ECHT HEMA, een zak in de brievenbus en 15% echt korting op alles wat in de zak past. Voorop en achterop de zak geen spoor van addertjes onder het gras en of speciale voorwaarden. Dus op naar de HEMA, de zak gevuld en aan de kassa de teleurstelling, de actie heeft toch voorwaarden en deze hangen niet in de winkel, maar waar zijn die voorwaarden dan??? Een HEMA medewerkster in de wachtrij gaf de oplossing, de zijkant van de zak bleek goed te zijn dichtgeplakt en ja hoor daar stonden de extra voorwaarden.
Uiteraard de HEMA en haar directievoorzitter om een verklaring gevraagd maar helaas nooit een reactie mogen ontvangen, ook zijn mond is afgeplakt.
Naar mijn mening een knap staaltje van misleiding en onbehoorlijk gedrag van de HEMA voorzitter om niet te reageren. Ik zag trouwens op internet dat de HEMA al eerder (2009) over de zak op de vingers is getikt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HEMA en de 15% extra korting zak nov 2013
-
Re: HEMA en de 15% extra korting zak nov 2013
Inderdaad misleiding. Ik kon ook niets vinden op de zak ! Ik dacht al te mooi om waar te zijn en dat bleek ook zo te zijn...
-
Om zoveel mogelijk in de zak te krijgen moet je die zijkant inderdaad even los maken. Juist daardoor wordt je geattendeerd op de kleine (letterlijk) letters...
Maar als je geen zak bij je had, kreeg je die korting evengoed. Valt dat ook onder misleiding?