LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe vaak koop je nou eigenlijk zout (c1000)

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
hoffie

hoe vaak koop je nou eigenlijk zout (c1000)

Ongelezen bericht door hoffie »

ja hoor C1000 probeert weer met een reclame te vertellen dat de andere supermarkten alleen maar artikelen in prijs verlagen die de klant nauwelijks koopt. Waarschijnlijk doelen ze gewoon op hun eigen folderaanbiedingen, want hoera welke reclame-aanbieding van C-1000 komt er achteraan....... :

2 galia meloenen voor €1.98

jajajajaja ik koop elke dag 2 galiameloenen....

volgens mij zit C1000 te besparen op hun reclame-bureau :wink:

Kevvin

Re: hoe vaak koop je nou eigenlijk zout (c1000)

Ongelezen bericht door Kevvin »

Ja Hoffie. C1000 zegt in de reclame dat ze hun lage prijzen STANDAARD hebben op hun gewone dagelijkse boodschappen. Een aanbieding is wat anders: dat is maar tijdelijk.
Maarre dat maakt toch allemaal niets uit: de Jumbo is toch veel goedkoper!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

maar waarom komen ze dan altijd zo duur uit alle testen????????
ik wil hier ook een jumbo in de buurt :cry:

de verdediger

Ongelezen bericht door de verdediger »

hoffie
Gast

Geplaatst op 04 May 2004 23:11 door hoffie

--------------------------------------------------------------------------------

ja hoor C1000 probeert weer met een reclame te vertellen dat de andere supermarkten alleen maar artikelen in prijs verlagen die de klant nauwelijks koopt. Waarschijnlijk doelen ze gewoon op hun eigen folderaanbiedingen, want hoera welke reclame-aanbieding van C-1000 komt er achteraan....... :

volgens mij zit C1000 te besparen op hun reclame-bureau
gossie, hoffie heeft weer eens de pik op de c1000 hoor. het zal eens niet zo zijn. ik leg het 1 keer uit hoffie

die galia meloenen zijn actie. dussssssss die koop je als je het interesant vind. joh een galia meloen in de aanbieding lekker vorige week waren ze nog duur.

een dagelijks produkt goedkoop ja dat is handig want dat koop je vaker.

weet je nu het verschil tussen een aanbieding en een vaste lage prijs. dus hoffie niet meer piepen he :evil:

Gast

uhhh vaste lage(????) prijzen????????? we hebben het hier toch wel over C1000 he???????
Lijkt me een leuk onderwerp voor radar, of winkeliers met dit soort misleidende uitdrukkingen de klanten mogen bedonderen.
Maar ach verdediger zal die wel niet vinden, die vindt klanten maar zeurpieten die niet moeten zeuren en hun portemonee leegkiepen bij de kassa

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

hee verdediger waar heb je leren lezen???????

Als je goed had gelezen schreef ik dat C-1000 nu een reclame slogan heeft waarin ze proberen duidelijk te maken dat andere winkels alleen artikelen in prijs verlagen die de mensen maar heel af en toe kopen.
Daar doet C1000 niet aan mee (nee waren we al achter, C1000 verhoogd alleen maar) en dus komt C1000 met een superactie:
2 galiameloenen voor 1.98.... altijd prettig dat een artikel die iedereen "dagelijks" koopt nu in de actie is, en hoera nu lekker 2 stuks meenemen.....
Als je gelezen had, had je begrepen dat ik het belachelijke van deze 2 zaken aan de kaak stelde, als je met zo'n opmerking komt over de andere winkels moet je ook zo stoer zijn om artikelen met een hoge omzetsnelheid in de actie te doen, en niet een artikel waar je er een paar van verkoopt.....................

Gast

yes een nieuwe, appelsientje scheelt centen, jajajaja dat is dus gelijk procenten

me-myself

Ongelezen bericht door me-myself »

ik moet zeggen dat ik het toch eens moet zijn met de verdediger.

je kunt natuurlijk ook op alle slaken zout gaan leggen maar dan vraag ik me af. zijn we dan wel slim bezig. wat hier nu gebeurt is het zwart maken van een bedrijf. is toch ook niet nodig.

met vriendelijke groet.
me-myself

Gast

Als vier meloenen nog goedkoper waren, kochten we ze twee keer per dag! Zes drie keer per dag :roll: Acht vier keer dag. Voor tien bleef ik in de winkel :shock:

Gast

tja zout, dat koop ik bijna nooit :idea:

Gast

ben iet zo flauw 8)

Gast

me-myself, dat zwart maken doen ze zelf wel hoor

Gast

Ach, koop wat je nodig hebt, na de euro of je nou een 40 euro cent meer betaalt of minder, het maakt niks uit voor de meeste mensen.

Gast

ach ja gast heeft schijnbaar centjes genoeg

maria43

Ongelezen bericht door maria43 »

Ga toch gewoon naar Netto Rama als die in de buurt is.
Die is echt goedkoop en alle topmerken in de schap!
Vergelijk maar eens.

Maria43 :P

arie1912

Ongelezen bericht door arie1912 »

Ik woon in almere. hier ga ik vaak zaterdags avond stappen. ik ging altijd naar deze kroeg in almere. tot opeens 2 weken geleden er entree werd gerekend. een cafe dat steeds gratis was sinds 2001 en nu opeens een entree betaald moet worden van 3 euro. ik zal toegeven dat het niet veel lijkt maar dan eenmaal binnen gekomen zijn er ook hoge prijzen voor drank en gaderobe. de danscafe was een goedkoop alternatief tegen de hoge prijzen van entree in almere, maar dit gaat nu ook een anderekant weer op.

Ik vraag me af waar en hoeveel entree andere mensen moeten betalen in andere plekken van nederland voor dit soort simpele danscafe's en kroegen.

advies

Ongelezen bericht door advies »

Ja? en nu? Wat heeft dit met c-1000 te maken?

Of wil je dat c-1000 gratis entree kaartjes weggeeft bij 2 meloenen????

Gast

Geplaatst op 10 May 2004 17:43 door JeffreyB

--------------------------------------------------------------------------------

Ik woon in almere. hier ga ik vaak zaterdags avond stappen. ik ging altijd naar deze kroeg in almere. tot opeens 2 weken geleden er entree werd gerekend. een cafe dat steeds gratis was sinds 2001 en nu opeens een entree betaald moet worden van 3 euro. ik zal toegeven dat het niet veel lijkt maar dan eenmaal binnen gekomen zijn er ook hoge prijzen voor drank en gaderobe. de danscafe was een goedkoop alternatief tegen de hoge prijzen van entree in almere, maar dit gaat nu ook een anderekant weer op.

Ik vraag me af waar en hoeveel entree andere mensen moeten betalen in andere plekken van nederland voor dit soort simpele danscafe's en kroegen.
In ieder geval een danscafé daar bij jullie voor gelijkgestemden :wink:

MR.ONZIN

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Je moet niet overal zout opleggen en als je het niet hebt gewoon zout kopen bij AH

Gesloten