LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jehupidowa
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jan 2010 17:59

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jehupidowa »

Beste mensen, slachtoffers! Let op!
Dit forum is ook een openbaar forum, dus niet alleen voor slachtoffers! Denk niet dat je hier 'veilig' je verhaal kan schrijven.
De boeven van HGC, Sell/It en Mat Consultancy lezen dit ook, zij willen weten wat er leeft waarop zij kunnen anticiperen! Zij schijven zelf ook stukjes in zo'n forum en doen zich voor als slachtoffer! Hun doel is alleen maar anderen (de echte slachtoffers) nog banger te maken en angst op te leggen door bv te dreigen met angst! Dit, met de hoop dat de 'zwakkeren' onder ons toch gaan betalen voor! Student of niet, enig sociaal gedrag ontbreekt hen. Zij maken geen onderscheidt. Lees dus zorgvuldig de reacties in dit forum, (geldt overigens ook voor ander forums) Laat je niet gek maken!
Verder, wil je toch je ei kwijt, zoek dan contact met Juridisch Loket, (http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx) jou echte rechtbijstand verzekeraar en meld je klacht bij Consuwijzer (http://www.consuwijzer.nl/); zij maken van elke melding een dossier en melden dat bij de Consumenten autoriteit (http://www.consuwijzer.nl/Over_ons/Toez ... autoriteit), hoe vaker HGC in beeld komt met slechte berichten hoe beter, vroeg of laat zal de overheid daar iets mee doen!
Verder, bestrijdt hun met eigen wapens! Gewoon dood zwijgen, nergens op reageren, ook niet op een incasso bureau's! Laat je niet verleiden tot een reactie, dat is nou net wat ze willen, het zijn boeven, dus bestrijdt ze met hun eigen wapens, vroeg of laat bloeden ze dan dood! Net als een klein kind die schreeuwt om aandacht als hij z'n zin niet krijgt.. gewoon negeren, dat doet pijn.
Verder, bewaar, kopieer alles; brieven, email, TNT ontvangstbevestigingen van aangetekende brieven, etc. zodat je altijd aan kan tonen dat je in je recht staat.
Mochten de boeven ooit al die vele duizenden slachtoffers voor de rechter willen slepen, dan doen ze hun best maar; gaan ze namelijk altijd verliezen!!

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Dat denk ik ook niet hoor dat je hier veilig je verhaal kunt doen maarre waarom deze mededeling?? Hoe weet je dat er sommige hier van HGC zelf zijn dan?

Ik ga zeker niet betalen en na de laatste brief van Direct Incasso waarin staat dat ze me gaan registreren of zoiets is het al een paar weken stil, ik heb namelijk ook niet op die brief gereageerd. Kom maar op met dat rechtsbevel voor het wereldbedrag van EUR 200,00!!!

Joherlia
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2010 17:39

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Joherlia »

Ik ben ook opgebeld door de reisorganisatie Goldcard met het verhaal dat ik een minicooper had gewonnen en kreeg een aanbod van een Goldcard, Silvercard, Dinnercard en Tankcard voor 153 euro. Het zijn oplichters ! Ze zitten in Maastricht zeggen ze op het Stationsplein 8K, 6221 BT is de postcode volgens eigen zeggen. Het KvKnr. is 140860450000. Echter onder dat KvKnr. staat het KINDERTEHUIS AFRIKA geregistreerd ! Ik sprak met een dame met een buitenlands accent. Ik heb haar naam gevraagd en ze beweerde dat ze Veronique van den Berg heette. Morgen heet ze waarschijnlijk weer anders. Niet intrappen dus.

coldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 sep 2010 12:31

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door coldcard »

Je hebt gelijk :

14 14086045 Kindertehuis Afrika telnr: 06-13154086
Stationsplein 8 K 6221BT Maastricht

Bedrijfsomschrijving De handel in kortingskaarten ter verwezen-
lijking van het doel om een opvang voor
kinderen in Afrika te scheppen.

En wij maar klagen terwijl we eigenlijk een goed doel kunnen steunen. :shock:
Niemand die me dat verteld heeft. :oops:
Ben benieuwd hoeveel kindertehuizen er al zijn.

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Hadden ze er dat nou bijgezegd had ik wel betaald natuurlijk :P (of breng ik ze nu op ideeën??? :idea: )
Nou met al dat geld moet er toch al een flink dorp staan denk ik zo!!!

werkmus
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2010 15:55

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door werkmus »

Hallo allemaal..
Ik kreeg een telefoontje, dat ik mijn Hotelgoldcard nog niet had betaald.
Ik heb nooit een bandje ingesproken en het bankrekeningnummer heb ik helemaal niet ! Ik ben niet eens bij die bank.
Maar volgens hen moet ik 140 euro betalen.
Wij kunnen niet eens op vakantie ivm kanker.....

russel01
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2010 12:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door russel01 »

Ben er ook in getuind. Ik legde de hoorn neer en ik kreeg een gevoel, eens googlen..

kreeg een hoop informatie via internet waardoor mijn vermoedens bevestigd zijn. Ga zo aangifte doen tot poging tot oplichting, heb na het telefoontje mijn geld op een andere rekening gezet, ga zo bellen om die rekening op te heffen. Zodra ik een deurwaarde krijg, ga ik aangifte van afdreiging doen. Na die buitenlandse dame die zich voorstelde als iemand van Hotelgoldcard, heb ik het nummer gebeld wat ik kreeg. Natuurlijk werd ik 2 keer in de wacht gezet, een doorpraatverhaal van een of andere Sandra, natuurlijk valse naam met een fictief rekeningnummer van hun kant uit, vertelde zij mij dat als ik de zelfde dag nog annuleerde, dan ging de incasso niet door, maar 5 dagen later kreeg ik dus toch die goldcard, geen silvercard, geen 2 gratis hotelvouchers.

Ik wacht dus af, ga nu aangetekende brief maken, foto van goldcard en brief gemaakt, goldcard in bubbeltjes verpakken.
Heb al 2 rekeningnummers, adressen van die firma, namen.
Mensen vermeld in je aangifte adres van goldcard, geef website, geef adres van Mat publishing, geef link naar stichting afrika kindertehuizen, geef naam incassobureau, noem alle namen die genoemd zijn. Hoe meer informatie in de aangifte des te beter, allemaal linkjes om ze te pakken.
Bel de belastingdienst!!! Hoe meer telefoontjes hoe beter, dan gaan ze traceren, de fiscus is dol op niet betaalde belastinggelden...

De plukze wetgeving neemt al hun geld en bezittingen in beslag als oplichting is aangetoond en daar hebben ze aangiftes voor nodig!! Want ook deze figuren lopen tegen de lamp.

Dan is er een site die verteld waar een telefonisch gegeven incasso aan moet voldoen. Namelijk: de opdrachtgever en dat zijn wij, moeten ZELF contact opnemen met een vast telefoontoestel om opdracht tot incasso te geven, mogen niet benanderd worden door de andere partij, dan moet die partij binnen een aantal werkdagen een bevestiging sturen van de incasso, rek. nr geven waar op wordt gestort, adres, en termijn wanneer wordt geincaseerd en dat dien JE ZELF ONDERTEKEND RETOUR TE ZENDEN NAAR DIE FIRMA. en dat is dus niet gebeurd, dan is het een onrechtmatige incasso en je bank is verplicht dit geld terug te halen!!
Doe ook aangifte in de zelfde aangifte tot poging van onrechtematige incasso, doe aangifte van valsheid in geschriften. Alles noemen!
http://www.incassomachtigen.nl/Consumen ... iging.aspx

Wees niet bang, blijven ze bellen, komen of wat dan ook, ga naar de politie en doe aangifte van bedreiging en afdreiging.
Laat je niet pakken, laat hun pakken!

grinsven1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2010 12:29

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door grinsven1971 »

ik moet zeggen dat juridisch loket is wel super hoor
kreeg alle informatie die ik nodig had toppie

Ik zei nog ow zeker vaker gebeld en zij ja het begint weer

lol

grinsven1971
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2010 12:29

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door grinsven1971 »

ik heb nu een sterk punt , maar ik zal jullie op de hoogte houden asap.

chris337
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2010 13:17

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door chris337 »

Ik ben zelf ook een paar weken geleden benadert voor z'n goldcard.
Nadat ik alles thuis had gekregen heb ik alles netjes volgens hun algemene voorwaarden teruggestuurd. maar enkele weken later hadden ze toch 153,95 euro van mijn rekening afgeschreven. ikke natuurlijk meteen bellen maar ze zeiden dat ze niks retour hadden gekregen en of ik het wel aangestuurd had geretourneerd. maar volgens hun eigen algemene voorwaarden hoef je alleen een opzegging aangetekend te retourneren. en wat wij allemaal hebben is een aanvraag en geen opzegging. ik heb meteen bij de bank de eenmalige incasso ongedaan laten maken en ga zo aangifte doen van oplichting [dat moet echt iedereen doen] hopen dat er een keer een einde komt aan deze praktijken

outsider68
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2010 14:27

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door outsider68 »

Vandaag en gister een mail gestuurd krijg ik een dreig mail terug en een giro nummer dat k in 3 delen mag betalen. Zit ik nu aan een abinnement vast tot 2013 waar ik nie om gevraagd heb. Stuur ik weer een mail terug om te vragen hoe ik alles kan stop zetten krijg ik een mail terug met de verkeerde ing giro nummer. Ja hallo ik verwacht een reactie op mijn mail. Niet dat ik een mail terug krijg waar in zij een verkeerde rekening nummer door gegeven hebben. Dit riekt natuurlijk naar oplichting. Uiteraard ga ik nu niet betalen. Ben afgelopen weekend naar Valkenburg geweest met me vouchers en wat schets mij verbazing. Krijg ik een mail dat ik de kaarten heb geactiveerd. En nu aan een abonnement vast zit. Heb ik de kleine lettertjes niet gelezen. Nou ja zeg. Ik een dreig mail gestuurd dat ik hier niet om gevraagd heb. Krijg ik een mail trug dat ik toch moet betalen. Me weekendje in Valkenburg was erg gezelleig maar al met al was ik toch weer € 300,- armer gvd.
Weet iemand hoe ik dit nu moet oplossen. Ik ga nu in ieder geval niet betalen want ik heb geen zin om er weer aan vast te zitten en weer 149 euro te moeten betalen.
grt poenie zonder money. :evil:

outsider68
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2010 14:27

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door outsider68 »

hotelgoldcard
Geachte klant,

Zojuist heeft u een mail ontvangen over verlenging van de Hotelgoldcard.

Per abuis is hierin een foutief rekeningnummer in vermeld. Het juiste rekeningnummer om uw betaling te verrichten dient te zijn:

ING 4494534

Onze excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,
Roos Smit
Ledenadministratie
Hotelgoldcard
Postbus 1031
6201 BA Maastricht

er stond dus eerst rekening nummer 4494535 En nu staat er een 4 achter ja ja dit klopt nie he

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door berooid »

Onbegrijpelijk dat nog zoveel mensen in die goldcardonzin stinken. Een hoop gedoe voor wat korting op een kamer die je vervolgens maar met heel veel moeite kunt krijgen. Als je geluk hebt tenminste.

Beter kun je boeken via sites als bookings.com of iets dergelijks. Doen wij ook altijd en wij pakken vaak hoge kortingen op de standaard kamerprijzen door pas kort voor vertrek te boeken. Veel goedkoper dan boeken rechtstreeks bij het hotel of via sites van vliegmaatschappijen. En al helemaal geen goldcardellende.

lbj1959
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2010 20:56

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door lbj1959 »

Ik begrijp dat men denkt daar trap ik niet in, maar ouderen hebben soms geen idee wat het is. Zo ook mijn schoonmoeder. Geld heb ik al gestoneerd.
Nu dreigen zij met incasso bureau en kosten.
Mijn schoonmoeder is geheel van slag.

Wie weet het emailadres van deze club.

Wij kregen [email protected] op, maar komt niet aan.

Zelfs aangetekende brieven worden niet beantwoord of genegeerd.

Ben

Otje34
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2011 21:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Otje34 »

Hoi allemaal,
ik ben er ook ingestonken.
Ik heb het volgende gedaan toen ik na het telefoongesprek hierover ging googlen en al deze negatieve publiciteit zag. Als eerste ben ik naar de bank gegaan en heb mijn rekening opgeheven en nieuwe aan laten maken. ( gelukkig was het bedrag nog niet afgeschreven). Vervolgens ben ik toen ik het pakketje binnen had met de nog dichte brief naar het politiebureau gegaan en heb mijn verhaal gedaan en gevraagd of ze hier melding van willen maken ( en dat doen ze). In overleg hebben we de brief geopend, omdat hij niet dicht teruggezonden kon worden, want er staat geen afzender op de envelop. In de brief kwamen we erachter dat de datum niet klopt. Die was van een jaar geleden, dus kon ik al nooit meer binnen de 7 werkdagen annuleren. Op hun advies heb ik met het juridisch loket gebeld. Zij hebben al vele klachten over HotelGoldcard, zo ook de bank trouwens. Advies was het pakketje aangetekent terug sturen conform de regels die in de algemene voorwaarden staan, dus onbeschadigd! Zelf heb ik de brief gekopieerd en ook de pasjes. Ik heb foto's gemaakt van de pasjes waarop te zien is dat ze onbeschadigd zijn. Ik heb een stevige brief geschreven en vermeld welke stappen ik ondernomen had. In de brief vernoem ik ook dat de datum niet klopt en ik noem het tijdstip waarop ze me gebeld hebben. Ik bewaar ook de rekening waarop dit staat. Vervolgens ben ik naar het postkantoor gegaan en heb de zaak uitgelegd en gevraagd of ze even naar de pasje wilde kijken of ze onbeschadigd waren en vervolgens hebben we ze in een extra beschermende envelop met luchtbubbeltjes gedaan aangetekend weggedaan naar het adres dat op de brief staat. Ik heb daarna contact gezocht met Radar en dit hele verhaal gemeld. Zij gaven aan dat je op deze manier niks aan het toeval over laat. Daarnaast geven zij ook aan allemaal toch vooral ook door te geven aan consuwijzer. Hoe meer klachten ze krijgen, hoe eerder ze ingrijpen. Ik ben zelf benieuwd hoe dit nu gaat aflopen.
ps volgens juridisch loket komt een deurwaarder alleen als de eisende partij een kans heeft te winnen en niet teveel in de negatieve belangstelling staat. Aangezien er al zoveel negatieve publiciteit over is, denk ik niet dat je je er erg druk over moet maken als ze hiermee zouden gaan dreigen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes moi

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Vorig jaar ook een heel gedoe gehad met Hotelgoldcard, me heel erg druk gemaakt maar uiteindelijk kreeg ik de tip op nergens meer op te reageren ook niet op het incassobureau Direct Incasso en heb nu al sinds november niets meer gehoord.
Dus gewoon bedrag terug laten storten of rekeningnummer van Hotelgoldcard laten blokkeren, brief of mail naar ze sturen waarin je aangeeft het pakketje te hebben teruggestuurd en geen gebruik wenst te maken van de kaart en ze voor de rest negeren want dit zijn echt oplichters die je op alle manieren proberen bang te maken!!!!!!

MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Shania81
Dus gewoon bedrag terug laten storten of rekeningnummer van Hotelgoldcard laten blokkeren, brief of mail naar ze sturen waarin je aangeeft het pakketje te hebben teruggestuurd en geen gebruik wenst te maken van de kaart en ze voor de rest negeren want dit zijn echt oplichters die je op alle manieren proberen bang te maken!!!!!!
Prima advies! maar..........................je moet er wel rekening mee houden, dat ze je blijven stalken.

Maxiem.

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Thanks! Ja daar moet je wel rekening meehouden misschien dat ze mij binnenkort weer zullen mailen of schrijven maar goed ze doen maar! Door dit forum en door andere personen ben ik erachter gekomen wat voor "bedrijf" dit is en me niet meer bang laten maken.
Blijven ze jou wel lastigvallen dan?

MAXIEM

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Shania81

Sommige berichten op dit forum en andere fora geven aan, dat ze niet gauw opgeven.

Maxiem.

kwakko
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door kwakko »

Hallo

Zijn er mensen die echt een oplossing hebben

We weten inmiddels dat er veel mensen ingetuind zijn maar die willen een oplossing volgens mij (net als ik)

WAT MOETEN WE DOEN

Direct incasso staat nog niet aan mijn deur maar ik weet niet hoelang dat nog duurt en ik wil ook niet geregistreerd worden bij BKR.

Als er mensen zijn die iets weten meld je dan aub.

telefonisch mag ook mail me dan ff naar [email protected]
dan geef ik je mijn nummer

groetjes

Gesloten