeldraad om zijn nekje van uitputting verdronk, 1 tamme kraai, 1 zwitserse, 1 normandische koe, ( alleen voor de kaas en slacht) 1 enorm vuil varken.

Tony

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

dit is heel normaal bij C1000 en haar grote broer AH hoor......
en naast de klant naaien ze het eigen personeel ook nog eens als die te duur wordt........ zie onderzoek FNV
En grin goedkoop zijn ze ook niet kijk maar eens goed naar alle prijsonderzoeken van consumenten organisaties

Lijkt me goeie reden om zowel C1000 als Appie in het vervolg voorbij te lopen.......

Gast

en die dieren zien en proeven het verschil niet.

tja.. ze gaan alleen wat eerder dood.
maar wat maakt het uit ze heeft er toch genoeg!

entertainer

Ongelezen bericht door entertainer »

Charlotte, als je zoveel katten hebt ben je er ook begaan mee. Geef die beestjes dan gewoon kwaliteitsvoer. Kijk waar de aanbiedingen zijn.
Ook zij hebben recht op een volwaardige maaltijd en anders moet je niet aan katten beginnen.

Gast

Duur is echt niet altijd beter hoor, vaak in tegendeel zelfs.

Gesloten