Dan zou het handig zijn om eerst eens te specificeren wie er onder boomers vallen . Daar verschillen de meningen namelijk nogal over.J. Deltoer schreef: ↑04 okt 2023 06:47Wat vind je van de geopperde suggestie om speciaal voor boomers ook stamppotten te gaan verkopen? Misschien gat in de markt...?
Graag jullie mening over folderen
Re: Graag jullie mening over folderen
de auditu
vindt dit leuk
-
Geen idee. Ik kaats deze vraag door naar meneer Wolters.
kuklos
vindt dit leuk
-
Best kans dat daar het probleem ligt. Ik ken de bevolkingssamenstelling niet. Kan dus niet zeggen of er veel armoedzaaiers wonen of veel mensen met geld te veel. De laatste groep zal, denk ik, niks thuis laten bezorgen. Die gaan eten in het restauràànt. En de armere luitjes, die gaan voor goedkoop. Dat ze de volgende dag met een buikgriep zitten, dat kan iedereen overkomen, nietwaar?
Dan wordt het de vraag welke doelgroep jullie willen bedienen, en op wat voor manier. Misschien is shushi-stamppot voor de boomers helemaal niet zo'n gek idee. Rwolters is bij deze gelijk uitgenodigd om te ervaren hoe zijn levensavond er uit gaat zien.
Moneyman
en J. Deltoer
vinden dit leuk
Bedankt allemaal voor jullie antwoord.
Ik vind Schiedam best een arme stad.
Ik weet dat de afdeling schuldhulpverlening aan het uitbreiden is en dat ze het erg druk hebben.
Ik vind Schiedam best een arme stad.
Ik weet dat de afdeling schuldhulpverlening aan het uitbreiden is en dat ze het erg druk hebben.
juliomariner
, kuklos
en J. Deltoer
vinden dit leuk
CBS Inkomen per wijk en gemeente
Op deze pagina staat een link naar een excelbestand. Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam zitten gemiddeld rond de 26.000 euro per jaar (persoonlijk inkomen 2020), wel met duidelijke uitschieters naar beneden en minder naar boven.
Tip: Als er wordt gefolderd, dan in de wijken met het hoogste gemiddelde inkomen.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Toch even een vraagje aan Dagkoers: Wat gaat u met de antwoorden in het forum doen?
Gaat u aan uw chef vragen om dit topic te lezen?
Hebben ze u gevraagd mee tedenken?
Gaat u aan uw chef vragen om dit topic te lezen?
Hebben ze u gevraagd mee tedenken?
-
kuklos
vindt dit leuk
-
Dat is niet hoe trollen werken.
Ze gaan volgende week 1 maand naar China, dus ik heb een maandje rust.
Daarna ga ik het er wel even met ze over hebben.
Ze hebben ook bezuinigd op de pinautomaat.
Bij ons in het restaurant alles handje contant.
De kok hebben ze ook wegbezuinigd.
Ze runnen de zaak met 2 personen, en dan ik als bezorger en soms in het weekend mijn neefje erbij als 2e bezorger.
Daarna ga ik het er wel even met ze over hebben.
Ze hebben ook bezuinigd op de pinautomaat.
Bij ons in het restaurant alles handje contant.
De kok hebben ze ook wegbezuinigd.
Ze runnen de zaak met 2 personen, en dan ik als bezorger en soms in het weekend mijn neefje erbij als 2e bezorger.
Dat is al een goede reden voor mensen om weg te blijven. Heel veel mensen hebben amper nog cash op zak.
Kunnen de bezorgklanten nog wel met dingen als iDeal betalen, of moeten ook die contant betalen bij bezorging?
Als klanten Telefonisch bestellen moet het contact afgerekend worden aan de deur.
Wij hebben geen mobiel pinautomaat.
Via onze website en Thuisbezorgd kan je betalen via Ideal of cash.
Ik vroeg aan mijn baas waarom je de pinautomaat heb verwijderd.
Ze vertelde dat de huur 900 E per maand is, en daar schrok ik wel van.
Er staan wel 2 pinautomaten aan de overkant van het restaurant, maar die waren een half jaar niet in gebruik.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1753437/ ... bankgebouw
Wij hebben geen mobiel pinautomaat.
Via onze website en Thuisbezorgd kan je betalen via Ideal of cash.
Ik vroeg aan mijn baas waarom je de pinautomaat heb verwijderd.
Ze vertelde dat de huur 900 E per maand is, en daar schrok ik wel van.
Er staan wel 2 pinautomaten aan de overkant van het restaurant, maar die waren een half jaar niet in gebruik.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/1753437/ ... bankgebouw
Ik bedoel 900 E huur op jaarbasis.
Ik vroeg aan een andere eigenaar van een restaurant of dat wel klopte, ze vertelde dat het inderdaad 900 E per jaar kost de huur ervan.
Ik vroeg aan een andere eigenaar van een restaurant of dat wel klopte, ze vertelde dat het inderdaad 900 E per jaar kost de huur ervan.
Dat klopt nog steeds niet. Wij betalen zo'n €30 per maand, bij verschillende aanbieders is dat ongeveer het bedrag. Dus €360 per jaar. Hoe kan het dan dat jouw baas 2,5x zoveel betaalt?
-
En die goedkopere restaurants, die afhaalbeunhazen, die hebben wel een pinautomaat? Waar doen ze het toch van?