Op het moment dat Gelink failliet is kunnen ze geen zaken meer doen en geen mensen meer vertegenwoordigen.
Waarom regel je het niet zelf met een bank?
Of begrijp ik je verkeerd en is de hypotheek al rond?
Wat ik niet snap is dat je gaat zitten wachten wat een eventuele opvolger van Gelink voor je gaat regelen, terwijl je huis gekocht moet worden en er straks geld overgedragen moet worden. Dat wacht niet, en de verkopende partij zal geen boodschap hebben aan jouw vehraal dat Gelink failliet is en jij ging zitten wachten totdat een eventuele doorstart alsnog iets ging regelen voor je.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gelink
-
Re: Gelink
@fatamorgana, ik kan je niet meer helpen. Er komen nu weer nieuwe feiten boven tafel.
Kom eerst eens met het hele verhaal.
Als ik dit zo lees maak je gebruik van Gelink omdat je bij een normale bank geen krediet meer krijgt.
Kom eerst eens met het hele verhaal.
Als ik dit zo lees maak je gebruik van Gelink omdat je bij een normale bank geen krediet meer krijgt.
-
Re: Gelink
Nogmaals mijn eerdere antwoord: JA, JA en JA.Meer details heb ik niet maar dit wordt momenteel door Geld en Advies Huis behandeld en mijn vraag is gewoon: Kan dit voor ons nu problemen opleveren als ze dit voor ons blijven behartigen.
Gelink was onbetrouwbaar, hoe betrouwbaar zal hun opvolger zijn?
Wat is je tijdsspanne? Maw wanneer heb je het geld nodig? Daarvan hangt alles af?
En waarom kan dat alleen via een tussenperoon? Waar in de voorwaarden van BoS staat dat?