LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Vandaag kreeg ik een gratis lot van de postcodeloterij bij super de boer, ik denk leuke aktie maar toen ik thuis kwam en het lot bekeek zag ik dat je het lot moest activeren en dan kon je gratis een maand meespelen en daarna was je met dat lot automatisch betalend lid totdat je zelf het lot schriftelijk had opgezegt. Nou de lol was erbij mij meteen af want dat was het zoveelste kunstje van de postcodeloterij om leden te winnen. :evil:

sinatess
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 jul 2005 19:26

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door sinatess »

Deze acties worden heel vaak gehouden,er zijn ook acties als deze gehouden door de sponsorloterij en bingo.
Hier zit allemaal dezelfde bedoeling achter,dat men lid wordt voor langere tijd,want de meeste mensen vergeten het weer op te zeggen.
En dat is de hele bedoeling van deze verstrekking van dit gratis lot! :lol:

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Vanaf vandaag ( maandag ) krijg je bij het lot dat je gratis krijgt een afmeldbrief. Dat is dan ook weer een goede aktie van super de boer. :D

karenb
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2005 22:19

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door karenb »

Ook ik was onaangenaam verrrast door het feit dat mijn cadeaulot van de superdeboer een valsstrik was om meer leden van de postcodeloterij te krijgen. Als je je aanmeld doe je metten automatisch ieder maand mee, maar als je er vanaf wil zul je op tijd een brief moeten schrijven. Mijn lot ligt in ieder geval ongeactiveerd in de prullenbak. :evil:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door gravedigger »

Zie ook de Telegraaf van vandaag!

yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door yb »

Wat staat er dan in de Telegraaf?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Super De Boer levert tegenwoordig ook instructies mee om er meteen weer vanaf te komen.

Wanneer doet een dergelijke loterij dit nou eens een keer ECHT gratis, en ECHT vrijblijvend?

Het zou netjes zijn, als ze zouden zeggen: wilt u voortaan elke maand meespelen? Vul DAN dit formulier in, stuur het op, en wij doen de rest. Wilt u alleen meespelen met dit gratis lot, dan hoeft u verder niets te doen, en wij zullen u niet meer lastig vallen.
Was het maar waar, zou iemand de postcodeloterij echt zover krijgen om dit eens op deze manier te doen?

naiefje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:46

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door naiefje »

Ja, erg fijn zo'n afmeldformulier; als dat het alleen was... kzag net tot mijn GROTE verbazing dat de 5 loten die ik geactiveerd heb, vorige week al op 17 augustus (!!) al van mijn girorekening zijn afgeschreven!! Dus er is nu alvast een bedrag van 5 x 8,25 = 41,25 eraf.
Dit is toch helemaal van de zotte... Het bedrag zal ongetwijfeld terug gestort worden (hoop ik..) maar ik vind dit echt bespottelijk. Wat een vuile ratjes; zo doen ze dat natuurlijk bij iedereen: als ze duizenden loten alvast afschrijven, kunnen ze daar natuurlijk al weer mooi de rente van opstrijken. Je zal maar in het rood staan, kost het je ook nog een keer aan rente. Hier ga ook ik in de toekomst niet meer intrappen.

Dooortje
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2005 10:33

Re: gratis lot van de postcodeloterij bij Super de Boer

Ongelezen bericht door Dooortje »

Ik heb ook een gratis lot geactiveerd. Omdat je dan automatisch lid wordt van de Postcodeloterij, heb ik dit meteen weer schriftelijk opgezegd. Op de website stond dat als je dat voor 1 september opstuurde, dat het dan op tijd was om alleen met dit gratis lot mee te spelen. Op 25 augustus heb ik die brief gestuurd, zie ik dat er op 5 september een bedrag van €8,25 is afgeschreven! Dus heb ik een flink pissige mail gestuurd dat ik eis dat ze dat terug storten. Van de Postcodeloterij heb ik als reactie gehad dat ze dit bedrag op mijn rekening zullen overboeken. Ben benieuwd...

Gesloten