hebben jullie al klacchten over het bril totaal plan van hans anders???
ik heb er een slechte ervang deze week ( een behoorlijkr kater)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hans anders
Re: hans anders
Wat voor slechte ervaring heb je dan, want dit bericht maakt me erg nieuwsgierig.
Hans anders reclame voor een aktie van 13 t/m 25 mei 2005 op 31 mei ontvangen.Berichtje naar Hans Anders antwoord kan gebeuren.
Als H.A toch geld overheeft laat dan de prijzen met 50% zaken.
Als je geld uitgeeft voor reclame die niet meer van kracht is geeft het geld dan aan je klanten.
Voor de euro 39 gulden nu €45 euro ?IK weet"t het is al een paar jaar euro,maar mijn loon is nog niet aan gepast.
Dus H A terug naar gulden prijzen.
Als H.A toch geld overheeft laat dan de prijzen met 50% zaken.
Als je geld uitgeeft voor reclame die niet meer van kracht is geeft het geld dan aan je klanten.
Voor de euro 39 gulden nu €45 euro ?IK weet"t het is al een paar jaar euro,maar mijn loon is nog niet aan gepast.
Dus H A terug naar gulden prijzen.
Ik doe ook mee aan het BTP van Hans Anders, en vind dat het een super plan is, heb totaal geen klachten!!
goh dat is nou toevallig ik heb een zonnebril op stekte gekocht op 21 juli
met als aktie 50% korting op je montuur
dus 35.00euro - 50% korting is 17.50 euro
mijn glazen kosten 15.00 euro per stuk dus totaal 47.50 euro
Ja mooi niet dus moest 65.00 euro betalen.de aktie was niet voor mijn montuur
montuur koste eerst 155.00 euro en een half uur later 89.00 euro
zo zie je maar je wordt goed bedonderd door hans anders
groeten gast
met als aktie 50% korting op je montuur
dus 35.00euro - 50% korting is 17.50 euro
mijn glazen kosten 15.00 euro per stuk dus totaal 47.50 euro
Ja mooi niet dus moest 65.00 euro betalen.de aktie was niet voor mijn montuur
montuur koste eerst 155.00 euro en een half uur later 89.00 euro
zo zie je maar je wordt goed bedonderd door hans anders
groeten gast
beste dribbel,
ik zou zeker terug gaan hoor want deze aktie geldt voor alle brillen van hans anders. Woon zelf in rotterdam en daar zijn verschillende vestigingen van hans anders en daar zijn alle brillen nu met 50% korting. Heb er zelf ook één aangeschaft voor de prijs van 45 euro. Dus 15 euro bril en 30 euro voor de glazen.
succes Buddy
ik zou zeker terug gaan hoor want deze aktie geldt voor alle brillen van hans anders. Woon zelf in rotterdam en daar zijn verschillende vestigingen van hans anders en daar zijn alle brillen nu met 50% korting. Heb er zelf ook één aangeschaft voor de prijs van 45 euro. Dus 15 euro bril en 30 euro voor de glazen.
succes Buddy