LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 09 Mei 2005 12:30 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

tassie78 , bedankt voor de tip we gaan het uitproberen.
Bijna iedereen heeft een senseo. Dan moet je wel heeeeeeeeel veel pads sparen om het gewenste resultaat te krijgen of anders gewoon lekker "ouderwets" koffiezetten met een koffiezetapparaat.
Ga wel eerst even langs een drogist voor een doosje Rennie's i.v.m. mogelijke maagklachten van het vele koffiedrinken, maar ja, het is tenminste voor het goede [katten]doel..... :lol:

Mensen wat maken jullie toch druk over 'n kattedrolletje. Jullie doen het net voorkomen alsof alle katten uit jullie woonomgeving alleen bij jullie in de tuin komen. Jullie overdrijven de boel, maar ik denk meer dat er wat onderliggends aan de hand is (zoals bijv. hondenbezitters die het niet kunnen verkroppen dat zij hondenbelasting moeten betalen en kattenbezitters geen belasting).
En haal a.u.b. er geen besmettelijkheden e.d. bij of kinderen, want dat slaat allemaal nergens op. Kinderen zitten overal aan met hun handen en bij iedere aanraking schreeuw je toch ook niet zo.

viese

Ongelezen bericht door viese »

Gast hiervoor
In mijn tuin, dus mijn tuin geen katten van een ander

Ik heb mijn kinderen ook niet geleerd om in de wc tussen hun stront te gaan roeren jij wel?
Laat jij je eigen (klein)kinderen maar in de stront zitten malen ,als je dat normaal vind
En ik doe zeer zeker mee met die handtekening actie

Gast

Ik heb een hond en 2 katten,voor de hond betaal ik inderdaad hondenbelasting vind ik ook niet erg maar niet als ik het zelf moet opruimen terwijl ik er belasting voor betaal.
Als ik het zelf zou moeten opruimen vind ik wel dat de hondenbelasting afgeschaft moet worden.Voor katten die buiten komen heb je dat probleem niet maar die van mij komen ook niet buiten.En wat ziekte's betreft nooit gehoord van toxoplasmose wat zeer gevaarlijk kan zijn?
Zwangere vrouwen wordt niet voor niets ontraden om de kattenbak schoon te maken.

Gast

Ik heb mijn kinderen ook niet geleerd om in de wc tussen hun stront te gaan roeren jij wel?
Laat jij je eigen (klein)kinderen maar in de stront zitten malen ,als je dat normaal vind
Tsjonge, tsjonge, tsjonge.... Waarom moeten er steeds kinderen bijgehaald worden als het over kattenstront gaat en vraag me af waarom zitten kinderen "ineens" in de tuin in de aarde te roeren?
Jullie zwepen alleen maar je ergernis op over de rug van kinderen en kattenstront.

viese

Ongelezen bericht door viese »

Maar wel in de zandbak
Daar spelen kinderen dus wel in

Gast

Hondenbelasting zorgt er voor dat niet iedereen 25 honden neemt, zo houden ze t nog een beetje in de hand.
t blijft toch wel de meest gehoorde domme opmerking van hondenbezitters: Ik betaal dus hij mag op straat schijten!!!
Dan ben je dus gewoon asociaal en heb je niet meer hersens dan die hond van je!

Gast

Geplaatst op 10 Mei 2005 16:24 door viese

--------------------------------------------------------------------------------

Maar wel in de zandbak
Daar spelen kinderen dus wel in
Hahahaha! Zandbak? Bestaat zoiets dan nog?
Ik dacht dat vandaag de dag de ouders hun peuters al vroeg voor de TV zetten en hun kroost de gekste en gruwelste spelletjes op de PC laten rammen.
Maar echt buiten spelen? Kom nou!

VIESE

Ongelezen bericht door VIESE »

Ervaring gast met je eigen kinderen
Het is n.m ook zo dat ze op scholen ook een zandbak hebben
Raar he :!:

Gast

Wat dacht je van de mensen die graag in hun tuin aan t werk zijn, lekker met die kattestront en stinkende ****!!!

Gast

Gast van 17.14 weer zo'n idioot op dit forum,ach wat ben je weer zielig,door zo te reageren.
Je hebt zeker niets beters te doen dan zo dom op mensen te reageren door geen normaal antwoord te geven.
Wie heeft er hier nu hersens jij niet in ieder geval dat laat je duidelijk blijken uit je antwoord.

Gast

Mijn hond heeft meer hersens dan jij in je hele pink,dus dat wil wat zeggen gast van 17.14

Puppie

Ongelezen bericht door Puppie »

Gast van 17.14 uur heeft helemaal gelijk, maar dat wil je natuurlijk niet horen als hondenbezitter. Stel je voor, de rotzooi opruimen die jouw eigen huisdier op straat achterlaat, echt niet :x .

Gast

Ik had al eerder aangegeven dat ik opruimen geen probleem vind alleen vind ik de hondenbelasting dan onterecht.

Gast

Geplaatst op 10 Mei 2005 18:50 door VIESE

........Het is n.m ook zo dat ze op scholen ook een zandbak hebben
Raar he
En natuurlijk heeft ineens ook de zandbak op school last van alle katten uit de buurt!
Hoe kunnen ze dan in JOUW tuin zitten???

En natuurlijk zit iedere tuinbezitter ineens de hele dag in de tuin te werken....en in kattenstront te graaien...

Wat zijn jullie toch een stelletje "overdrijvers".

Gast

gast van 17.14, helemaal gelijk als ik t zo bekijk, alle bezitters van honden en katten reageren furieus als je over de schij t van hun ettertjes begint... dat zegt precies wat jij in je regel zegt. En maar zeurne dat ze belasting betalen en daarom op straat mogen schijten. Kattenbelasting dan ook maar in gaan voeren?!
Mijn buurman heeft 3 honden die asociaal de buurt volschijte n, leuk????
Moet ik dat accepteren heren/dames hondenbezitters?! Ja toch zeker?
Hoop dat de belasting vandaag of morgen ver10vouwdigd wordt, gaan alle honden weg, hoera!!!! Dan de katten ook nog even en zijn we daar ook van verlost.

Gast

Dit is duidelijk een reactie van een honden en kattenhater [ster].

naamloos

Ongelezen bericht door naamloos »

of hij of zij is depresief

Gast

Hoezo?, hij/zij ergert zich gewoon groen en geel aan die vieze stront van deze dieren, en waarschijnlijk nog het meest aan het asociale gedrag van hun baasjes.
Ik houd ook niet van honden en zeker niet van katten maar dat ze weg moeten nee, dat er beter op gelet moet worden dat ze hun behoefte gewoon bij de eigenaars voor de deur moeten gaan doen, dat wel.

Gast

Mijn hond doet het niet voor iemands deur,maar op een uitlaatplaats voor honden,is zo aangeleerd hoor.
Je mag niet zomaar iedere hondenbezitter van aso gedrag beschuldigen.
Ook hier geldt weer dat de goeie onder de kwade moeten lijden.

angeliques

Ongelezen bericht door angeliques »

Jeetje... en ik altijd maar balen dat die poezen van mij na hun wandeling buiten toch liever de hele kattenbak onderpoepen... nou die hebben blijkbaar hier rondgeneuzd.. Als mijn buren last hebben van mijn poezen (wat ik betwijfel, want volgens mij komen ze de tuin niet uit, ze zijn dan ook al een jaar of 20) hoop ik dat ze het ff mooi met mij komen bepraten. Er zijn genoeg maatregelen om de kat in eigen tuin te houden, zoals schrikdraad. Vind ik het alleen niet meer dan rechtvaardig als ik dat schrikdraad tevens ook mag gebruik om hun kinderen (die alles mollen wat los en vast zit, of moet ik zeggen alles wat vast zit los mollen) uit mijn tuin te houden!

Gesloten